loading...

gardesh

gardesh

بازدید : 245
11 زمان : 1399:2

توضيحاتي در خصوص وقت سفارت يونان

در اين مطلب سعي داريد در خصوص ويزاي يونان و همينطور مراحل اخذ وقت سفارت يونان بپردازيم. اگر قصد سفر به يونان داريد مي توانيد پاسخ تمامي سوالات خود را در اين مقاله پيدا كنيد.

يونان از دسته كشورهاي توسعه يافته است و داراي جايگاه قابل توجهي در بين ساير كشورهاي اروپايي است بنابراين برخورداري از جايگاه نسبتا قوي و اقتصادي و سياسي آن سبب شده است كه افراد بسياري با اهداف مختلفي به اين منطقه سفر كنند.

وقت سفارت يونان

مي دانيم كه براي سفر به يونان نياز به اخذ ويزا است و اين موضوع در نهايت به به تعيين وقت سفارت يونان و مصاحبه ختم مي شود. گرفتن وقت سفارت يونان مستلزم انجام مراحل دقيق و بسيار معيني است كه بايد به طور دقيق رعايت شود. قطعا بدون آگاهي از اين بخش موفق به رزرو وقت سفارت يونان نخواهيد شد. عموما در مرحله اول سفر خود به يونان بايد مدارك مورد نياز را به دقت تهيه كنيد، هر كدام از مدارك لازم در روز مصاحبه ترتيب اثر داده مي شود. سپس نوبت به تعيين وقت سفارت يونان است كه داراي اصول مشخص و مربوط به خود است. تمامي مدارك تهيه شده توسط شما بايد در روز مصاحبه عرضه شود.

وقت سفارت يونان

دريافت وقت سفارت يونان

عموما سفارت يونان در ايران به صورت دوره اي اقدام به تعيين وقت مي كند يعني وقت هاي آزاد براي اين سفارت به صورت مقطعي است و در هر زمان نمي توان اقدام به تعيين وقت سفارت يونان كرد. قبل از پر كردن فرم وقت سفارت يونان خود سعي كنيد از فردي متخصص كمك بگيريد و يا اطلاعات خود را در اين زمينه افزايش دهيد.

توجه كنيد كه تمامي زمان هايي كه از سوي سفارت يونان در نظر گرفته مي شود به شكل كاملا دقيق برنامه ريزي شده است و اگر در زمان مشخص براي مصاحبه آماده نشويد ضرر خواهيد كرد و شانس اخذ ويزاي يونان را از دست مي دهيد. يكي از مسايلي كه شايد براي شما جالب باشد اين است كه در روز مصاحبه سوالات پرسيده شده متفاوت است و اين موضوع كمي كارتان را سخت تر مي كند.

دقت كنيد كه پس از ارسال فرم مخصوص بايد تا ارسال ايميل تاييد از سوي سفارت صبر كنيد. پس از تعيين وقت از سوي سفارت ايميلي براي شما ارسال مي شود در اين ايميل مشخص مي شود كه با زمان اعلام شده از سوي شما موافقت شده و يا خير! در اين بين در صورتي كه تاريخ ديگري براي شما در نظر گرفته شود قطعا اعلام خواهد شد.

اطمينان از تعيين وقت سفارت يونان

اگر ايميلي از سوي سفارت دريافت نكرديد در واقع بايد بدانيد كه با درخواست شما موافقت نشده است و بايد مجددا براي تعيين وقت سفارت يونان اقدام كنيد و تمامي مراحل اعم از پر كردن فرم مذكور و همينطور بررسي زمان هاي آزاد را مجددا طي كنيد.

عموما با درخواست وقت سفارت يونان موافقت مي شود، تنها در زماني كه فرم به درستي پر نشده باشد كمي مشكلات پيش روي شما قرار مي گيرد و شايد مجبور شويد مجدد اقدام به تعيين وقت سفارت يونان كنيد. بنابراين با كد رهگيري كه براي شما ارسال مي شود به صورت روتين با سفارت ارتباط گرفته و شرايط وقت سفارت يونان خود را به دقت بررسي كنيد به اين ترتيب فرصت كافي براي رفع نواقص موجود خواهيد داشت.

مراحل تعيين وقت سفارت يونان

به طور كلي شما دو راه پيش رو داريد، يا خود بايد اقدام به پر كردن فرم درخواست وقت سفارت يونان كنيد و يا تمامي كارهاي اخذ ويزاي خود را به يك فرد متخصص بسپاريد. انتخاب هر يك از اين دو روش به خودتان بستگي دارد. اگر زمانتان آزاد است و اطلاعات كافي در خصوص پر كردن فرم تعيين وقت سفارت يونان داريد مي توانيد با رعايت تمامي شرايط مشخص اقدام به ارسال اين فرم كنيد در صورتي كه فكر مي كنيد ابهامات در اين زمينه زياد است بهترين گزينه استفاده از مشاوريني است كه شما را در اين مسير ياري كنند به طور كلي تمامي افراد بايد از مسير مشخصي اقدام به تعيين وقت سفارت يونان كنند.

در صورت موجود بودن زمان آزاد براي سفارت يونان بايد فرم مربوطه را پر كرده و در بين زمان هاي موجود يك زمان مناسب را انتخاب و يا رزرو كنيد! انتخاب وقت به معني رزرو قطعي آن نيست! در واقع زمان مصاحبه شما زماني تعيين مي شود كه به تاييد سفارت برسد!

وقت سفارت يونان ارزان

مدارك مورد نياز براي وقت سفارت يونان

يكي از مهم ترين مداركي كه بايد در روز مصاحبه عرضه كنيد، اصل و ترجمه رسمي شناسنامه و كارت ملي شما است. سپس بايد فرم تقاضاي ويزاي شنگن يونان را از سايت سفارت و يا بخش صدور ويزا دانلود كرده و به دقت پر كنيد. اين فرم پيش نياز ورود شما به مرحله مصاحبه است. براي اخذ ويزاي يونان دعوت نامه الزامي نيست! اما قطعا شانس شما را صد چندان مي كند. بنابراين بهتر است كه دعوت نامه ايي از سوي اقوام و يا دوستان خود كه در ينان زندگي مي كنند نيز در پوشه مدارك خود داشته باشيد.

تمكن مالي موضوعي بسيار بسيار مهم براي اخذ ويزاي هر كشوري به خصوص يونان است. گواهي حساب بانكي خود را به همراه پرينت گردش حساب 3 ماه اخر بايد به دقت عرضه شود. اگر از گردش حساب قابل توجهي برخوردار نيستيد مي توانيد از پرينت حساب اطرافيان خود استفاده كنيد به هر حال بايد به طور شفافي تيم هاي مصاحبه گر را متقاعد كه كنيد كه مشكل مالي نداريد. سند مالكيت يكي از مسايلي است كه اغلب به ان توجهي نمي شود. در واقع ارائه سند مالكيت سبب مي شود تا مصاحبه كنندگان متوجه انگيزه بازگشت شما به كشور خودتان شود و اين موضوع بسيار مهم است.

روند گرفتن وقت سفارت يونان

مدارك تكميلي براي وقت سفارت يونان

معرفي نامه شغلي از مسايل مهمي است كه حتما به طور دقيق مورد بررسي قرار مي گيرد. اين معرفي نامه بسته به شغل شخص بسيار متفاوت است. به عنوان مثال اگر فرد مورد نظر دانشجو بايد كارت دانشجويي بين المللي خود را ارائه كند. اگر فرد مورد نظر كارمند دولتي و يا بخش خصوصي است بايد حكم كارگزيني و يا فيش حقوقي خود را عرضه كند.

افرادي كه خود صاحبين شركت هاي خصوصي هستند بايد روزنامه رسمي شركت خود را عرضه كنند و اين موضوع در خصوص اساتيد دانشگاه به ارائه كارت هاي بين المللي عضويت در هيئت علمي ختم مي شود.

در ارائه مدارك لازم وجود بيمه نامه مسافرتي بسيار مهم و ضروري است. ارزش بيمه نامه شما بايد سي هزار يورو باشد و اين بيمه براي هزينه هاي اضطراري سفر در نظر گرفته شده است. در نظر داشته باشيد كه علاوه بر مدارك ذكر شده امكان دارد كه سفارت بر اساس نوع ويزاي درخواستي شما مدارك ديگري نيز درخواست كند. فرض كنيد فردي مي خواهد ويزاي توريستي يونان بگيرد، چنين فردي بايد واچر رسمي هتل و همينطور رسيد بليط رفت و برگشت را نيز عرضه كند.

مدارك وقت سفارت يونان

وقت سفارت كشور يونان براي انواع ويزاها

به طور كلي ويزاي يونان و تعيين وقت سفارت يونان در ايران طرفداران نسبتا زيادي دارد.به طور كلي ايرانيان اغلب به دنبال ويزاي توريستي يونان هستند و ترجيح مي دهند كه اين كشور را براي تفريح انتخاب كنند. اما گاه ويزاهاي تحصيلي و همينطور تجاري يونان نيز طرفداران مخصوص به خودش را دارد.

وقت سفارت يونان براي ويزاي توريستي

شرايط هر كدام از ويزاهاي يونان متفاوت از هم است. به عنوان مثال فردي كه داراي ويزاي توريستي يونان است مي توانيد حداكثر سه ماه در خاك يونان بماند و در اين دوره حق ندارند در اين كشور به كاري مشغول شوند.

وقت سفارت يونان براي ويزاي تحصيلي

به طور كلي ويزاي تحصيلي يونان بسيار مشهور و پرطرفدار است. در يونان مراكز آموزش عالي وجود دارد كه بسيار معتبر هستند و اين ويزا براي افرادي صادر مي شود كه قصد تحصيلات عالي در يونان دارند. به جرات مي توان گفت كه بهترين ويزايي كه براي جوانان در خصوص سفر به يونان در نظر گرفته است ويزاي تحصيلي است. در اين مسير در ابتدا بايد مشخص شود كه شما در چه مقطعي قرار است كه مشغول به تحصيل شود. تحصيل در يونان در مقاطع تحصيلات تكميلي و همينطور دكترا به مراتب آسانتر و ارزانتر از مقاطع پايين تر است. در اين خصوص در ابتدا بايد مدارك خود را آماده كنيد، ريز نمرات و مدرك ديپلم شما به همراه ساير مدارك شخصي در پرونده مدارك قرار بگيرد. براي اخذ وقت سفارت در اين مسير زماني كه فرم مربوطه را پر مي كنيد. بايد مشخص كنيد كه هدف شما از سفر تحصيل در يونان است. در روز مصاحبه سوالاتي در زمينه رشته تان پرسيده مي شود كه در صورت پاسخ صحيح مي توانيد ويزاي تحصيلي يونان را دريافت كنيد.

وقت سفارت يونان براي ويزاي تجاري

اما افرادي كه ويزاي تجاري يونان را اخذ كرده اند مي توانند بيش از 3 ماه در اين كشور اقامت كنند و به حرفه اي مشخص مشغول شوند. اين ويزا به افرادي تعلق مي گيرد كه در اين كشور و در شركتي خاص استخدام شده اند و دعوت نامه اي از سوي كارفرما براي آن ها صادر شده است.

وقت سفارت يونان براي پرطرفدارترين ويزا

قوانين دريافت وقت سفارت از يونان

براي تعيين وقت سفارت يونان بايد به قوانين مذكور به دقت توجه شود. در واقع هر گونه سهل انگاري سبب مي شود تا از اخذ ويزاي يونان دور شويد.

به عنوان مثال فردي كه به دنبال ويزاي تحصيلي يونان است بايد در فرم وقت سفارت يونان و بخش مربوطه نامه پذيرش و اسم دانشگاهي كه قرار است در يونان در ان مشغول به تحصيل شود را اعلام كند. اين فرد علاوه بر اين نامه بايد مشخص كند كه از سلامت جسمي و روحي برخوردار است و همينطور مدرك زبان خود را نيز اعلام كند.

اگر فردي به دنبال اخذ ويزاي تجاري است و با هدف كار به يونان سفر مي كند بايد دعوت نامه كاري از طرف يك كارفرماي مقيم يونان را عرضه كند اين مسايل بسيار مهم و ضروري است و در صورتي كه رعايت نشود قطعا شما را از اخذ ويزاي يونان دورتر خواهد كرد.

تعيين وقت سفارت فوري يونان

عموما افرادي كه نياز به سفر سريع و فوري به يونان دارند بايد فرم وقت فوري سفارت يونان را دانلود كرده و اطلاعات و شرايط خود را به طور دقيقتري در اين فرم اعلام كنند. توجه كنيد كه عموما چنين فرمي بارها مورد بررسي قرار مي گيرد و هيچ گونه سياه نمايي پنهان نمي ماند، در صورتي كه براي درمان به يونان سفر مي كنيد دليل اصلي اينكه چرا يونان را انتخاب كرديد بايد به صورت دقيقي توضيح داده شود. تمامي مدارك پزشكي و وضعيت بحراني بيمار نيز بايد به طور دقيق در قسمت مربوطه پيوست شود. توجه كنيد كه تمامي مسايل در روز مصاحبه مورد بررسي قرار مي گيرد و هيچ گزينه اي از قلم نخواهد افتاد.

تعيين وقت فوري سفارت يونان

وقت سفارت ارزان يونان

اگر مي خواهيد درگير هزينه هاي اضافي نباشيد خودتان دست بكار شويد. در صورتي كه حس مي كنيد خود از عهده اين كار بر نمي آييد. بهتر است كه از تيم هاي مشاوره خبره و منصف استفاده كنيد. قطعا هزينه هايي كه در اين مسير ديده مي شود متفاوت است اما مي توانيد با انتخاب درست بهترين گزينه را انتخاب كنيد. يكي از موضوعات بسيار مهمي كه بارها پرسيده مي شود در خصوص تكميل چندباره فرم وقت سفارت يونان است. در واقع پس از سه بار پر كردن فرم وقت سفارت يونان و عدم تاييد آن حساب كاربري شما بسته مي شود و بايد مجدد تعيين حساب كنيد.

هزينه تعيين وقت سفارت يونان و اخذ ويزا

براي اخذ ويزاي يونان به طور كلي دو بار نياز به پرداخت هزينه است. مرحله اول زماني است كه فرم را ارسال مي كنيد كه تنها سه ساعت زمان براي پرداخت هزينه داريد و در مرحله دوم نيز زماني است كه مي خواهيد براي مصاحبه حاضر شويد. هزينه هاي پرداخت شده حتي در صورت رد شدن ويزاي شما قابل بازگشت نخواهد بود.

هزينه تعيين وقت سفارت يونان

وقت سفارت يونان و روز مصاحبه

عموما روز مصاحبه روز پر از استرسي است بنابراين كمي زودتر در سفارت حاضر شويد و آرامش نسبي خود را حفظ كنيد. در نظر داشته باشيد كه روز مصاحبه بايد تمامي افرادي كه تعيين وقت سفارت يونان كردند بايد به صورت جداگانه مصاحبه شوند و سوالات پرسيده شده نيز متفاوت از هم است.

مدارك خود را در پوشه هاي مختلف طبقه بندي كنيد اين موضوع سبب مي شود كه خود را آماده تر نشان دهيد. اولين و مهمترين گزينه اي كه در روز مصاحبه مورد بررسي قرار مي گيرد هدف از سفر شما است بنابراين هدف خود را به دقت و با حوصله توضيح دهيد حتي اگر بارها پرسيده شود!

نكات مهم در تعيين وقت سفارت يونان

در صورتي كه زمان اعلام شده از سوي سفارت براي شما مناسب نيست اقدام به تاييد نكنيد، قطعا عدم حضور شما شانس قبولي در اخذ ويزاي يونان را بسيار كاهش مي دهد. سعي كنيد زماني اقدام به تعيين وقت سفارت يونان كنيد كه از خودتان مطمئن هستيد. در نظر داشته باشيد كه در صورت ارائه مدارك غير معتبر احتمال اعلام اسم شما در ليست سياه بسيار زياد است. اين موضوع سبب مي شود كه هرگز شانس دوباره اي براي شما فراهم نشود.

وقت سفارت يونان و روز مصاحبه

جمع بندي در خصوص وقت سفارت يونان

اگر مي خواهيد به اخذ ويزاي يونان نزديكتر شويد بهتر است كمي زودتر به سراغ تعيين وقت سفارت يونان برويد. به اين صورت مي توانيد هر گونه ايراد در خصوص مدارك و ساير موارد را به سادگي برطرف سازيد. توجه كنيد كه تمامي افراد بالاي 12 سال بايد به صورت جداگانه اقدام به رزرو وقت سفارت يونان كنند و هر فرد بايد به طور شخصا در روز مصاحبه حضور داشته باشد. قطعا افرادي كه نماينده اي از طرف خود مي فرستند ترتيب اثر داده نخواهند شد.

منبع : درخواست و اخذ وقت سفارت يونان

توضيحاتي در خصوص وقت سفارت يونان

در اين مطلب سعي داريد در خصوص ويزاي يونان و همينطور مراحل اخذ وقت سفارت يونان بپردازيم. اگر قصد سفر به يونان داريد مي توانيد پاسخ تمامي سوالات خود را در اين مقاله پيدا كنيد.

يونان از دسته كشورهاي توسعه يافته است و داراي جايگاه قابل توجهي در بين ساير كشورهاي اروپايي است بنابراين برخورداري از جايگاه نسبتا قوي و اقتصادي و سياسي آن سبب شده است كه افراد بسياري با اهداف مختلفي به اين منطقه سفر كنند.

وقت سفارت يونان

مي دانيم كه براي سفر به يونان نياز به اخذ ويزا است و اين موضوع در نهايت به به تعيين وقت سفارت يونان و مصاحبه ختم مي شود. گرفتن وقت سفارت يونان مستلزم انجام مراحل دقيق و بسيار معيني است كه بايد به طور دقيق رعايت شود. قطعا بدون آگاهي از اين بخش موفق به رزرو وقت سفارت يونان نخواهيد شد. عموما در مرحله اول سفر خود به يونان بايد مدارك مورد نياز را به دقت تهيه كنيد، هر كدام از مدارك لازم در روز مصاحبه ترتيب اثر داده مي شود. سپس نوبت به تعيين وقت سفارت يونان است كه داراي اصول مشخص و مربوط به خود است. تمامي مدارك تهيه شده توسط شما بايد در روز مصاحبه عرضه شود.

وقت سفارت يونان

دريافت وقت سفارت يونان

عموما سفارت يونان در ايران به صورت دوره اي اقدام به تعيين وقت مي كند يعني وقت هاي آزاد براي اين سفارت به صورت مقطعي است و در هر زمان نمي توان اقدام به تعيين وقت سفارت يونان كرد. قبل از پر كردن فرم وقت سفارت يونان خود سعي كنيد از فردي متخصص كمك بگيريد و يا اطلاعات خود را در اين زمينه افزايش دهيد.

توجه كنيد كه تمامي زمان هايي كه از سوي سفارت يونان در نظر گرفته مي شود به شكل كاملا دقيق برنامه ريزي شده است و اگر در زمان مشخص براي مصاحبه آماده نشويد ضرر خواهيد كرد و شانس اخذ ويزاي يونان را از دست مي دهيد. يكي از مسايلي كه شايد براي شما جالب باشد اين است كه در روز مصاحبه سوالات پرسيده شده متفاوت است و اين موضوع كمي كارتان را سخت تر مي كند.

دقت كنيد كه پس از ارسال فرم مخصوص بايد تا ارسال ايميل تاييد از سوي سفارت صبر كنيد. پس از تعيين وقت از سوي سفارت ايميلي براي شما ارسال مي شود در اين ايميل مشخص مي شود كه با زمان اعلام شده از سوي شما موافقت شده و يا خير! در اين بين در صورتي كه تاريخ ديگري براي شما در نظر گرفته شود قطعا اعلام خواهد شد.

اطمينان از تعيين وقت سفارت يونان

اگر ايميلي از سوي سفارت دريافت نكرديد در واقع بايد بدانيد كه با درخواست شما موافقت نشده است و بايد مجددا براي تعيين وقت سفارت يونان اقدام كنيد و تمامي مراحل اعم از پر كردن فرم مذكور و همينطور بررسي زمان هاي آزاد را مجددا طي كنيد.

عموما با درخواست وقت سفارت يونان موافقت مي شود، تنها در زماني كه فرم به درستي پر نشده باشد كمي مشكلات پيش روي شما قرار مي گيرد و شايد مجبور شويد مجدد اقدام به تعيين وقت سفارت يونان كنيد. بنابراين با كد رهگيري كه براي شما ارسال مي شود به صورت روتين با سفارت ارتباط گرفته و شرايط وقت سفارت يونان خود را به دقت بررسي كنيد به اين ترتيب فرصت كافي براي رفع نواقص موجود خواهيد داشت.

مراحل تعيين وقت سفارت يونان

به طور كلي شما دو راه پيش رو داريد، يا خود بايد اقدام به پر كردن فرم درخواست وقت سفارت يونان كنيد و يا تمامي كارهاي اخذ ويزاي خود را به يك فرد متخصص بسپاريد. انتخاب هر يك از اين دو روش به خودتان بستگي دارد. اگر زمانتان آزاد است و اطلاعات كافي در خصوص پر كردن فرم تعيين وقت سفارت يونان داريد مي توانيد با رعايت تمامي شرايط مشخص اقدام به ارسال اين فرم كنيد در صورتي كه فكر مي كنيد ابهامات در اين زمينه زياد است بهترين گزينه استفاده از مشاوريني است كه شما را در اين مسير ياري كنند به طور كلي تمامي افراد بايد از مسير مشخصي اقدام به تعيين وقت سفارت يونان كنند.

در صورت موجود بودن زمان آزاد براي سفارت يونان بايد فرم مربوطه را پر كرده و در بين زمان هاي موجود يك زمان مناسب را انتخاب و يا رزرو كنيد! انتخاب وقت به معني رزرو قطعي آن نيست! در واقع زمان مصاحبه شما زماني تعيين مي شود كه به تاييد سفارت برسد!

وقت سفارت يونان ارزان

مدارك مورد نياز براي وقت سفارت يونان

يكي از مهم ترين مداركي كه بايد در روز مصاحبه عرضه كنيد، اصل و ترجمه رسمي شناسنامه و كارت ملي شما است. سپس بايد فرم تقاضاي ويزاي شنگن يونان را از سايت سفارت و يا بخش صدور ويزا دانلود كرده و به دقت پر كنيد. اين فرم پيش نياز ورود شما به مرحله مصاحبه است. براي اخذ ويزاي يونان دعوت نامه الزامي نيست! اما قطعا شانس شما را صد چندان مي كند. بنابراين بهتر است كه دعوت نامه ايي از سوي اقوام و يا دوستان خود كه در ينان زندگي مي كنند نيز در پوشه مدارك خود داشته باشيد.

تمكن مالي موضوعي بسيار بسيار مهم براي اخذ ويزاي هر كشوري به خصوص يونان است. گواهي حساب بانكي خود را به همراه پرينت گردش حساب 3 ماه اخر بايد به دقت عرضه شود. اگر از گردش حساب قابل توجهي برخوردار نيستيد مي توانيد از پرينت حساب اطرافيان خود استفاده كنيد به هر حال بايد به طور شفافي تيم هاي مصاحبه گر را متقاعد كه كنيد كه مشكل مالي نداريد. سند مالكيت يكي از مسايلي است كه اغلب به ان توجهي نمي شود. در واقع ارائه سند مالكيت سبب مي شود تا مصاحبه كنندگان متوجه انگيزه بازگشت شما به كشور خودتان شود و اين موضوع بسيار مهم است.

روند گرفتن وقت سفارت يونان

مدارك تكميلي براي وقت سفارت يونان

معرفي نامه شغلي از مسايل مهمي است كه حتما به طور دقيق مورد بررسي قرار مي گيرد. اين معرفي نامه بسته به شغل شخص بسيار متفاوت است. به عنوان مثال اگر فرد مورد نظر دانشجو بايد كارت دانشجويي بين المللي خود را ارائه كند. اگر فرد مورد نظر كارمند دولتي و يا بخش خصوصي است بايد حكم كارگزيني و يا فيش حقوقي خود را عرضه كند.

افرادي كه خود صاحبين شركت هاي خصوصي هستند بايد روزنامه رسمي شركت خود را عرضه كنند و اين موضوع در خصوص اساتيد دانشگاه به ارائه كارت هاي بين المللي عضويت در هيئت علمي ختم مي شود.

در ارائه مدارك لازم وجود بيمه نامه مسافرتي بسيار مهم و ضروري است. ارزش بيمه نامه شما بايد سي هزار يورو باشد و اين بيمه براي هزينه هاي اضطراري سفر در نظر گرفته شده است. در نظر داشته باشيد كه علاوه بر مدارك ذكر شده امكان دارد كه سفارت بر اساس نوع ويزاي درخواستي شما مدارك ديگري نيز درخواست كند. فرض كنيد فردي مي خواهد ويزاي توريستي يونان بگيرد، چنين فردي بايد واچر رسمي هتل و همينطور رسيد بليط رفت و برگشت را نيز عرضه كند.

مدارك وقت سفارت يونان

وقت سفارت كشور يونان براي انواع ويزاها

به طور كلي ويزاي يونان و تعيين وقت سفارت يونان در ايران طرفداران نسبتا زيادي دارد.به طور كلي ايرانيان اغلب به دنبال ويزاي توريستي يونان هستند و ترجيح مي دهند كه اين كشور را براي تفريح انتخاب كنند. اما گاه ويزاهاي تحصيلي و همينطور تجاري يونان نيز طرفداران مخصوص به خودش را دارد.

وقت سفارت يونان براي ويزاي توريستي

شرايط هر كدام از ويزاهاي يونان متفاوت از هم است. به عنوان مثال فردي كه داراي ويزاي توريستي يونان است مي توانيد حداكثر سه ماه در خاك يونان بماند و در اين دوره حق ندارند در اين كشور به كاري مشغول شوند.

وقت سفارت يونان براي ويزاي تحصيلي

به طور كلي ويزاي تحصيلي يونان بسيار مشهور و پرطرفدار است. در يونان مراكز آموزش عالي وجود دارد كه بسيار معتبر هستند و اين ويزا براي افرادي صادر مي شود كه قصد تحصيلات عالي در يونان دارند. به جرات مي توان گفت كه بهترين ويزايي كه براي جوانان در خصوص سفر به يونان در نظر گرفته است ويزاي تحصيلي است. در اين مسير در ابتدا بايد مشخص شود كه شما در چه مقطعي قرار است كه مشغول به تحصيل شود. تحصيل در يونان در مقاطع تحصيلات تكميلي و همينطور دكترا به مراتب آسانتر و ارزانتر از مقاطع پايين تر است. در اين خصوص در ابتدا بايد مدارك خود را آماده كنيد، ريز نمرات و مدرك ديپلم شما به همراه ساير مدارك شخصي در پرونده مدارك قرار بگيرد. براي اخذ وقت سفارت در اين مسير زماني كه فرم مربوطه را پر مي كنيد. بايد مشخص كنيد كه هدف شما از سفر تحصيل در يونان است. در روز مصاحبه سوالاتي در زمينه رشته تان پرسيده مي شود كه در صورت پاسخ صحيح مي توانيد ويزاي تحصيلي يونان را دريافت كنيد.

وقت سفارت يونان براي ويزاي تجاري

اما افرادي كه ويزاي تجاري يونان را اخذ كرده اند مي توانند بيش از 3 ماه در اين كشور اقامت كنند و به حرفه اي مشخص مشغول شوند. اين ويزا به افرادي تعلق مي گيرد كه در اين كشور و در شركتي خاص استخدام شده اند و دعوت نامه اي از سوي كارفرما براي آن ها صادر شده است.

وقت سفارت يونان براي پرطرفدارترين ويزا

قوانين دريافت وقت سفارت از يونان

براي تعيين وقت سفارت يونان بايد به قوانين مذكور به دقت توجه شود. در واقع هر گونه سهل انگاري سبب مي شود تا از اخذ ويزاي يونان دور شويد.

به عنوان مثال فردي كه به دنبال ويزاي تحصيلي يونان است بايد در فرم وقت سفارت يونان و بخش مربوطه نامه پذيرش و اسم دانشگاهي كه قرار است در يونان در ان مشغول به تحصيل شود را اعلام كند. اين فرد علاوه بر اين نامه بايد مشخص كند كه از سلامت جسمي و روحي برخوردار است و همينطور مدرك زبان خود را نيز اعلام كند.

اگر فردي به دنبال اخذ ويزاي تجاري است و با هدف كار به يونان سفر مي كند بايد دعوت نامه كاري از طرف يك كارفرماي مقيم يونان را عرضه كند اين مسايل بسيار مهم و ضروري است و در صورتي كه رعايت نشود قطعا شما را از اخذ ويزاي يونان دورتر خواهد كرد.

تعيين وقت سفارت فوري يونان

عموما افرادي كه نياز به سفر سريع و فوري به يونان دارند بايد فرم وقت فوري سفارت يونان را دانلود كرده و اطلاعات و شرايط خود را به طور دقيقتري در اين فرم اعلام كنند. توجه كنيد كه عموما چنين فرمي بارها مورد بررسي قرار مي گيرد و هيچ گونه سياه نمايي پنهان نمي ماند، در صورتي كه براي درمان به يونان سفر مي كنيد دليل اصلي اينكه چرا يونان را انتخاب كرديد بايد به صورت دقيقي توضيح داده شود. تمامي مدارك پزشكي و وضعيت بحراني بيمار نيز بايد به طور دقيق در قسمت مربوطه پيوست شود. توجه كنيد كه تمامي مسايل در روز مصاحبه مورد بررسي قرار مي گيرد و هيچ گزينه اي از قلم نخواهد افتاد.

تعيين وقت فوري سفارت يونان

وقت سفارت ارزان يونان

اگر مي خواهيد درگير هزينه هاي اضافي نباشيد خودتان دست بكار شويد. در صورتي كه حس مي كنيد خود از عهده اين كار بر نمي آييد. بهتر است كه از تيم هاي مشاوره خبره و منصف استفاده كنيد. قطعا هزينه هايي كه در اين مسير ديده مي شود متفاوت است اما مي توانيد با انتخاب درست بهترين گزينه را انتخاب كنيد. يكي از موضوعات بسيار مهمي كه بارها پرسيده مي شود در خصوص تكميل چندباره فرم وقت سفارت يونان است. در واقع پس از سه بار پر كردن فرم وقت سفارت يونان و عدم تاييد آن حساب كاربري شما بسته مي شود و بايد مجدد تعيين حساب كنيد.

هزينه تعيين وقت سفارت يونان و اخذ ويزا

براي اخذ ويزاي يونان به طور كلي دو بار نياز به پرداخت هزينه است. مرحله اول زماني است كه فرم را ارسال مي كنيد كه تنها سه ساعت زمان براي پرداخت هزينه داريد و در مرحله دوم نيز زماني است كه مي خواهيد براي مصاحبه حاضر شويد. هزينه هاي پرداخت شده حتي در صورت رد شدن ويزاي شما قابل بازگشت نخواهد بود.

هزينه تعيين وقت سفارت يونان

وقت سفارت يونان و روز مصاحبه

عموما روز مصاحبه روز پر از استرسي است بنابراين كمي زودتر در سفارت حاضر شويد و آرامش نسبي خود را حفظ كنيد. در نظر داشته باشيد كه روز مصاحبه بايد تمامي افرادي كه تعيين وقت سفارت يونان كردند بايد به صورت جداگانه مصاحبه شوند و سوالات پرسيده شده نيز متفاوت از هم است.

مدارك خود را در پوشه هاي مختلف طبقه بندي كنيد اين موضوع سبب مي شود كه خود را آماده تر نشان دهيد. اولين و مهمترين گزينه اي كه در روز مصاحبه مورد بررسي قرار مي گيرد هدف از سفر شما است بنابراين هدف خود را به دقت و با حوصله توضيح دهيد حتي اگر بارها پرسيده شود!

نكات مهم در تعيين وقت سفارت يونان

در صورتي كه زمان اعلام شده از سوي سفارت براي شما مناسب نيست اقدام به تاييد نكنيد، قطعا عدم حضور شما شانس قبولي در اخذ ويزاي يونان را بسيار كاهش مي دهد. سعي كنيد زماني اقدام به تعيين وقت سفارت يونان كنيد كه از خودتان مطمئن هستيد. در نظر داشته باشيد كه در صورت ارائه مدارك غير معتبر احتمال اعلام اسم شما در ليست سياه بسيار زياد است. اين موضوع سبب مي شود كه هرگز شانس دوباره اي براي شما فراهم نشود.

وقت سفارت يونان و روز مصاحبه

جمع بندي در خصوص وقت سفارت يونان

اگر مي خواهيد به اخذ ويزاي يونان نزديكتر شويد بهتر است كمي زودتر به سراغ تعيين وقت سفارت يونان برويد. به اين صورت مي توانيد هر گونه ايراد در خصوص مدارك و ساير موارد را به سادگي برطرف سازيد. توجه كنيد كه تمامي افراد بالاي 12 سال بايد به صورت جداگانه اقدام به رزرو وقت سفارت يونان كنند و هر فرد بايد به طور شخصا در روز مصاحبه حضور داشته باشد. قطعا افرادي كه نماينده اي از طرف خود مي فرستند ترتيب اثر داده نخواهند شد.

منبع : درخواست و اخذ وقت سفارت يونان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 327
  • بازدید کلی : 5760
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی