loading...

gardesh

gardesh

بازدید : 229
11 زمان : 1399:2

تور نروژ

تور نروژ يكي از بهترين و محبوب ترين تور ها براي سفر است اگر قصد سفر با تور را داريد تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد، اطلاعاتي كامل و جامع در باره تور نروژ براي شما داريم .نروژ يكي از كشور هاي بسيار خوب جهان است چرا كه طبيعت زيبا و سيستم مديريتي و مردمان آن بسيار شاد و داراي زندگي سالمي مي باشند. جالب است بدانيد كه نروژ شاد ترين مردم جهان را در خود پرورش داده است و بيشتر زندان هاي آن خالي مي باشند.

آشنايي با كشور نروژ

اين كشور زيبا داراي 5 ميليون جمعيت است كه اين جمعيت شامل مرفه ترين مردم مي باشد و رضايت زندگي در اين كشور در سطح بسيار بالايي قرار دارد. ثروت بالاي كشور نروژ به علت داشتن منابع زياد نفت، گاز، آب، و مواد معدني مي باشد كه رتبه ي چهارم در زمينه درآمد سرانه جهاني را به خود اختصاص داده است. نروژ در سال 2014 رتبه اول را در جهان از نظر شاخص سلامت و ثروت در جهان دريافت كرد.دانشگاه هاي دولتي زيادي در اين كشور پيشرفته وجود دارد كه به صورت رايگان در اختيار تمام دانشجويان جهان است.

نروژ به علت سطح درآمد بالاي خود از نفت حداكثر امكانات رفاهي تحصيلي و اشتغال را براي مردم كشورش فراهم كرده است.به طوري كه نرخ بي كاري در اين كشور زير 4 درصد است. با انتشار يك كتاب جديد توسط ناشران داخلي نروژ دولت بيش از 1000 جلد از آن را مي خرد و بين تمام كتابخانه هاي كشور تقسيم مي كند.

براي حمل و نقل درون شهري و برون شهري بيشترين امكانات رفاهي براي شهروندان وجود دارد همين موضوع سبب مي شود تا بيشتر مردم از وسايل عمومي استفاده كنند حتي پادشاه فقيد نروژ از وسايل نقليه براي رفت و آمد استفاده مي كند و همانند ساير مردم اين كشور بليط خود را پرداخت مي كند. پايتخت آرام و زيباي اين كشور شهر اسلو مي باشد كه طبيعت بي نظيري دارد. نرخ بي كاري در اين كشور زير 4 درصد است و سن بازنشستگي در آن بالاست.

آشنايي با كشور نروژ

راهنماي سفر به نروژ

نروژ در غرب شبه جزيره ي اسكانديناوي واقع شده است.اين كشور از شمال شرقي در مجاورت كشور فلاند و روسيه قرار دارد و از شرق با كشور سوئد همسايه است. وجود جزيره هاي كوچك و بزرگ در شمال و جنوب اين كشور بر جذابيت توريستي آن افزوده است. يكي از اين جزيره ها به صورت كاملا منجمد است و خالي از مردم است اين جزيره بين آفريقا و و قطب جنوب واقع شده است. نروژ از دو طرف توسط دريا احاطه شده است و مساحت كلي آن برابر با 385 هزار كيلومتر است و اين يعني نروژ تقريبا يك چهارم كشور ايران است.

اگر شما هم قرار است در تور نروژ شركت داشته باشيد بهتر است به نكاتي كه براي شما شرح مي دهيم توجه داشته باشيد.همانطور كه گفته شد اسلو پايتخت كشور نروژ است كه فاصله زماني آن با كشور ما دو ساعت و نيم اختلاف دارد، واحد پولي مردم اين كشور كرون است و رانندگي از سمت راست انجام مي شود. شماره تلفن هاي ضروري و مهم اين كشور براي پليس 112 براي اورژانس 113 و براي آتش نشاني 110 است. كد اين كشور 47+ است.زبان مردم نروژي و سامي مي باشد.

راهنماي سفر به نروژ

فرهگ و زبان مردم نروژ

مردم نروژ به زبان نروژي صحبت مي كنند. مردم نروژ بسيار آرام و بدون هيجان هستند به ندرت ديده مي شود كه شما در خيابان دعوا ببينيد. مردم مهربان نروژ به ندرت روابط گرمي با غريبه ها بر قرار مي كنند به طور خلاصه مردم نروژ كاري به كسي ندارند مگر براي آن ها مزاحمتي ايجاد كنند. مردم روزانه بيش تر وقت خود را به ورزش كردن مي پردازند ورزش هاي محبوب مردم نروژي قايق راني، دوچرخه سواري، شنا، پياده روي، دويدن و اسكي است. اگر به دنبال قنادي و كيك و شيريني در اين كشور هستيد بايد بگويم به ندرت قنادي پيدا مي شود. تغذيه مردم نروژ بيشتر گوشت و ماهي است. 83 درصد از مردم نروژ داراي دين مسيحيت مي باشند.

فرهگ و زبان مردم نروژ

آب و هواي كشور نروژ

آب و هواي كشور نروژ در بيش تر ايام سال سرد و باراني مي باشد به طور كلي مي توان گفت براي همراهي تور نروژ بايد لباس هاي گرم به همراه داشته باشيد. باران تقريباً در تمام ايام سال در كشور نروژ وجود دارد اما در نيمه دوم سال كه هوا سردتر مي شود باران جاي خود را به برف مي دهد. در برخي از شهر هاي اين كشور نيمي از سال هوا كاملاً تاريك و سرد است. بهترين زمان براي رفتن به نروژ در ايام گرم و تابستاني مي باشد در اين ايام بيشتر و راحت تر مي توان از زيبايي هاي نروژ استفاده كرد.

آب و هواي كشور نروژ

بهترين زمان سفر به نروژ

اگر شما جزء تور نروژ در ايام گرم هستيد مي توانيد از آفتاب گيري هاي كنار ساحل، قايق راني، دوچرخه سواري كنار ساحل يا جنگل، واليبال هاي ساحلي، شنا و… لذت ببريد. قابل توجه است كه اگر به فكر هزينه هستيد بايد بدانيد كه تور ارزان نروژ در ايام سرد سال از تخفيفات ويژه اي برخوردار است كه شما مي توانيد با صرف هزينه كمتر از كشور نروژ ديدن نماييد.

اگر جزء افرادي هستيد كه دوست داريد شفق هاي زمستاني نروژ را تماشا كنيد بهتر است برنامه تور نروژ را به ماه هاي ژانويه و فوريه موكول كنيد. علاوه بر شفق هاي زيبا شما مي توانيد در ايام سرد سال شاهد ورزش هاي زمستاني مثل اسكي باشيد و از آن لذت ببريد.به ياد داشته باشيد تا لباس هاي گرم و زمستاني به همراه خود ببريد.

اگر به قصد طبيعت گردي و ديدن مناطق بكر در تور توريسني نروژ شركت مي كنيد بهترين زمان سفر براي شما و شركت در تور نروژ در ماه هاي آگوست، ژوئن و جولاي است در اين ماه ها هوا گرم تر است و طبيعت زيباي نروژ ديدني تر است. به ياد داشته باشيد كه تور تفريحي نروژ در اين ايام از هزينه ها و قيمت بالاتري برخوردارند چون ورود بيشتر توريست ها و گردش گران در اين ماه هاي سال است.

بهترين زمان سفر به نروژ

اطلاعات پرواز و فرودگاه هاي نروژ

نروژ داراي فرودگاه هاي مجهز و بسيار زيادي است از جمله اين فرودگاه ها براي تور نروژ مي توان به:

  • فرودگاه ويگرا آلسوند
  • فرودگاه فلسلند برگن
  • فرودگاه هاوگسوند
  • اسلو – فرودگاه ترپ سندفجرد
  • اسلو – فرودگاه موس ريگ
  • فرودگاه گاردرموئن اسلو
  • فرودگاه سولا استاوانگر
  • فرودگاه ترومسا

تور نروژ با توجه به برنامه و مدت اقامت شما و زمان و تاريخ ورود شما از اين فرودگاه ها استفاده مي كند. رزرو اينترنتي تور لحظه آخري نروژ براي همه افراد ميسر و آسان مي باشد تنها با مراجعه به سايت و تكميل اطلاعات و فرم مربوط به تور نروژ مي توانيد بدون صرف زمان زيادي برنامه يك سفر خاطر انگيز را براي خود و خانواده محيا كنيد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه هاي نروژ

بليط ارزان تور نروژ

هزينه پرواز شما براي تور نروژ بستگي به عوامل زيادي دارد. اگر شما از ايران به نروژ پرواز مي كنيد هزينه بليط شما بسته به استفاده شما از امكانات هوايي و درجه هواپيماست، مدت اقامت و امكاناتي كه در طول سفر براي شما در نظر گرفته مي شود از عواملي مي باشند كه تاثير چشم گيري بر قيمت و هزينه هاي شما خواهد گذاشت.

بهترين جاذبه هاي ديدني و تفريحي تور نروژ

اگر جزء افرادي هستيد كه از طبيعت گردي و ديدن مناظر طبيعي لذت مي بريد بايد بدانيد كه نروژ يكي از كشور هاي زيبا و بكر در زمينه طبيعت گردي مي باشد .اين كشور با دشت هاي وسيع و سر سبز و پوشش گياهي خاص به همراه آبدره ها و آبشار هاي زيبا و تنگه هاي بلند و منحصر به فرد زيبايي خيره كننده اي دارد. تور نروژ براي شما هر روزه برنامه هاي مختلفي در ايام سفر دارد .هزينه اين تفريحات با توجه به مكان و امكانات آن از 600 كرون تا 1000 كرون براي 24 ساعت در نظر گرفته مي شود.ديدن طبيعت نروژ يكي از بهترين تجربيات شما در تور تفريحي نروژ خواهد بود.

شهر برگن نروژ

شهر “برگن” يكي ديگر از جاذبه هاي كشور نروژ است اين شهر بندري يكي از مهم ترين شهر هاي نروژ است كه در واقع نماد فرهنگ و سنت مردم اين كشور مي باشد بافت زيباي شهر و بنادر و سواحل چشم نواز آن يكي ديگر از جاذبه ها براي تور نروژ مي باشد.از بازار ماهي فروشان شهر برگن حتما ديدن نماييد.

شهر  برگن نروژ

موزه هاي معروف تور نروژ

نروژ داراي موزه هاي بسيار زيبا و تاريخي زيادي مي باشد از جمله معروف ترين اين موزه ها موزه كان تيكي مي باشد اين موزه ديدني موقعيت هاي دريايي و ماجراجوهاي افراد سازنده آن را به نمايش مي گذارد. موزه ي مردم شناسي نروژي يكي از بزرگترين موژه هاي اروپا است كه بسيار جالب و آموزنده است. (براي بازديد از اين موزه كفش مناسب براي پياده روي به همراه خود داشته باشيد) . شما مي توانيد با صرف هزينه اي ناچيز به همراه تور نروژ از اين مكان هاي ديدني ديدن نماييد. از ديگر موزه هاي كشور نروژ مناسب براي تور كشور نروژ مي توان به موزه هاي زير اشاره داشت :

  • قلعه‌ آكرشوس
  • آبدره اسلو
  • موزه‌ اسكي هولمن كولن
  • موزه ملي اسلو
  • موزه كشتي‌هاي فرام
  • خانه اپرا اسلو
  • پارك ويگلند
  • موزه كشتي‌هاي وايكينگ

پارك ملي يوستدالسبرين نروژ

پارك ملي ” يوستِدالسبِرين” و ديدن آن براي تور نروژ حتما جالب خواهد بود اين پارك از طبيعت و جانوران بومي خاصي برخوردار است و بزرگترين يخچال هاي طبيعي كل اروپاي شمالي را در خود جاي داده است.

پارك ملي يوستِدالسبِرين نروژ

بهترين بازارها و مراكز خريد كشور نروژ

بهترين مراكز خريد براي مسافران تور نروژ در شهر اسلو را براي شما از ميان صدها مغازه جمع آوري كرده ايم تا به راحتي و بدون اتلاف وقت يك خريد خوب را تجربه كنيد.نكته قابل توجه براي مراجعه به مراكز فروش و فروشگاه هاي شهر اسلوايت است كه در ايام معمولي هفته اين مراكز فروش از ساعت 10 صبح الي 5 بعداز ظهر فعاليت دارند.اما روز شنبه از ساعت 9 صبح الي 2 باز هستند، هرچند كه با توجه به فصل ورود شما به اسلو ممكن است اين تايم بيشتر بشود.

خيابان كارل يوهان گيت در تور نروژ

خيابان”كارل يوهان گيت” اين خيابان عريض و پهن در خود بسياري از كافه ها و رستوران ها را جاي داده است علاوه بر آن يك كتاب فروشي بزرگ به نام “تانيوم” و مركز خريد “پاليه” در اين خيابان است.

خيابان كارل يوهان گيت در تور نروژ

مركز خريد گلاس ماگازينه در تور نروژ

مركز خريد “گلاس ماگازينه” يكي از بهترين مراكز خريد انواع لوازم خانگي، پوشاك، لوازم آرايش، كفش، اسباب بازي، لوازم كادويي و … مي باشد.

فروشگاه نوروي ديزاين در تور نروژ

“نوروي ديزاين” يكي از فروشگاه هاي ديدني و محبوب در نروژ است كه در سراسر دنيا طرفداران زيادي دارد، اين فروشگاه وسايل شيشه اي و سفالي زيبايي دارد.

از ديگر مراكز خريد شهر اسلو مي توان به: استين و استروم، اسلو سيتي، بارومز ورك، پاليه، بيپورتن شاپينگ، آكر بريگه، سه سه وست، استورو استورشنتر و بازار دست دوم و عتيقه وستكانتورگه اشاره كرد.

فروشگاه نوروي ديزاين در تور نروژ

معروف ترين غذاهاي كشور نروژ

اگر به نروژ مي رويد حتماً غذاهايي مثل “برونست” يا همان پنير قهوه اي را امتحان كنيد. “ترشي ماهي” يكي ديگر از خوراكي هاي جالبي است كه براي هر مسافر پيشنهاد مي شود.”وافل نروژي” براي مربا دوستان و عاشقان شيريني، “لوته فيسك” از غذاهايي است كه از ماهي تهيه مي شود اگر به ماهي علاقه داريد حتما اين ماهي را امتحان كنيد. ” سيب زميني لفسه” يكي از وعده هاي خوشمزه صبحانه است.هات داگ ها و ماهي سالمون نيز از غذاهاي معروف و لذيذ نروژ است.

هزينه هاي تور نروژ

همان طور كه گفته شد نروژ جزء كشور هايي است كه از بيشترين و بهترين امكانات رفاهي برخوردار است از هزينه سفر بالايي برخوردار است و معمولاً جزء پر هزينه ترين سفر هاي دنيا براي توريست ها محسوب مي شود. واحد پولي نروژ كرون است، هر 10 كرون يك يرو مي شود. در نروژ بيشتر هزينه ها صرف وسايل نقليه و رفت و آمد ها مي شود. عوارضي هاي جاده هاي كشور بسيار زياد است.

هزينه اقامت و هتل تور نروژ بعد از هزينه هاي رفت و آمد دومين هزينه ي سنگين سفر شما خواهد بود، اين هزينه معمولا در كشور نروژ نسبت به ساير كشور هاي اروپايي بيش تر است. قابل توجه است كه اين هزينه در نروژ نسبت به انتخاب شما براي درجه هتل و يا انتخاب خانه هاي ويلايي با امكانات مختلف، متفاوت خواهد بود. همه افراد از حق و حقوق يكسان برخوردار هستند. هزينه خورد و خوراك و تغذيه در تمامي سطح شهر يكسان است گوشت و ماهي و فرآورده هاي لبني نسبت به ساير كشور ها ارزان است. اگر شما هم جزء تور نروژ مي باشيد بيش ترين هزينه سفر را بايد براي حمل و نقل و جابه جايي اختصاص دهيد.

هزينه هاي تور نروژ

اگر دوست داريد كه به كشور نروژ سفر كنيد و در عين حال هزينه هاي آن براي شما سنگين است چند راه حل براي شما پيشنهاد مي كنيم تا با صرف هزينه كمتر از اين كشور ديدن نماييد. سعي كنيد زمان تور نروژ را به ماه هاي ژانويه و فوريه موكول كنيد. سعي كنيد خودتان غذا بپزيد با صرف زمان اندكي مي توانيد از صرف هزينه زياد براي رستوران رفتن جلوگيري كنيد. اگر با مواد غذايي اين كشور خيلي آشنا نيستيد با يك پرسوجوي ساده به آدرس يك سوپرماركت تركي را بيابيد تا مواد غذايي دلخواه خود را راحت تر پيدا كنيد.به جاي استفاده از هتل هاي گران قيمت مي توانيد از سوئيت هايي كه معمولا بخشي از خانه ي مردم محلي است بسياري از هزينه ي خود را كاهش دهيد.

منبع: تور ارزان قيمت و لحظه آخري نروژ

تور نروژ

تور نروژ يكي از بهترين و محبوب ترين تور ها براي سفر است اگر قصد سفر با تور را داريد تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد، اطلاعاتي كامل و جامع در باره تور نروژ براي شما داريم .نروژ يكي از كشور هاي بسيار خوب جهان است چرا كه طبيعت زيبا و سيستم مديريتي و مردمان آن بسيار شاد و داراي زندگي سالمي مي باشند. جالب است بدانيد كه نروژ شاد ترين مردم جهان را در خود پرورش داده است و بيشتر زندان هاي آن خالي مي باشند.

آشنايي با كشور نروژ

اين كشور زيبا داراي 5 ميليون جمعيت است كه اين جمعيت شامل مرفه ترين مردم مي باشد و رضايت زندگي در اين كشور در سطح بسيار بالايي قرار دارد. ثروت بالاي كشور نروژ به علت داشتن منابع زياد نفت، گاز، آب، و مواد معدني مي باشد كه رتبه ي چهارم در زمينه درآمد سرانه جهاني را به خود اختصاص داده است. نروژ در سال 2014 رتبه اول را در جهان از نظر شاخص سلامت و ثروت در جهان دريافت كرد.دانشگاه هاي دولتي زيادي در اين كشور پيشرفته وجود دارد كه به صورت رايگان در اختيار تمام دانشجويان جهان است.

نروژ به علت سطح درآمد بالاي خود از نفت حداكثر امكانات رفاهي تحصيلي و اشتغال را براي مردم كشورش فراهم كرده است.به طوري كه نرخ بي كاري در اين كشور زير 4 درصد است. با انتشار يك كتاب جديد توسط ناشران داخلي نروژ دولت بيش از 1000 جلد از آن را مي خرد و بين تمام كتابخانه هاي كشور تقسيم مي كند.

براي حمل و نقل درون شهري و برون شهري بيشترين امكانات رفاهي براي شهروندان وجود دارد همين موضوع سبب مي شود تا بيشتر مردم از وسايل عمومي استفاده كنند حتي پادشاه فقيد نروژ از وسايل نقليه براي رفت و آمد استفاده مي كند و همانند ساير مردم اين كشور بليط خود را پرداخت مي كند. پايتخت آرام و زيباي اين كشور شهر اسلو مي باشد كه طبيعت بي نظيري دارد. نرخ بي كاري در اين كشور زير 4 درصد است و سن بازنشستگي در آن بالاست.

آشنايي با كشور نروژ

راهنماي سفر به نروژ

نروژ در غرب شبه جزيره ي اسكانديناوي واقع شده است.اين كشور از شمال شرقي در مجاورت كشور فلاند و روسيه قرار دارد و از شرق با كشور سوئد همسايه است. وجود جزيره هاي كوچك و بزرگ در شمال و جنوب اين كشور بر جذابيت توريستي آن افزوده است. يكي از اين جزيره ها به صورت كاملا منجمد است و خالي از مردم است اين جزيره بين آفريقا و و قطب جنوب واقع شده است. نروژ از دو طرف توسط دريا احاطه شده است و مساحت كلي آن برابر با 385 هزار كيلومتر است و اين يعني نروژ تقريبا يك چهارم كشور ايران است.

اگر شما هم قرار است در تور نروژ شركت داشته باشيد بهتر است به نكاتي كه براي شما شرح مي دهيم توجه داشته باشيد.همانطور كه گفته شد اسلو پايتخت كشور نروژ است كه فاصله زماني آن با كشور ما دو ساعت و نيم اختلاف دارد، واحد پولي مردم اين كشور كرون است و رانندگي از سمت راست انجام مي شود. شماره تلفن هاي ضروري و مهم اين كشور براي پليس 112 براي اورژانس 113 و براي آتش نشاني 110 است. كد اين كشور 47+ است.زبان مردم نروژي و سامي مي باشد.

راهنماي سفر به نروژ

فرهگ و زبان مردم نروژ

مردم نروژ به زبان نروژي صحبت مي كنند. مردم نروژ بسيار آرام و بدون هيجان هستند به ندرت ديده مي شود كه شما در خيابان دعوا ببينيد. مردم مهربان نروژ به ندرت روابط گرمي با غريبه ها بر قرار مي كنند به طور خلاصه مردم نروژ كاري به كسي ندارند مگر براي آن ها مزاحمتي ايجاد كنند. مردم روزانه بيش تر وقت خود را به ورزش كردن مي پردازند ورزش هاي محبوب مردم نروژي قايق راني، دوچرخه سواري، شنا، پياده روي، دويدن و اسكي است. اگر به دنبال قنادي و كيك و شيريني در اين كشور هستيد بايد بگويم به ندرت قنادي پيدا مي شود. تغذيه مردم نروژ بيشتر گوشت و ماهي است. 83 درصد از مردم نروژ داراي دين مسيحيت مي باشند.

فرهگ و زبان مردم نروژ

آب و هواي كشور نروژ

آب و هواي كشور نروژ در بيش تر ايام سال سرد و باراني مي باشد به طور كلي مي توان گفت براي همراهي تور نروژ بايد لباس هاي گرم به همراه داشته باشيد. باران تقريباً در تمام ايام سال در كشور نروژ وجود دارد اما در نيمه دوم سال كه هوا سردتر مي شود باران جاي خود را به برف مي دهد. در برخي از شهر هاي اين كشور نيمي از سال هوا كاملاً تاريك و سرد است. بهترين زمان براي رفتن به نروژ در ايام گرم و تابستاني مي باشد در اين ايام بيشتر و راحت تر مي توان از زيبايي هاي نروژ استفاده كرد.

آب و هواي كشور نروژ

بهترين زمان سفر به نروژ

اگر شما جزء تور نروژ در ايام گرم هستيد مي توانيد از آفتاب گيري هاي كنار ساحل، قايق راني، دوچرخه سواري كنار ساحل يا جنگل، واليبال هاي ساحلي، شنا و… لذت ببريد. قابل توجه است كه اگر به فكر هزينه هستيد بايد بدانيد كه تور ارزان نروژ در ايام سرد سال از تخفيفات ويژه اي برخوردار است كه شما مي توانيد با صرف هزينه كمتر از كشور نروژ ديدن نماييد.

اگر جزء افرادي هستيد كه دوست داريد شفق هاي زمستاني نروژ را تماشا كنيد بهتر است برنامه تور نروژ را به ماه هاي ژانويه و فوريه موكول كنيد. علاوه بر شفق هاي زيبا شما مي توانيد در ايام سرد سال شاهد ورزش هاي زمستاني مثل اسكي باشيد و از آن لذت ببريد.به ياد داشته باشيد تا لباس هاي گرم و زمستاني به همراه خود ببريد.

اگر به قصد طبيعت گردي و ديدن مناطق بكر در تور توريسني نروژ شركت مي كنيد بهترين زمان سفر براي شما و شركت در تور نروژ در ماه هاي آگوست، ژوئن و جولاي است در اين ماه ها هوا گرم تر است و طبيعت زيباي نروژ ديدني تر است. به ياد داشته باشيد كه تور تفريحي نروژ در اين ايام از هزينه ها و قيمت بالاتري برخوردارند چون ورود بيشتر توريست ها و گردش گران در اين ماه هاي سال است.

بهترين زمان سفر به نروژ

اطلاعات پرواز و فرودگاه هاي نروژ

نروژ داراي فرودگاه هاي مجهز و بسيار زيادي است از جمله اين فرودگاه ها براي تور نروژ مي توان به:

  • فرودگاه ويگرا آلسوند
  • فرودگاه فلسلند برگن
  • فرودگاه هاوگسوند
  • اسلو – فرودگاه ترپ سندفجرد
  • اسلو – فرودگاه موس ريگ
  • فرودگاه گاردرموئن اسلو
  • فرودگاه سولا استاوانگر
  • فرودگاه ترومسا

تور نروژ با توجه به برنامه و مدت اقامت شما و زمان و تاريخ ورود شما از اين فرودگاه ها استفاده مي كند. رزرو اينترنتي تور لحظه آخري نروژ براي همه افراد ميسر و آسان مي باشد تنها با مراجعه به سايت و تكميل اطلاعات و فرم مربوط به تور نروژ مي توانيد بدون صرف زمان زيادي برنامه يك سفر خاطر انگيز را براي خود و خانواده محيا كنيد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه هاي نروژ

بليط ارزان تور نروژ

هزينه پرواز شما براي تور نروژ بستگي به عوامل زيادي دارد. اگر شما از ايران به نروژ پرواز مي كنيد هزينه بليط شما بسته به استفاده شما از امكانات هوايي و درجه هواپيماست، مدت اقامت و امكاناتي كه در طول سفر براي شما در نظر گرفته مي شود از عواملي مي باشند كه تاثير چشم گيري بر قيمت و هزينه هاي شما خواهد گذاشت.

بهترين جاذبه هاي ديدني و تفريحي تور نروژ

اگر جزء افرادي هستيد كه از طبيعت گردي و ديدن مناظر طبيعي لذت مي بريد بايد بدانيد كه نروژ يكي از كشور هاي زيبا و بكر در زمينه طبيعت گردي مي باشد .اين كشور با دشت هاي وسيع و سر سبز و پوشش گياهي خاص به همراه آبدره ها و آبشار هاي زيبا و تنگه هاي بلند و منحصر به فرد زيبايي خيره كننده اي دارد. تور نروژ براي شما هر روزه برنامه هاي مختلفي در ايام سفر دارد .هزينه اين تفريحات با توجه به مكان و امكانات آن از 600 كرون تا 1000 كرون براي 24 ساعت در نظر گرفته مي شود.ديدن طبيعت نروژ يكي از بهترين تجربيات شما در تور تفريحي نروژ خواهد بود.

شهر برگن نروژ

شهر “برگن” يكي ديگر از جاذبه هاي كشور نروژ است اين شهر بندري يكي از مهم ترين شهر هاي نروژ است كه در واقع نماد فرهنگ و سنت مردم اين كشور مي باشد بافت زيباي شهر و بنادر و سواحل چشم نواز آن يكي ديگر از جاذبه ها براي تور نروژ مي باشد.از بازار ماهي فروشان شهر برگن حتما ديدن نماييد.

شهر  برگن نروژ

موزه هاي معروف تور نروژ

نروژ داراي موزه هاي بسيار زيبا و تاريخي زيادي مي باشد از جمله معروف ترين اين موزه ها موزه كان تيكي مي باشد اين موزه ديدني موقعيت هاي دريايي و ماجراجوهاي افراد سازنده آن را به نمايش مي گذارد. موزه ي مردم شناسي نروژي يكي از بزرگترين موژه هاي اروپا است كه بسيار جالب و آموزنده است. (براي بازديد از اين موزه كفش مناسب براي پياده روي به همراه خود داشته باشيد) . شما مي توانيد با صرف هزينه اي ناچيز به همراه تور نروژ از اين مكان هاي ديدني ديدن نماييد. از ديگر موزه هاي كشور نروژ مناسب براي تور كشور نروژ مي توان به موزه هاي زير اشاره داشت :

  • قلعه‌ آكرشوس
  • آبدره اسلو
  • موزه‌ اسكي هولمن كولن
  • موزه ملي اسلو
  • موزه كشتي‌هاي فرام
  • خانه اپرا اسلو
  • پارك ويگلند
  • موزه كشتي‌هاي وايكينگ

پارك ملي يوستدالسبرين نروژ

پارك ملي ” يوستِدالسبِرين” و ديدن آن براي تور نروژ حتما جالب خواهد بود اين پارك از طبيعت و جانوران بومي خاصي برخوردار است و بزرگترين يخچال هاي طبيعي كل اروپاي شمالي را در خود جاي داده است.

پارك ملي يوستِدالسبِرين نروژ

بهترين بازارها و مراكز خريد كشور نروژ

بهترين مراكز خريد براي مسافران تور نروژ در شهر اسلو را براي شما از ميان صدها مغازه جمع آوري كرده ايم تا به راحتي و بدون اتلاف وقت يك خريد خوب را تجربه كنيد.نكته قابل توجه براي مراجعه به مراكز فروش و فروشگاه هاي شهر اسلوايت است كه در ايام معمولي هفته اين مراكز فروش از ساعت 10 صبح الي 5 بعداز ظهر فعاليت دارند.اما روز شنبه از ساعت 9 صبح الي 2 باز هستند، هرچند كه با توجه به فصل ورود شما به اسلو ممكن است اين تايم بيشتر بشود.

خيابان كارل يوهان گيت در تور نروژ

خيابان”كارل يوهان گيت” اين خيابان عريض و پهن در خود بسياري از كافه ها و رستوران ها را جاي داده است علاوه بر آن يك كتاب فروشي بزرگ به نام “تانيوم” و مركز خريد “پاليه” در اين خيابان است.

خيابان كارل يوهان گيت در تور نروژ

مركز خريد گلاس ماگازينه در تور نروژ

مركز خريد “گلاس ماگازينه” يكي از بهترين مراكز خريد انواع لوازم خانگي، پوشاك، لوازم آرايش، كفش، اسباب بازي، لوازم كادويي و … مي باشد.

فروشگاه نوروي ديزاين در تور نروژ

“نوروي ديزاين” يكي از فروشگاه هاي ديدني و محبوب در نروژ است كه در سراسر دنيا طرفداران زيادي دارد، اين فروشگاه وسايل شيشه اي و سفالي زيبايي دارد.

از ديگر مراكز خريد شهر اسلو مي توان به: استين و استروم، اسلو سيتي، بارومز ورك، پاليه، بيپورتن شاپينگ، آكر بريگه، سه سه وست، استورو استورشنتر و بازار دست دوم و عتيقه وستكانتورگه اشاره كرد.

فروشگاه نوروي ديزاين در تور نروژ

معروف ترين غذاهاي كشور نروژ

اگر به نروژ مي رويد حتماً غذاهايي مثل “برونست” يا همان پنير قهوه اي را امتحان كنيد. “ترشي ماهي” يكي ديگر از خوراكي هاي جالبي است كه براي هر مسافر پيشنهاد مي شود.”وافل نروژي” براي مربا دوستان و عاشقان شيريني، “لوته فيسك” از غذاهايي است كه از ماهي تهيه مي شود اگر به ماهي علاقه داريد حتما اين ماهي را امتحان كنيد. ” سيب زميني لفسه” يكي از وعده هاي خوشمزه صبحانه است.هات داگ ها و ماهي سالمون نيز از غذاهاي معروف و لذيذ نروژ است.

هزينه هاي تور نروژ

همان طور كه گفته شد نروژ جزء كشور هايي است كه از بيشترين و بهترين امكانات رفاهي برخوردار است از هزينه سفر بالايي برخوردار است و معمولاً جزء پر هزينه ترين سفر هاي دنيا براي توريست ها محسوب مي شود. واحد پولي نروژ كرون است، هر 10 كرون يك يرو مي شود. در نروژ بيشتر هزينه ها صرف وسايل نقليه و رفت و آمد ها مي شود. عوارضي هاي جاده هاي كشور بسيار زياد است.

هزينه اقامت و هتل تور نروژ بعد از هزينه هاي رفت و آمد دومين هزينه ي سنگين سفر شما خواهد بود، اين هزينه معمولا در كشور نروژ نسبت به ساير كشور هاي اروپايي بيش تر است. قابل توجه است كه اين هزينه در نروژ نسبت به انتخاب شما براي درجه هتل و يا انتخاب خانه هاي ويلايي با امكانات مختلف، متفاوت خواهد بود. همه افراد از حق و حقوق يكسان برخوردار هستند. هزينه خورد و خوراك و تغذيه در تمامي سطح شهر يكسان است گوشت و ماهي و فرآورده هاي لبني نسبت به ساير كشور ها ارزان است. اگر شما هم جزء تور نروژ مي باشيد بيش ترين هزينه سفر را بايد براي حمل و نقل و جابه جايي اختصاص دهيد.

هزينه هاي تور نروژ

اگر دوست داريد كه به كشور نروژ سفر كنيد و در عين حال هزينه هاي آن براي شما سنگين است چند راه حل براي شما پيشنهاد مي كنيم تا با صرف هزينه كمتر از اين كشور ديدن نماييد. سعي كنيد زمان تور نروژ را به ماه هاي ژانويه و فوريه موكول كنيد. سعي كنيد خودتان غذا بپزيد با صرف زمان اندكي مي توانيد از صرف هزينه زياد براي رستوران رفتن جلوگيري كنيد. اگر با مواد غذايي اين كشور خيلي آشنا نيستيد با يك پرسوجوي ساده به آدرس يك سوپرماركت تركي را بيابيد تا مواد غذايي دلخواه خود را راحت تر پيدا كنيد.به جاي استفاده از هتل هاي گران قيمت مي توانيد از سوئيت هايي كه معمولا بخشي از خانه ي مردم محلي است بسياري از هزينه ي خود را كاهش دهيد.

منبع: تور ارزان قيمت و لحظه آخري نروژ

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 330
  • بازدید کلی : 5763
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی