loading...

gardesh

gardesh

بازدید : 255
11 زمان : 1399:2

اطلاعات تكميلي جهت ويزاي ايران

درباره ايران

جاذبه هاي تاريخي و فرهنگي فراواني كه در كشور ايران قرار گرفته، اين كشور را به عنوان يك كشور فوق العاده در منطقه خاورميانه براي جذب اتباع خارجي به دلايل مختلف، مطرح كرده است. سالانه توريست هاي بسيار زيادي از سراسر دنيا راهي ايران مي شوند تا از جاذبه هاي طبيعي و تاريخي موجود در اين كشور ديدن نمايند. اين جاذبه ها در نوع خود بي نظير بوده و در هيچ كجاي دنيا نظير آن ها يافت نمي شود. آنگاه كه معماري و هنر و طبيعت با هم در يك مكان جمع شوند، زيبايي وصف ناپذيري را فراهم مي‌ كنند و توصيف آن كمي سخت مي شود.

علاوه بر جاذبه هاي گردشگري و توريستي، جاذبه هاي مالي و تجاري نيز از جمله جذابيت هاي كشور ايران است كه سرمايه گذاران را براي سرمايه‌گذاري در ايران تشويق مي‌ كند. اخذ ويزاي ايران به منظور سفرهاي مختلف به اين كشور انجام مي‌شود تا از تمامي ظرفيت‌ هاي موجود در اين كشور از موقعيت ‌هاي سرمايه‌گذاري گرفته تا جاذبه هاي تاريخي استفاده كافي برده شود.

چرا ويزاي ايران

اخذ ويزاي ايران براي بسياري از افراد نوعي آرزو به حساب مي آيد. سفر به كشوري فوق العاده از لحاظ فرصت هاي سرمايه گذاري و يا جاذبه هاي توريستي مي ‌تواند به شما سودهاي كلان مالي و روحي را برساند. در واقع مي توان گفت شما با اخذ ويزاي ايران به يك كشور تاريخي و در عين حال پر جاذبه سفر خواهيد كرد و به همين علت مي توانيد با كوله باري از تجربه از ايران خارج شويد. به همين علت است كه گفته مي‌شود توجه به ويزاي ايران به عنوان يك سفر خارجي چه براي سفرهاي توريستي يا سفرهاي تجاري باشد مي‌تواند مفيد به نظر برسند.

درخواست-و-گرفتن-ويزاي-فوري-و-تضميني-ايران-به-صورت-توريستي-و-تجاري

قوانين دريافت ويزاي ايران

قوانين مختلفي براي دريافت ويزاي ايران وجود دارد. براي مثال افرادي كه تبعه اسرائيل هستند نمي توانند اقدام به اخذ ويزاي ايران نمايند. همچنين شهروندان آمريكايي عموما با سختگيري هايي به منظور ورود به خاك ايران مواجه هستند. حتي ممكن است يك فرد كه تبعه آمريكا باشد، اقدام به اخذ ويزاي ايران نموده پس از مراجعت به كشور ايران در فرودگاه از ورود به كشور جلوگيري به عمل آيد.

به غير از اين موارد در مورد تبعه كشورهاي مختلف ديگر هيچ گونه سختگيري وجود نداشته و حتي صدور رواديد ايران در فرودگاه هاي بين المللي اين كشور نيز صورت مي پذيرد. البته صدور ويزاي فوردگاهي نيز براي شهروندان برخي كشورها امكان پذير نيست؛ اما جاي نگراني براي اين افراد نيز وجود ندارند و مي توانند با مراجعه به سفارت ايران اقدام به اخذ ويزاي ايران نمايند.

عدم نياز به اخذ ويزاي ايران توسط چند كشور كه با ايران اقدام به لغو رواديد كرده ‌اند نيز باعث شده تا جذابيت سفر به ايران براي افراد بيشتر شود. همچنين بايد بدانيد كه افراد غير ايراني براي ورود به مناطق آزاد مثل كيش و قشم نياز به اخذ ويزا ندارند اما براي بيش از ۱۴ روز بايد حتماً براي اين افراد ويزا تهيه شود.

انواع ويزاي ايران

13 نوع ويزاي ايران در حال حاضر صادر مي شود كه هر كدام از آن ها شرايط و ويژگي هاي خاص خود را دارند:

  • ويزاي توريستي
  • ويزاي زيارتي
  • ويزاي سياسي
  • ويزاي خبري
  • ويزاي تجاري
  • ويزاي كاري
  • ويزاي ورزشكاران
  • ويزاي تحصيلي
  • ويزاي ازدواج و اقوام
  • ويزاي ويژه پرسنل هواپيما و قطار
  • ويزاي ويژه كارشناسان
  • ويزاي ويژه اتباع خارجي مقيم ايران كه قصد بازگشت دارند.
  • ويزاي خروج

درخواست-و-گرفتن-ويزاي-فوري-و-تضميني-ايران-به-صورت-توريستي-و-تجاري

شرايط دريافت ويزاي ايران

براي شهروندان اكثر كشورهاي دنيا شرايط خاصي براي اخذ ويزاي ايران وجود ندارد و اين شهروندان مي‌ توانند به راحتي با حضور در فرودگاه هاي ايران اقدام به اخذ ويزا نمايند. البته براي تعداد محدودي از كشورها، مشكلات و محدوديت هايي براي اخذ ويزاي ايران ويجود دارد. بهتر است اين شهروندان قبل از سفر به كشور ايران با اين محدوديت و مشكلات آشنا شوند.

يكي از مشكلات و محدوديت هايي كه براي توريست ها قرار گرفته اين است كه اگر فرد تبعه كشور آمريكا، انگلستان و يا كانادا باشد بايد حتماً با تور هاي معتبر مسافرتي به كشور ايران سفر كند. آن هم به شرطي كه تمامي برنامه سفر و محل هاي اقامت به وزارت امور خارجه تحويل داده شده باشد. همچنين تعدادي از كشورها نيز مثل افغانستان، سومالي، بنگلادش و… نمي توانند از خدمات صدور ويزاي ايران در فرودگاه استفاده كنند و بايد حتما قبل از سفر به اين كشور اقدام به اخذ ويزا نمايد.

چگونگي دريافت ويزاي ايران

به جز تبعه هاي كشورهاي انگلستان، آمريكا و كانادا، شهروندان ديگر كشورها به سادگي هر چه تمام تر مي توانند با مراجعه به سفارت و كنسولگري ايران در محل اقامت شان اقدام به اخذ ويزاي ايران نمايند. حتي اگر شما تبعه كشور هايي كه به آنها اجازه اخذ ويزا در فرودگاه داده نمي ‌شود نباشيد، مي توانيد تنها با پاسپورت به ايران سفر كنيد و در فرودگاه هاي مشخص شده اقدام به اخذ ويزاي ايران نموده و وارد خاك ايران شويد.

تنها كافي است مدارك مورد نياز كه در ادامه اين مطلب به آنها اشاره خواهيم كرد به همراه داشته باشيد و مبالغ قابل پرداخت را به سفارت يا كنسولگري ايران بپردازيد. به همين سادگي شما مي توانيد يكي از هيجان انگيزترين سفرهاي توريستي يا تجاري خود را به ايران داشته باشيد.

درخواست-و-گرفتن-ويزاي-فوري-و-تضميني-ايران-به-صورت-توريستي-و-تجاري

مدارك لازم دريافت ويزاي تجاري ايران

يكي از پركاربردترين ويزا هاي درخواست شده براي ايران ويزاي تجاري ايران است. با توجه به فرصت هاي سرمايه گذاري فوق العاده عالي در ايران و برگزاري نمايشگاه هاي متعددي كه در اين كشور براي جذب سرمايه گذاران خارجي انجام مي شود بسياري از افراد با سفر به ايران اقدام به سرمايه گذاري در اين كشور و يا تجارت با شركت هاي مختلف ايراني مي نمايند. اين افراد علاقه مند هستند تا بازدهي سرمايه گذاري فوق العاده اي را نصيب خود نمايند كه در ايران تمامي شرايط بريا آن مهيا است.

يكي از ويژگي‌ هاي مهم سرمايه‌ گذاري در ايران كه باعث شده تا ويزاي ايران براي سفر هاي تجاري از جذابيت بسيار زيادي برخوردار باشد اين است كه شما به عنوان يك سرمايه گذار غير ايراني با هزينه هاي اندكي مي توانيد در كشور ايران سرمايه‌ گذاري نماييد.

در ادامه به مداركي كه بايد براي اخذ ويزاي ايران به منظور سفرهاي تجاري به همراه داشته باشيد اشاره مي كنيم:

  • داشتن گذرنامه و ارسال اسكن گذرنامه معتبر
  • به همراه داشتن دعوتنامه در زمان مراجعه به سفارت يا اسكن دعوتنامه در درخواست هاي اينترنتي
  • تاييديه هتل يا محل اقامت در ايران
  • ارائه اطلاعات دقيق از دعوت كننده:
    • مشخصات شركت دعوت كننده مثل اسم شركت، شماره ثبت شركت، آدرس و شماره تلفن دقيق شركت
    • ارائه كپي روزنامه رسمي ثبت شركت
    • مشخصات دقيق مديرعامل شركت دعوت كننده از جمله نام و نام خانوادگي به همراه كپي يا اسكن كارت ملي و شناسنامه، آدرس منزل و تلفن منزل

مدارك لازم دريافت ويزاي توريستي ايران

تاريخ، فرهنگ و تمدن كشور ايران است كه باعث شده تا ويزاي ايران به منظور سفرهاي توريستي از جمله پركاربرد ترين و پرطرفدارترين انواع ويزا اين كشور به شمار آيد. به همين علت است كه در حال حاضر اخذ ويزاي توريستي ايران از ديگر ويزاها در اين كشور با استقبال بيشتري مواجه است. شهروندان كشورهاي مختلف كه به گردشگري علاقه مند هستند سعي مي كنند حتما سري به شهرهاي مختلف كشور پهناور ايران بزنند و از جاذبه هاي مختلف قرار گرفته در جاي جاي اين كشور استفاده كنند.

مشخص است كه با دريافت يك ويزاي ايران كه تنها مدت ۳۰ روز اعتبار دارد نمي‌ توان تمام اين كشور را ديد و جاذبه هاي آن را لمس كرد. بايد با يك برنامه‌ ريزي دقيق، بارديد از بهترين جاذبه ها را در برنامه سفر به ايران قرار داد.

درخواست-و-گرفتن-ويزاي-فوري-و-تضميني-ايران-به-صورت-توريستي-و-تجاري

در ادامه با مداركي كه براي اخذ ويزاي ايران به منظور سفرهاي توريستي نياز خواهيد داشت اشاره مي ‌كنيم. اين مدارك را بايد در زماني كه به كنسولگري ايران مراجعه مي‌ كنيد تحويل مسئولان اين كنسولگري دهيد.

  • مدارك مورد نياز ميزبان يا دعوت كننده:
  • كپي يا اسكن شناسنامه و كارت ملي
  • آدرس و شماره تلفن محل زندگي و محل كار
  • مشخص شدن شغل ميزبان و سابقه كاري
  • مداركي كه از خود توريست مورد نياز است:
  • پاسپورت و عكس به همراه كپي يا اسكن
  • آدرس دقيق محل زندگي فرد در كشور تابعه
  • تاييديه شغلي

شرايط دريافت دعوتنامه ويزاي ايران

داشتن دعوتنامه براي سفر به ايران به شما كمك مي كند تا برخي از مراحل اخذ ويزاي ايران را ساده تر طي نماييد و در نتيجه روند دريافت ويزا براي شما با سهولت بيشتري سپري خواهد شد. به همين علت است كه پيشنهاد مي شود در صورتي كه مي توانيد از آشنايان و يا شريكان تجاري خود در ايران بخواهيد تا با مراجعه به وزارت خارجه ايران، مراحل تهيه دعوتنامه براي شما را طي كنند.

اين مراحل عموماً ۵ روز كاري زمان برده و شما با دريافت اين دعوتنامه مي توانيد با مراجعه به كنسولگري ايران در محل اقامت خود، اقدام به اخذ ويزاي ايران نماييد. دعوت نامه ها با توجه به انگيزه سفر شما به ايران متفاوت بوده و ممكن است تجاري يا توريستي باشند.

دريافت ويزاي ايران براي اتباع خارجي

دريافت ويزاي ايران همانطور كه گفته شد بستگي به نوع سفر و كشوري دارد كه افراد تبعه آن هستند. همانطور كه گفته شد ويزاي ايران براي سفر هاي توريستي و تجاري از پرطرفدارترين ويزاها هستند اما تاثير كشوري كه فرد مي ‌خواهد از آن كشور به ايران سفر كند نيز بسيار زياد بوده و روند اخذ ويزاي ايران را متفاوت مي‌ كند.

اتباع خارجي برخي از كشورها نياز به اخذ ويزاي ايران ندارند. اين شهروندان مي‌ توانند بدون داشتن ويزا و تنها با استفاده از پاسپورت راهي كشور ايران شده و به سادگي وارد فرودگاه شده و از آن خارج شوند و در ايران به گردش بپردازند. برخي از كشورهايي كه تعداد بسيار زيادي هستند نيز مي توانند با مراجعه به فرودگاه هاي مشخص شده در ايران در اين فرودگاه ها ويزاي ايران را دريافت كنند.

دسته دوم گروه هايي هستند كه با محدوديت هايي مواجه اند كه خود اين دسته به دو گروه تقسيم مي شود. گروه اول گروهي هستند كه شهروندان اين كشورها نمي توانند در فرودگاه هاي ايران اقدام به اخذ ويزا نمايند و بايد قبل از سفر به اين كشور با مراجعه به كنسولگري يا سفارت ايران در محل اقامتشان اقدام به اخذ ويزا نمايند. در نهايت گروه دوم اين دسته سه كشور آمريكا، كانادا و انگلستان كشورهايي هستند كه عموما نياز به زمان بيشتري براي اخذ ويزا ايران دارند و بايد تمامي استعلامات و بررسي‌ هاي مختلف در مورد شهروندان اين كشورها انجام شود.

درخواست-و-گرفتن-ويزاي-فوري-و-تضميني-ايران-به-صورت-توريستي-و-تجاري

دريافت ويزاي ايران براي اتباع افغانستاني

شهروندان افغان علاقه زيادي براي سفر به ايران دارند. انگيزه ‌هاي متفاوتي براي سفر به ايران براي مردم افغانستان وجود دارد كه از مهمترين آنها كار و تحصيل است. با توجه به اينكه اكثر مردم افغانستان به زبان فارسي تكلم مي‌ كنند، مشكلي براي سفر به ايران نداشته و به همين علت جذابيت هاي اين كشور براي تحصيل كار و اقامت بيشتر مي شود. دانشجويان بسيار زيادي از افغانستان راهي دانشگاه هاي برتر ايران شده و با اخذ ويزاي ايران به منظور سفرهاي تحصيلي در اين كشور تحصيل مي كند. علاوه بر اين كارگران زيادي نيز از كشور افغانستان راهي ايران شده اند تا با حضور در بازار كار اين كشور، اقدام به فعاليت نمايند.

هرچند در گذشته دريافت ويزاي ايران براي مردم افغانستان تنها از طريق ايستادن در صف هاي طولاني جلوي كنسولگري ايران مهيا بود اما امروزه مي‌ توانند با مراجعه به سايت هاي معتبر اينترنتي اقدام به اخذ ويزاي ايران با استفاده از سامانه الكترونيكي صدور ويزاي ايران براي اتباع افغانستان كنند. وزارت خارجه ايران و كنسولگري ايران در افغانستان تلاش كرده با اين كار كمك شاياني به بهبود صدور ويزاي ايران براي مردم افغانستان كند.

دريافت ويزاي ايران براي اتباع عراقي

مردم عراق با انگيزه ‌هاي متفاوتي راهي كشور ايران مي شوند. اين انگيزه ها عموماً زيارتي، سياحتي و در بعضي موارد تحصيلي هستند. با توجه به اينكه اكثر مردم شيعه در عراق علايق خاصي به امام رضا دارند، همه ساله بسياري از شهروندان عراقي راهي مشهد مقدس مي‌ شوند. به همين منظور است كه دولت ايران با فراهم آوردن شرايط صدور ويزا در فرودگاه براي شهروندان عراقي كمك مي كند تا سفر به مشهد مقدس براي شهروندان عراقي با سهولت بيشتري انجام شود. افرادي كه مي خواهند براي زيارت به مشهد سفر كنند، نياز به مراجعه به سفارت يا كنسولگري ايران در كشور عراق نداشته و در فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد رواديد خود را دريافت خواهند كرد. البته ناگفته نماند كه براي سفر به ديگر شهرهاي ايران به عنوان آغاز سفر، حتما بايد شهروندان عراقي با مراجعه به كنسولگري سفارت ايران در كشور عراق اقدام به اخذ ويزاي ايران نمايند. مدارك مورد نياز براي اخذ ويزاي ايران توسط مردم عراق همانند ديگر كشورها بوده با اين تفاوت كه سفارت ايران موظف است سختگيري كمتري براي صدور رواديد براي شهروندان عراقي داشته باشد.

درخواست-و-گرفتن-ويزاي-فوري-و-تضميني-ايران-به-صورت-توريستي-و-تجاري

نكاتي در رابطه با اخذ ويزاي ايران

سعي كنيد قبل از سفر به ايران در مورد قوانين كشور اطلاعات جامع و كامل را به دست آورده باشيد تا در هنگامي كه به اين كشور سفر مي كنيد قوانين آن را رعايت نماييد. در صورتي كه شما نتوانيد قوانين كشور ايران را به درستي اجرا كنيد، ممكن است توسط محاكم قضايي محاكمه شده و محكوم شويد.

همچنين توجه داشته باشيد كه ويزاي ايران مهلت ۹۰ روزه دارد كه تنها ۳۰ روز مهلت حضور در كشور ايران است. در واقع شما ۹۰ روز مهلت داريد تا وارد كشور ايران شويد و پس از ورود تنها ۳۰ روز اجازه ماندن در اين كشور را خواهيد داشت. در صورتي كه نياز داشته باشيد مي توانيد چند روز قبل از اتمام ويزا اقدام به تمديد ويزاي ايران نماييد.

بهتر است بدانيد كه ويزاهاي سه ماهه و شش ماهه و يكساله ايران نيز وجود دارد كه در صورتي كه شما اقامت بلند مدتي را در ايران داشته باشيد مي توانيد اقدام به اخذ ويزاي ايران به صورت بلندمدت نماييد.

قوانين ويزاي ايران به‌صورت بلندمدت

استفاده از ويزاي بلند مدت براي افرادي مناسب است كه مدت زمان بيشتري در ايران اقامت دارند. توصيه مي‌ شود افرادي كه براي كار به ايران آمده ‌اند و مدت زمان زيادي مثل ۳ ماه يا حتي يك سال در ايران اقامت دارند، از ويزاي بلند مدت ايران استفاده كنند.

براي صدور اين ويزا دولت ايران به اينكه فرد شهروند چه كشوري است توجه مي كند. همچنين سفرهايي كه فرد در سال گذشته به ايران داشته و ميزان تمديد ويزا نيز از جمله پارامترهايي است كه براي صدور ويزاي ايران به صورت بلندمدت مورد توجه قرار مي گيرد. اين ويزاها به صورت سه ماهه، شش ماهه و يكساله هستند و به فرد كمك مي‌كند تا در طول اقامت در ايران نياز به تمديد متناوب ويزاي خود نداشته باشد.

چگونگي تمديد ويزاي ايران

اگر سفر شما به ايران بيش از ۳۰ روز به طول مي انجامد، شما نياز داريد تا ويزاي ايران خود را تمديد نماييد. براي اين كار بايد به پليس اتباع خارجي در ايران كه در شهرهاي بزرگ اين كشور قرار دارد مراجعه كرده و اقدام به تمديد ويزاي خود را انجام دهيد.

بهتر است براي اين كار حتما سه روز قبل از اتمام مدت ويزا به پليس اتباع خارجي در ايران رفته و مدارك مورد نياز را با خود به همراه ببريد. ناگفته نماند كه اگر با ويزاي تجاري وارد ايران شده ايد، به منظور تمديد ويزاي ايران حتما بايد درخواست نامه تمديد مهلت اقامت در ايران توسط ميزبان تجاري خود را به پليس اتباع خارجي ارائه دهيد تا تمديد ويزاي ايران شما انجام شود.

  • فرم درخواست تمديد ويزا
  • عكس 6*4 دو عدد (بانوان بايد عكس محجبه با روسري داشته باشند)
  • پاسپورت به همراه كپي از صفحات آن
  • ويزا به همراه كپي
  • تمبر ورودي
  • پرداخت هزينه تمديد ويزا

درخواست-و-گرفتن-ويزاي-فوري-و-تضميني-ايران-به-صورت-توريستي-و-تجاري

ويزاي ايران براي زائران

يكي از جاذبه هاي اصلي براي شيعيان غير ايراني كه باعث مي شود تا به ايران سفر كنند، وجود بارگاه منور امام رضا در ايران است. به همين علت است كه دولت ايران شرايط مناسبي را براي حضور زائران نيز فراهم آورده تا زائران با آسودگي به ايران سفر كنند. فرودگاه شهيد هاشمي نژاد نيز با ارائه ويزاي فرودگاهي ايران به اين موضوع كمك مي كند

اعتبار ويزاي ايران

اعتبار ايران 90 روزه بوده و بايد تا قبل از اتمام ويزا فرد به ايران وارد شود. در صورت ورود به ايران نيز، تنها 30 روز مجاز به حضور در ايران بوده و حتي اگر از اعتبار ويزا نيز زمان باقي مانده باشد، بايد خاك ايران را ترك كند و يا اقدام به تمديد ويزاي ايران نمايد.

منبع : درخواست و گرفتن ويزاي ايران

بازدید : 219
11 زمان : 1399:2

اطلاعات پرواز بالي

مدت پرواز تهران تا بالي در حدود ۱۰ ساعت الي ۱۱ ساعت است. پرواز مستقيم در زمان هاي خاص وجود دارد و در خارج از زمان پيك پرواز به مستقيم تهران بالي وجود ندارد. شركتهاي امارات – قطري – اير آسيا – همه روز از تهران به بالي پرواز دارند، كه به صورت روتينگ با يك استاپ انجام مي شوند. هزينه بليط تهران بالي براي مسير رفت و برگشت از تهران از ۲۸۰۰۰۰۰ هزار تومان شروع مي شود. بهتر است سه ماه قبل از شروع تور بالي بليط خود را تهيه كنيد.

اگر پرواز مستقيم تهران بالي نباشد در شهر هاي دوحه و موآلالامپور توقف بين پروازي است كه حدود 15 ساعت فاصله هوايي بين تهران تا بالي مي باشد. در بيشتر اوقات براي پرواز به جزيره بالي از طريق كشور قطر و هواپيمايي قطر اير ويز انجام مي شود. در امارات نيز از دبي يا دوحه به بالي مي رويد. از تهران تا دوحه تقريبا دو ساعت و از دوحه تا پايتخت مالزي، شهر كووالالامپور حدود هشت ساعت است.

در نظر داشته باشيد در فرودگاه بالي نيز به محل رواديد ورود يا كانترهاي كنترل پاسپورت برويد و كانتر هاي ورود به اندونزي را تكميل و به اضافه 25 دلار به افسر گذرنامه تحويل دهيد.

اطلاعات پرواز بالي

مراكز خريد جزيره‌ي بالي

كوتا بيچ

در كوتا پيچ مراكز خريد سنتي و مدرن در كنار هم قرار دارد كه موجب شده تا نظر هر گردشگري را به خود جلب كند. در اين بازار هر چيزي را كه بخواهيد مي توانيد پيدا كنيد. اين مركز خريد از نقاط مهم براي خريد صنايع دستي و سوغاتي مي باشد. در كنار هر كوچه و خياباني در اين بازارچه رستوان و كافي شاپ براي پذيرايي از شما قرار دارد. رستوان هارد راك كه از معروف ترين رستوان هاي دنياست در اين بازار واقع شده است. ديسكاوري مال و دي.اف.اس از شاپينگ مال هاي معروف در كنار ساحل اقيانوس هند است كه اجناس مرغوب با كيفيتي مناسب عرضه مي كند. فروشگاه زنجيره اي ماتاهاري، بوتيك هاي آديداس، بيلابونگ، ريپ كارل در اين مركز خريد واقع شده اند.

جيمباران

در اين منطقه بيشتر غذاهاي دريايي عرضه مي شود. در اين منطقه بيشتر وسايل سفالي و­ ويند سرف هاي دست ساز را در كنار ويوبردهاي بسيار گران قيمت غربي را مي توانيد ببينيد. همچنين مي توانيد از Jenggala و Konderatu و Surfer’s Paradise ديدن كنيد.

سانور بيچ

در سانور بيچ، اجناس خاصي محلي عرضه مي كنند. در اين مكان انواع لباس ها و وسايل شنا را با قسمت مناسب بخريد و با چانه زدن و گرفتن تخفيف از خريد خود لذت ببريد. مروايد هاي گران قيمتي در خيابان سانور به فروش مي رسد. براي خريد خوراكي و وسايل ضروري مي توانيد به فروشگاه و سوپر ماركت ها رويز مراجعه كنيد. اين فروشگاه در خيابان اصلي سانور بعد از هتل هايات ريجنسي قرار دارد.

بعد از فروشگاه هارويز صنايع دستي، مبلمان، نقاشي و سنگ ها تراشيده شده عرضه مي شود كه براي يادگاري از تور بالي در اين منطقه مي توانيد خريد كنيد.

اوبد

اگر بيشتر به خريد صنايع دستي علاقه داريد، اوبد را پيشنهاد مي كنيم. صنايع دستي در سر تا سر جزيره بالي پيدا مي شود ولي اين منطقه مركز اصلي عرضه صنايع دستي است.

مركز خريد اوبد بالي

بالي گالريا

بهترين برنده هاي جهاني لباس، عطر، كفش و كيف در گالريا عرضه مي شود. گالريا از گسترده ترين مال ها در سطح استراليا، آسيا و آمريكاست. تعدادي بوتيك از جمله يكي از شعب فروشگاه هاي زنجيره اي ماتاهاري در اين ناحيه قرار دارد. ابزار فروشي ايس هاردوير، از معروف ترين ابزار فروشي هاي جهان در نزديكي كوتا و در ميدان امام بنجل قرار دارد.

ديسكاوري

اگر مي خواهيد زيباترين شاپينگ مال در جزيره بالي را ببيند ديسكاوري را پيشنهاد مي كنيم كه در كنار دريا قرار دارد. رستوران اين مال بسيار با صفا و در لب ساحل مي باشد. در ديسكاوري مي توانيد اجناس برند با قيمت مناسب را از دپارتمان استور سنترو تهيه كنيد.

ماتاهاري

فروشگاه زنجيره اي ماتاهاري در سراسر اندونزي شعبه دارد و انواع وسايل را عرضه مي كند. اگر قصد خريد كيف و كفش در جزيره بالي داريد خريد از اين فروشگاه را به شما توصيه مي كنيم.

لوته مارت، ماكرو سابق

فروشگاه لوته مارت روزانه از ساعت هشت صبح تا ده شب انواع وسايل برقي و الكترونيكي و اقلام سوپر ماركتي و ميوه را عرضه مي كند.

رابينسونز

قيمت اجناس فروشگاه رابينسونز ارزان است. اين فروشگاه مقابل فروشگاه ماتاهاري در دنپازار قرار دارد.

لي بي پلازا

در دنپازار فروشگاه لي بي پلازا نيز قرار دارد كه براي خريد وسايل ورزشي، الكترونيكي و لوازم التحرير مناسب مي باشد.

كرفور

بزرگترين سوپرماركت زنجيره اي جهان يعني كرفور يا به قول فرانسوي ها كق فوق از ساعت ده صبح تا ده شب در اين جزيره فعال مي باشد.

ديدني ها و جذابيت هاي گردشگري جزيره بالي

سواحل نوزا دوآ

واژه نوزا دوآ به معني جزيره دوم است. مثل اينكه اين بخش قسمتي ديگر از بهترين هاي تور بالي باشد. در اين منطقه بهترين و لوكس ترين هتل ها قرار دارد. در واقع در نوزا دوآ خبري از دنياي روستاي بالي نيست و همه جا را پيشرفته و مدرن مي بينيد. سواحل نوزا دوآ از زيباترين كشتي هاي تفريحي مجلل، رستوران هاي گران قيمت، هتل هاي شيك، زمين هاي گلف و معبد زيباي اولا واتو قرار دارند. از گوشه و كنار اين شبه جزيره صداي موسيقي محلي را مي شنويد و بوي غذا هاي شرقي را استشمام مي كنيد.

جنگل ميمون ها در اوبد

بيشتر جاذبه ها گردشگري و ديدني در تور بالي در اين منطقه قرار دارد. از اين جاذبه ها مي توان به جنگل ميمون ها، درياچه ي براتان و معبد آبي اولون دانو، غار فيل ها، معبدهاي باستاني متعدد، باغ وحش بسيار زيباي بالي، پارك فيل ها و تعدادي موزه، خانه هنر و شاليزارهاي پلكاني اشاره كرد. براي استفاده كامل از اين منطقه از يكي از تور هاي بالي استفاده كنيد تا با تمام منطقه آشنا شويد.

در جنگل ميمون ها پانصد نوع از ميمون ها در حال انقراض را خواهيد ديد. اين ميمون ها با هوش، عاطفي، دوست داشتني و فضول و پر رو هستند پس مراقب وسايل خود از جمله عينك، كلاه و كوله خود باشد؛ ممكن است ميمون ها وسايل شما را بر دارند. توصيه مي كنيم مخصوصا اگر همراه خود كودك داريد حتماً از جنگل ميمون ها بازديد كنيد.

جنگل ميمون ها در اوبد بالي

پارك فيل ها

در سال 2000 وزير گردشگري اندونزي پارك فيل ها را در زميني به مساحت دو هكتار در جزيره بالي افتتاح كرد. اين پارك بر اساس استاندارد ها بين المللي مراقبت از حيوانات و عضو رسمي انجمن جهاني باغ وحش مي باشد. در اين پارك از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر مي توانيد از نزديك با فيل ها ارتباط برقرار كنيد، آن ها را لمس كنيد، به آن ها غذا دهيد، با آن ها عكس بگيرد و فيل سواري كنيد، اين پارك خاطره انگيز ترين اتفاق در تور بالي خواهد بود.

پارك فيل ها در بالي

آتشفشان كينتاماني

در كينتاماني، آتشفشان فعالي قرار دارد كه مردم براي ساخت خانه از گدازه ها سرد شده آن استفاده مي كنند. درياچه باتور و غار خفاش ها در اين منطقه قرار دارد. توصيه مي كنيم ناهار خود را در اين منطقه در كنار درياچه باتور و با منظره قله‌ي آتشفشان كينتاماني سرو كنيد.

آتشفشان كينتاماني در بالي

پارك آبي واتربوم در تور بالي

پارك آبي واتربوم از تفريحات بسيار جالب جزيره بالي است. چندين سرسره آبي، استخرهاي كوچك و بزرگ و استخر بازي زيبا مخصوص كودكانو نيز زمين هاي بازي و رستوران در پارك آبي واتربوم قرار دارد كه در كنار خانواده از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب از اين محيط لذت ببريد. بليت ورودي براي هر نفر براي يك روز 23 دلار مي باشد. در اين محوطه اجازه حمل پول نقد را نداريد و مي توانيد مقداري پول براي خريد و استفاده از بازي ها از سپرده حساب خود استفاده كنيد.

منبع : تور لحظه آخري بالي

بازدید : 264
11 زمان : 1399:2

اخذ وقت سفارت اتريش

اتريش از كشورهاي اروپايي كمتر شناخته شده اي است كه در سال هاي گذشته سفر به آن رونق بيشتري پيدا كرده است. تعيين وقت سفارت اتريش براي اخذ ويزاي اين كشور از نكات مهمي است كه بايد به آن توجه شود. افراد بايد در هنگام سفر با مراجعه حضوري به سفارت اتريش اقدام به تعيين وقت سفارت اتريش و سپس در زمان مشخص شده براي مصاحبه حضوري به اين سفارت خانه مراجعه نمايند.

در ادامه اين مطلب سعي كرده ايم هم انگيزه هاي سفر به اتريش را مورد بررسي قرار دهيم و هم در مورد تعيين وقت سفارت اتريش و مدارك مورد نياز براي اخذ ويزا اشاره كنيم.

اطلاعات و شرايط سفارت اتريش براي ويزاي تحصيلي

يكي از مهم ترين انگيزه هاي سفر به اتريش، ادامه تحصيل در اين كشور است. دانشگاه هاي معتبري در اتريش قرار دارند كه مي توانند براي ادامه تحصيل ايرانيان جذاب باشند. هرچند اتريش داراي دانشگاه هاي معتبري به اندازه ديگر كشورهاي اروپايي نيست اما يكي از دانشگاه هاي معتبر اين كشور به نام دانشگاه موسيقي و هنرهاي نمايشي گراتس از مهمترين انگيزه هاي تحصيلي براي دانشجويان هنر و موسيقي ايراني است.

هنرجويان مي توانند با سفر به كشور اتريش، در اين دانشگاه كه يكي از ۶ دانشگاه برتر رشته هاي هنري در اروپا است، به ادامه تحصيل بپردازند. به همين علت است كه هنرمندان بسيار زيادي براي ورود به اين دانشگاه تلاش مي‌ كنند.

پس از گرفتن مدارك لازم براي ورود به اين دانشگاه، اقدام به تعيين وقت سفارت اتريش كرده و راهي اين كشور مي شوند. دانشگاه موسيقي و هنرهاي نمايشي گراتس بيش از ۲ هزار دانشجو دارد كه در زمينه موسيقي و هنرهاي نمايشي در 17 دانشكده مجزا مشغول به فعاليت هستند. جالب است بدانيد كه در دانشگاه موسيقي و هنرهاي نمايشي گراتس رشته هاي مختلفي از جمله آهنگسازي، رهبري كنسرت، مهندسي موسيقي يا مهندسي دستگاه هاي موسيقي، بازيگري، طراحي صحنه، آواز، موسيقي كليساي كاتوليك و پروتستان تدريس مي‌شود كه مورد آخر تنها ويژه دانشجويان با دين و مذهب مسيحي است.

گفته مي شود شهر گراتس با داشتن ۳۵ هزار دانشجو توانسته به عنوان يكي از معتبرترين شهرهاي دانشجويي و دانشگاهي در اروپا شناخته شود و به همين علت است كه افراد با خيال راحت اقدام به تعيين وقت سفارت اتريش كرده و براي حضور در اين شهر و ادامه تحصيل داوطلب مي شوند.

علاوه بر اين دانشگاه، دانشگاه تكنولوژي گراتس هم مورد توجه مهندسان ايراني واقع شده و براي حضور در آن اقدام به تعيين وقت سفارت اتريش مي نمايند. علاوه بر دانشگاه هاي شهر گراتس، دانشگاه هاي معتبر ديگري نيز در اين كشور وجود دارد. هم اكنون دانشجويان ايراني بسيار زيادي در دانشگاه هاي مختلف اتريش در حال تحصيل هستند.

مهمترين دلايل براي دريافت ويزاي توريستي اتريش

علاوه بر ويزاي تحصيلي اتريش كه از پرطرفدارترين ويزا هاي اين كشور است، ويزاي توريستي براي سفر به اتريش نيز طرفداران بسيار زيادي دارد. كشور اتريش از كشورهاي معتبر اروپايي با سابقه اي قديمي و جاذبه هاي تاريخي و گردشگري فراوان است. به همين علت به عنوان يكي از جاذبه هاي توريستي اروپا شناخته مي شود.

گفته مي شود كشور اتريش جاذبه هايي را در دل خود جاي داده كه در هيچ كجاي اروپا و حتي دنيا نمي ‌توانيد به آنها دسترسي داشته باشيد. به همين علت است كه تعيين وقت سفارت اتريش با انگيزه هاي سفرهاي توريستي نيز طرفداران خاص و ويژه خود را دارد و صف طولاني گردشگراني كه براي تعيين وقت سفارت اتريش جلوي سفارتخانه آن تشكيل مي‌ دهند، نشان دهنده اين موضوع است. همچنين بايد گفت كه كشور اتريش نسبت به كشورهاي ديگر اروپايي هزينه ‌هاي پايين تري داشته و براي سفرهاي توريستي مناسب تر است.

اطلاعات لازم در خصوص ويزاي تجاري كشور اتريش

جاذبه هاي تجاري نيز در كشور اتريش وجود دارد كه باعث شده بسياري از تجار ايراني براي سفر به اتريش اقدام كنند. تاجران فرصت مناسبي در كشور اتريش دارند تا با شركت در نمايشگاه‌ هاي بين‌المللي معتبري كه در اين كشور برگزار مي شود و يا سفر به شهر هاي مختلف و صحبت كردن با شركت هاي گوناگون اتريشي، اقدام به همكاري و تجارت با كشور اتريش نمايند. اين تجارت مي‌ تواند دو طرفه صورت پذيرد و هم در زمينه صادرات و هم در زمينه واردات فعاليت هايي با كشور اتريش صورت گرفته شود.

زمينه‌هاي تجاري اتريش بسيار زياد بوده و مي ‌توان از اين فرصت فوق العاده استفاده‌هاي زيادي كرد. تجار ايراني توانسته اند در سال هاي گذشته استفاده هاي مناسبي از اين فضا داشته و با تعيين وقت سفارت اتريش اقدام به سفر به اين كشور كنند و قراردادهاي مناسبي را ببندند.

اطلاع از شرايط تعيين وقت سفارت اتريش و ويزاي كاري اتريش

همچنين با توجه به موقعيت‌ هاي بسيار زياد كاري موجود در كشور اتريش، افراد سعي مي كنند با تعيين وقت سفارت اتريش اقدام به اخذ ويزاي اين كشور نموده و راهي اتريش شوند تا از فرصت هاي كاري موجود استفاده كنند. البته ناگفته نماند با توجه به اينكه اتريش در اتحاديه اروپا قرار دارد قوانين خاصي براي جذب كارگر و مهندس وجود دارد. در واقع كسي كه بخواهد اقدام ارسال دعوتنامه كاري براي شما كند بايد شرايطي را رعايت نمايد.
اين فرد بايد به مدت سه ماه در روزنامه‌ ها، سايت‌ ها و شبكه‌ هاي اجتماعي معتبر اتريشي اقدام به انتشار آگهي استخدام نمايد و فرد مورد نظر خود را در اين كشور پيدا نكند. پس از آن بايد يك آگهي ديگر در كل اتحاديه اروپا براي جذب نيرو بزند كه اين آگهي مي ‌تواند در روزنامه ها يا سايت هاي معتبر اتحاديه اروپا باشد. در صورتي كه فرد مورد نظر خود را در كل اتحاديه اروپا پيدا نكند، مي تواند با ارسال دعوتنامه به هر فردي آن را به كشور اتريش دعوت كرده و به كار گيرد همچنين اين فرد كارفرما بايد بتواند تمامي هزينه هاي فردي كه براي وي دعوت نامه مي‌فرستم را تامين كند در غير اين صورت امكان ارسال دعوتنامه وجود نخواهد داشت.

وقت سفارت اتريش به صورت فوري

يكي از نكاتي كه بايد بدانيد اين است كه دريافت وقت فوري براي سفارت اتريش مشكلات زيادي وجود دارد. سعي كنيد در هر صورتي كه بخواهيد به كشور اتريش سفر كنيد، زمان لازم را براي اخذ ويزا داشته باشيد. توجه كنيد كه ممكن است سفارت اتريش براي ۱ الي ۲ ماه آينده وقت سفارت اتريش را تعيين كند. در نتيجه اگر دعوت نامه اي كه براي شما از طرف خانواده يا از طرف كارفرما رسيده، تنها ۳ يا ۴ هفته وقت داشته باشد، ممكن است پيش از اينكه نوبت شما براي وقت سفارت اتريش شود انقضاي دعوتنامه برسد.

نكته بسيار مهمي كه وجود دارد اين است كه فرقي نمي‌ كند كه كارفرما يا بستگان شما برايتان دعوت مي فرستند، از آن ها بخواهيد كه حتما تاريخ سفر را دو ماه آينده انتخاب كنند. اين كار مي ‌تواند نياز شما به دريافت وقت سفارت اتريش به صورت فوري را از بين ببرند.

البته در صورتي كه شما با شرايطي مواجه شويد كه لازم باشد وقت سفارت فوري اتريش را بگيريد، پيشنهاد مي‌كنيم اين كار را با مشورت شركت هاي معتبري كه در اين زمينه سابقه زيادي دارند انجام دهيد. چرا كه اين شركت‌ ها راهكارهاي قانوني را فراهم مي كنند تا شما بتوانيد به صورت فوري وقت سفارت اتريش را دريافت نماييد. حتما شركت هايي را انتخاب كنيد كه اين شركت ها ملزم به رعايت قانون باشند؛ چرا كه در صورتي كه تقلبي در اخذ وقت سفارت اتريش صورت پذيرد، ممكن است تا مدت‌ ها شما از دريافت ويزاي اتريش محروم بمانيد.

وقت سفارت اتريش براي ويزاي تحصيلي و دانشجويي

همانطور كه گفته شد يكي از انگيزه هاي سفر به كشور اتريش ادامه تحصيل در اين كشور است. شما زماني مي توانيد اقدام به تعيين وقت سفارت اتريش براي ويزاي تحصيلي نماييد كه پذيرش براي تحصيل در يكي از دانشگاه هاي معتبر اتريش را داشته باشيد. در غير اين صورت نمي توانيد وقت سفارت اتريش را تعيين كرده و سپس به فكر پذيرش از دانشگاه باشيد.

يكي از نكاتي كه بايد در مورد پذيرش دانشگاهي اتريش بدانيد اين است كه هيچ كدام از دانشگاه هاي اتريش با مدرك ديپلم فردي را قبول نمي كند. دانشگاه هاي اتريش تنها دانشجوياني را كه در همان رشته تحصيلي در يكي از دانشگاه هاي دولتي و آزاد ايران مشغول به تحصيل هستند را مي پذيرند. شما براي اينكه بتوانيد به يكي از دانشگاه هاي معتبر اتريشي وارد شويد، حتما بايد در كنكور شركت كرده و قبولي دانشگاه را داشته باشيد. اين قبولي بايد دقيقا در همان رشته اي باشد كه قرار است در اتريش نيز آن را ادامه تحصيل دهيد و نمي‌توانيد رشته دانشگاهي خود را عوض كنيد.

همچنين بعضي از دانشگاه ها داراي امتحان هاي ورودي هستند كه شما بايد با شركت در اين امتحان ها صلاحيت خود را براي ورود به دانشگاه نشان دهيد. در صورتي كه اين موارد را انجام دهيد مي توانيد اقدام به تعيين وقت سفارت اتريش كرده و براي ويزاي تحصيلي اقدام كنيد.

مدارك لازم براي سفارت اتريش

مدارك لازم ويزاي تحصيلي براي سفارت اتريش :

  • اصل شناسنامه به همراه ترجمه و كپي كامل
  • اصل پاسپورت به همراه كپي از صفحات 2 و 3 توجه كنيد كه بايد پاسپورت شما بايد اعتبار لازم براي اخذ ويزا داشته باشد.
  • عكس داراي شرايط عكس ويزا . اين عكس بايد در 6 ماه گذشته گرفته شده باشد.
  • پر كردن فرم درخواست رواديد. اين فرم را قبل از مراجعه به سفارت در وقت سفارت اتريش، از سايت اين سفارتخانه دريافت كنيد. اين فرم بايد دقيق و خوانا پرشده و امضا گردد.
  • افتتاح حساب يك حساب ارزي و قرار دادن مبلغ 10هزار يورو در آن و يا معادل آن در يكي از بانك هاي ايراني و تاييديه بانك به همراه ترجمه و كپي از آن ها
  • پرينت گردش مالي سه ماه آخر حساب ريالي متقاضي در ايران
  • اصل نامه پذيرش از دانشگاه و كپي آن
  • گواهي عدم سوء پيشينه به همراه ترجمه تاييد شده توسط وزارت خارجه به همراه كپي آن بايد در وقت سفارت اتريش تحويل سفارت گردد

وقت سفارت اتريش براي ويزاي تجاري

همانطور كه گفتيم موقعيت هاي شغلي بسيار خوبي در كشور اتريش وجود دارد و شما مي توانيد براي كاركردن در اين كشور راهي اتريش شويد. براي سفر كاري به منظور كار كردن در اتريش حتما بايد دعوت نامه اي از طرف كارفرما براي شما ارسال شود كه شرايط خاص خود را دارد كه در قسمت انگيزه هاي سفر به اتريش به آن اشاره كرديم.

ناگفته نماند كه پس از ۴ سال كار كردن در اتريش شما مي ‌توانيد با پرداخت ماليات در اين مدت به كشور اتريش ثابت كنيد كه شهروند خوبي هستيد و درخواست اقامت دائم اتريش را نماييد.

مدارك لازم ويزاي كاري براي سفارت اتريش :

  • اصل شناسنامه به همراه ترجمه و كپي آن ها
  • اصل گذرنامه به همراه كپي – گذرنامه بايد 3 ماه پس از پايان زمان رواديد اعتبار داشته باشد و دو صفحه خالي امضا شده نيز در آن وجود داشته باشد.
  • عكس ويژه صدور رواديد كه از گرفتن عكس 6 ماه نگذشته باشد
  • دعوتنامه معتبر از كارفرما كه شرايط گفته شده را داشته باشد.
  • پرينت گردش مالي به همراه تاييديه بانك و كپي آن ها
  • گواهي تمكن مالي از طرف بانك
  • فيش حقوقي و تاييديه آن توسط بانك به همراه ترجمه و كپي
  • گواهي اشتغال به كار كه مي تواند پروانه كسب، كارت بازرگاني و.. باشد
  • سند ملكي به همراه كپي آن
  • بيمه معتبر

وقت سفارت اتريش براي سفرهاي توريستي

توجه داشته باشيد كه كشور اتريش علاقه زيادي به جذب توريست دارد و از ارزش بالاي گردشگري و توريسم آگاه بوده و در نتيجه سعي مي‌كند با تسهيل گري براي ورود گردشگران به اين كشور سهم توليد ناخالص ملي خود را افزايش دهد. به همين منظور است كه كشور اتريش از جمله كشورهايي است كه در سفارتخانه آن شرايط مناسبي براي اخذ ويزاي اتريش و قبل از آن وقت سفارت اتريش انجام مي شود.

نكته قابل توجه كه بايد اشاره كنيم اين است كه ويزاي توريستي اتريش تنها يك ماه فرصت دارد و فرد متقاضي بايد قبل از اين كه ويزاي وي به اتمام برسد خاك اتريش را ترك نمايد.

مدارك لازم ويزاي توريستي براي سفارت اتريش :

مدارك مورد نياز براي اخذ ويزاي توريستي اتريش همانند مداركي است كه بايد براي كار در اين كشور ارائه دهيد. البته در ويزاي توريستي نيازي به اثبات تمكن مالي نيست اما در عوض بايد انگيزه نامه سفر به كشور اتريش به سفارت اين كشور تحويل داده شود تا سفارت از انگيزه هاي سفر توريستي شما مطمئن گردد.منبع : وقت تضميني سفارت اتريش

بازدید : 205
11 زمان : 1399:2

اخذ وقت سفارت بلژيك

درباره كشور بلژيك

بلژيك كشوري در قلب اروپا مي باشد كه پايتخت اين كشور بروكسل مي باشد كه از طرف شمال با هلند، از طرف شرق با آلمان، از طرف جنوب با لوكزامبورگ و از طرف غرب با فرانسه همسايه مي باشد. زبان رسمي مردم بلژيك فرانسوي، هلندي و آلماني مي باشد. براي اخذ ويزا و تعين وقت سفارت بلژيك دانستن نكاتي كه ارائه شد حائز اهميت مي باشد چرا كه هر فردي قبل از سفر به هر نقطه اي بايد اطلاعاتي از آن مكان را در اختيار داشته باشد.

بروكسل پايتخت كشور بلژيك بوده كه داراي اماكن زيبا و تاريخي جهت بازديد مي باشد. پيشنهاد مي گردد جهت سفر به كشور بلژيك محل اقامت خود را شهر بروكسل در نظر بگيريد چرا كه در اين شهر ميتوانيد علاوه بر اين كه بسياري از فرهنگ هاي غني بلژيك را تماشا نماييد، بخشي از اروپا را نيز ديدن نماييد.

سفارت بلژيك

براي مراجعه به سفارتخانه بلژيك در شهر تهران و تعيين وقت سفارت مي توانيد در روزهاي دوشنبه تا پنج شنبه به اين سفارت خانه مراجعه نماييد. براي پيگيري كارهاي مرتبط با اخذ ويزا مي توانيد از ساعت 9 الي 12 برنامه خود را هماهنگ نماييد. در اين بين براي تعيين وقت سفارت بلژيك از ساعت 14 الي 14:30 با مراجعه به بخش تعيين وقت سفارت زماني را رزرو نماييد.

وقت سفارت بلژيك

وقت سفارت كشور بلژيك جهت مصاحبه كردن با افراد متقاضي و انجام امور اخذ ويزا انجام مي گيرد. براي اين كه به كشور بلژيك سفر كنيد پس از ارائه پاسپورت گرفتن ويزا امري لازم و ضروري مي باشد. از اين رو جهت اخذ ويزا هر فردي بايد مراحلي را سپري كند كه يكي از مهم ترين اين مراحل تعيين وقت سفارت مي باشد.

بعد از اين كه مدارك تكميل شده و به سفارت خانه بلژيك سپرده مي شود از طرف اين سفارت خانه زماني براي انجام امور وقت سفارت به متقاضي داده مي شود كه به آن وقت سفارت بلژيك گفته مي شود؛ به عبارت ديگر زمان ارائه شده توسط سفارت خانه به مسافرين به منظور مصاحبه و ارائه تمامي مدارك وقت سفارت مي گويند. هدف از اين امر مشخص شدن نوع سفر و مراحل مربوط به كارهاي امنيتي مي باشد. با ادامه اين مطلب همراه ما باشيد تا اطلاعات جامعي در رابطه با تعيين وقت سفارت كشور بلژيك به دست بياوريد.

دريافت وقت سفارت بلژيك

معمولاً در همه سفارت خانه ها براي اخذ ويزا نياز به تعيين وقت سفارت مي باشد. سفارت خانه بلژيك نيز از اين قاعده مستثني نبوده و براي تعيين وقت سفارت بلژيك بايد مراحلي سپري شود. البته قابل توجه اين كه طي توافقي كه ايران با چند كشور اطراف خود داشته است، جهت سفر به اين كشورها اخذ ويزا لازم نيست و تنها از طريق پاسپورت اين امر امكان پذير خواهد بود؛ اما جهت تعيين وقت سفارت كشور بلژيك مسافران و متقاضيان ابتدا بايد تمامي مدارك را كامل نموده و بعد به سفارت خانه كشور بلژيك در تهران مراجعه نمايند.

در نهايت جهت انجام مصاحبه و انگشت نگاري روزي از طرف سفارت خانه رزرو نمايند. اين نكته مهم را بدانيد كه هر سفارت خانه اي سياست ها و نظرات خاص خود را راجع به تعيين وقت سفارت دارد. بعد از ارائه مدارك با توجه به ظرفيت ها و درخواست ها از طرف وزارت خانه بلژيك روزي جهت انجام وقت سفارت ارائه مي شود. به صورت كلي جهت اخذ ويزا و تعيين وقت سفارت زماني حدود سه هفته نياز مي باشد. البته مي‌توان از طريق برخي از آژانس‌هاي معتبر و شركت ها نيز اقدام به اخذ ويزاي فوري و تعيين وقت نمود.

مدارك مورد نياز تعيين وقت سفارت بلژيك

مدارك مورد نياز جهت اخذ ويزا و سپري كردن وقت سفارت بلژيك با توجه به نوع ويزا متفاوت مي باشد. به عنوان مثال جهت ارائه مدارك براي ويزاي تجاري بايد فيش بانكي سه ماه اخير متقاضي كه با گردش سه ميليون تومان به تائيد بانك رسيده باشد را ارائه نمود. علاوه بر اين كپي از مجوز تجارت يا اطلاعيه روزنامه كه به زبان انگليسي ترجمه شده باشد نياز خواهد بود. براي اين كه ويزا صادر شود و افراد به مرحله تعيين وقت سفارت بلژيك برسند تكميل مراحل و مداركي لازم و ضروري مي باشد كه موارد مربوطه به آن به شرح زير مي باشد.

الف-تكميل فرم مربوطه به درخواست ويزا كه مي توان آن را به صورت آنلاين و اينترنتي دريافت نمود و پس از كارهاي مربوط به آن به اين فرم را به سفارت خانه بلژيك تحويل داد.

ب – ارائه سه قطعه عكس رنگي با پشت زمينه سفيد كه به تازگي گرفته شده باشد.

ج- ارائه گذرنامه اي كه اعتبار آن كافي بوده و حداقل سه ماه باشد و در آن دو صفحه خالي وجود داشته باشد. اين صفحات به منظور تائيد نمودن مهر ويزا و جاي خالي ديگر براي مهر خوردن ورودي و خروجي مي باشد.

د- كپي كامل از كل پاسپورت و كپي ويزاي قبلي (اگر سفر كرده باشيد و ويزايي در اختيار داشته باشيد)

و-ارائه اصل و كپي شناسنامه و كارت ملي از تمامي صفحات

ه- نامه اصلي براي اين كه مخالفتي از سمت كار فرما و يا حامي وجود نداشته باشد؛ به عبارت ديگر تاييديه نامه اي كه براي ارائه به سفارت خانه بلژيك.

چند نكته مهم را بايد در هنگام مراجعه جهت تعيين وقت سفارت رعايت نماييد. اگر تمايل داريد كار شما به سرعت پيش برود توصيه مي كنيم به اين موارد توجه بسيار داشته باشيد. اول اينكه بليط رزرو شده رفت و برگشت را در زمان مصاحبه همراه داشته باشيد. عدم ارائه بليط رزرو شده موجب مي شود كه در زمان تعيين وقت سفارت كار شما به زمان ديگري موكول گردد و مراحل انگشت نگاري و مصاحبه انجام نپذيرد.

نكته بعدي اين كه رزرو هتل و محل اقامت نيز در زمان تعيين وقت مصاحبه يكي از كارهاي لازم و ضروري است كه توسط كارشناسان و مسئولين مربوط به تعيين وقت از شما درخواست مي گردد كه عدم ارائه آن نيزسبب عقب افتادگي در اخذ ويزاي بلژيك مي گردد. البته اين نكته را بدانيد كه در زمان مراجعه جهت مصاحبه بايد تمامي مدارك را به صورت كامل و شفاف تحويل دهيد.

تعيين وقت سفارت كشور بلژيك براي انواع ويزاها

براي سفر به كشور بلژيك جهت انجام امور پزشكي، ملاقات خانواده، مراحل انجام كاري و تجاري مداركي به عنوان پايه نياز مي باشد ولي جهت انجام امور اين نوع ويزاها بايد مداركي دال بر سفر خود به بلژيك را ارائه نمود. به عبارت بهتر هدف سفر در زمان تعين وقت سفارت بايد از سوي متقاضي مشخص و نمايان گردد. انواع ويزاي بلژيك و تعيين وقت سفارت بلژيك به مانند ساير كشورهاي عضو پيمان شينگن، ويزاي توريستي، ويزاي تحصيلي، براي ويزاي تجاري مي باشد.

دريافت وقت سفارت بلژيك براي اخذ ويزاي توريستي

ويزاي توريستي خود به تنهايي داراي چهار بخش مي باشد. ويزاي نوع اول كه ويزايي ترانزيتي بوده و فرد مي تواند تنها در فرودگاه بماند و از آن جا به كشوري ديگر سفر نمايد. ويزاي نوع دوم همان ويزاي توريستي كوتاه مدت بوده و ويزاي نوع سوم در واقع ويزاي مالتي پل مي باشد كه به دارند گان اين ويزا اجازه اقامت نود روزه داده مي شود. ويزاي نوع چهارم ويزاي دو بار ورود مي باشد كه به متقاضيان اين اجازه را مي دهند كه براي دو بار به محدوده شينگن وارد شوند.

گرفتن وقت سفارت فوري بلژيك

برخي از متقاضيان و افراد بنا به دلايل كاري تمايل دارند كه وقت سفارت بلژيك و ويزاي اين كشور را به صورت فوري دريافت نمايند. برخي از آژانس و شركت هاي معتبر هستند كه به صورت فوري اقدام به تعيين وقت سفارت از كشور بلژيك و اخذ ويزا مي نمايند؛ اما اين نكته را بدانيد كه جهت سپردن كارهاي مربوط به ويزا حتماً با مشاوران و كارشناسان خبره در اين زمينه مشورت نماييد و پس از آن اطلاعات و مدارك اوليه را در اختيار آنان قرار دهيد.

سپس در انتظار بمانيد تا اين كه كارهاي شما از طريق آژانس و شركت مذكور انجام گيرد. به صورت معمولي نزديك به سه هفته طول مي كشد كه كارهاي مربوط به تعيين وقت سفارت انجام گيرد، اما به صورت فوري مي توان اين مدت زمان را به كمتر از يك هفته رساند. البته هزينه تعيين وقت سفارت به صورت فوري كمي بيشتر از وقت سفارت معمولي است.


اخذ وقت سفارت بلژيك براي افراد خاص

براي افراد خاصي مانند خردسالان و افرادي كه با يكي از اهالي بلژيك ازدواج كرده اند مرحله تعيين وقت سفارت بلژيك به شرح ذيل مي باشد:

  • اگر خردسالي را مي خواهيد همراه خود به بلژيك ببريد بايد فرم اظهار نامه آن را كه توسط والدينش پر مي شود ارائه نماييد. البته ارائه گذرنامه پدر و مادر در روز تعيين وقت سفارت الزامي مي باشد.
  • براي افرادي كه با يكي از اهالي كشور بلژيك ازدواج كرده اند، ارائه كپي گواهي ازدواج و كپي شناسنامه بلژيك فرد متقاضي كه به تائيد اداره پليس رسيده باشد الزامي است.
  • براي تعيين وقت سفارت قصد سفر هر شخصي بايد مشخص گردد و پس از آن اقدام به ارائه مدارك نمايند.

تعيين وقت سفارت بلژيك از كشور هاي عضو شينگن

با ويزاي بلژيك و تعيين وقت سفارت مي توان چندين كشور را هم زمان نزديك به نود روز ديدن نمود. به علت اينكه بلژيك جزو پيمان شينگن مي باشد و پيمان شينگن توافق نامه اي است كه مابين بيست و هشت كشور اروپايي انجام گرفته است كه براساس آن اين كشورها مي توانند بدون رواديد به خاك هم ورود و خروج يابند.

در واقع با ويزاي بلژيك مي توانيد كشورهاي بسياري را بازديد نماييد. البته جهت اخذ ويزاي بلژيك مي توان از ديگر سفارت خانه هاي كشورهاي عضو پيمان شينگن نيز كارهاي مربوطه را انجام داد اما جهت اقامت گرفتن براي ماندن در اين كشور بايد به سفارت خانه بلژيك مراجعه كرد.

هزينه هاي تعيين وقت سفارت بلژيك

به مانند ساير سفارت خانه ها هزينه هايي جهت تعيين وقت سفارت بلژيك نيز از متقاضيان دريافت مي شود. اين هزينه ها مربوط به بخش انگشت نگاري و مصاحبه اي است كه توسط مسئول اين بخش دريافت مي گردد. در زمان مراجعه براي ارائه مدارك به سفارت خانه بلژيك هزينه اي جهت تعيين وقت سفارت از متقاضي دريافت مي شود.

اين هزينه اصلي تعيين وقت سفارت مي باشد. نكته مهم اين كه هزينه تعيين وقت سفارت كشور بلژيك به صورت انفرادي و از هر متقاضي به صورت جداگانه دريافت مي گردد. اين نكته را نيز بدانيد كه هزينه اي از خردسالان براي اين امر دريافت نمي گردد.

نكات مهم در رابطه با وقت سفارت كشور بلژيك

به غير از خردسالان و افراد زير هفت سال مسافران بايد جهت تعيين وقت سفارت بلژيك اقدام نمايند. زمان ارائه شده توسط سفارت خانه با توجه به حجم كار متفاوت مي باشد. اين زمان حدود سه هفته كاري به طول مي انجامد. در زمان مصاحبه دقت كنيد كه جهت عدم ريجكت شدن ويزا و تائيد آن به سوالات مسئولين شفاف و كاملاً صادقانه پاسخ دهيد. هدف سفر را در آن زمان مشخص كرده و مدارك آن را ارائه كنيد. نكته مهم اين كه هزينه صندوق سفارت قبل از تعيين وقت سفارت بايد پرداخت شود..بازديد از مكان هاي

ديدني پس از تعيين وقت سفارت بلژيك

كشور بلژيك داراي ديدني هاي غني و تاريخي فراواني مي باشد. پس از تعيين وقت سفارت بلژيك و اخذ ويزا حالا نوبت به كسب اطلاعات در رابطه با جاذبه هاي توريستي تور بلژيك مي باشد.

ميدان بزرگ بروكسل

يكي از ديدني ترين ميدان هاي جهان شناخته مي شود. اين ميدان به صورت كامل سنگ فرش شده است. سابقه اين ميدان به قرن پانزدهم برمي گردد.

تالار شهر

تنها بناي موجود در ميدان مركزي بروكسل تالار شهر مي باشد. نام ديگر آن هتل ده ويله مي باشد.

كليساي سن ميشل

معماري خيره كننده اين كليسا بسياري از افراد جهان را به سمت خود مي كشاند. تكميل بناي اين كليسا حدود 300 سال زمان برده است.

آتوميوم

مدرن ترين جاذبه شهر بروكسل كه در سال 1985 ساخته شده است، آتوميوم مي باشد.

منبع : وقت فوري سفارت بلژيك

بازدید : 209
11 زمان : 1399:2

خدمات كفسابي در تهران

در اين صفحه در خصوص خدمات كفسابي در تهران و مزاياي استفاده از اين خدمات با شما صحبت مي كنيم. اين نوع خدمت در جهت نوسازي سنگ هاي به كار رفته در ساختمان ها كارايي دارد و مي تواند به عنوان بخشي از مراحل نوسازي به شمار بيايد. در ادامه با ما باشيد تا با اين خدمت و زواياي مختلف آن بيشتر آشنا شويد.

كفسابي با نام هاي بسيار گوناگوني در ميان مردم شناخته مي شود كه در همين بخش به آن ها اشاره خواهيم كرد. خدمات كفسابي در تهران در جهت براق كردن سنگ و پاك كردن هر گونه جرم و آلودگي از روي آن است، اين سنگ مي تواند در هر بخشي از ساختمان قرار داشته باشد. البته ناگفته نماند كه تنها سنگ ها نيستند كه شامل اين خدمت مي شوند و كف هايي ساخته شده از بتن و سراميك نيز مي توانند با بهره گيري از يك تيم متخصص سابيده و صاف شوند.

نام هاي ديگر كفسابي عبارتند از:

  • شيشه اي كردن سنگ
  • براق كردن سنگ
  • از بين بردن جرم سنگ
  • درخشان كردن سنگ
  • سنگسابي

براي سنگ ها نيز نوع خاصي تعريف نشده است و تيم كفسابي ما امكانات لازم براي پاكسازي انواع سنگ ها را دارد.

كفسابي منزل و ساختمان در تهران

خدمات كفسابي در تهران با بهترين قيمت

برترين خدمات كفسابي در تهران توسط مجموعه ما به شهروندان عزيز ارائه مي گردد، جهت بهره مندي از اين خدمات ، مي توانيد با كارشناسان مجموعه در تماس باشيد و سوالات خود را مطرح كنيد، برترين مزيت ما بهره گيري از افراد ماهر و متخصص است كه همه ي بخش هاي مرتبط با كفسابي را به نحو احسن انجام داده و به كيفيت آن نيز توجه كافي خواهند داشت. هنگام برقراري تماس تلفني مساحت و نوع سنگي كه در كف به كار رفته است را با مشاوران در ميان بگذاريد تا تيم مربوطه جهت انجام كار آماده شده و با شما هماهنگ شود.

براي استعلام قيمت كفسابي همين حالا با مشاورين ما تماس بگيريد.

كفسابي ساختمان

خدمات كفسابي با استفاده از به روز ترين متدها و دستگاه هاي توليد شده ارائه مي گردد و تفاوت بارز ما با ديگر همكاران عدم استفاده از روش هاي سنتي است، ما مي توانيم همه بخش هاي آسيب ديده سنگ را به رنگ قبلي خود درآورده و به نوعي ترميم آن را به خوبي انجام دهيم. پس از پايان ترميم ديگر اثري از ناهمواري ها يا شكستگي ها مشاهده نخواهيد كرد. اگر قصد داريد مراحل نوسازي ساختمان خود را طي كنيد، بهره گيري از خدمات كفسابي در تهران يكي از برترين پيشنهادهاي ما جهت جلوه بخشيدن به محيط است. براي كسب اطلاعات بيشتر در اين خصوص با شماره هاي درج شده تماس حاصل نماييد.

هزينه كفسابي در تهران

هزينه لازم براي كفسابي و سنگسابي به عوامل مختلفي بستگي دارد كه در اين جا به تعدادي از آن ها اشاره خواهيم كرد، ناگفته نماند كه با بهره گيري از خدمات كفسابي در تهران مي توانيد هزينه مناسبي را پرداخت نماييد. عوامل تاثير گذار بر هزينه كفسابي عبارتند از:

  • انتظار شما از درجه ي كيفي كار
  • نوع پوشش به كار رفته در كف
  • درجه سختي سنگ به كار رفته در كف
  • مساحت محيط مورد نظر
  • ميزان ناهمواري ها و خرابي ها

كيفيت خدمات

خدمات كفسابي در تهران با بهترين كيفيت ممكن ارائه مي گردد، به عنوان مثال براي براق كردن سنگ ها از مواد شيميايي اسيدي استفاده نمي شود چراكه اين مواد مي توانند با گذر زمان سنگ را كاملا از بين برده و زيبايي آن را نيز كاهش دهند. تيم ما با استفاده از برترين دستگاه ها و مواد مراحل كفسابي را انجام مي دهد و رضايت مشتري را در الويت هاي كار خود قرار داده است. تاكنون پروژه هاي بسياري زير نظر مجموعه ما به زيبايي مد نظرشان دست يافته اند و اكنون شما مي توانيد از خدمات ما بهره گرفته و جلوه ساختمانتان را زيباتر كنيد.

خدمات سنگسابي لوكس

مزاياي استفاده از خدمات كفسابي در تهران

خدمات كفسابي در تهران ارائه مي شود و اين نوع خدمت مزاياي بسياري را به دنبال دارد كه در ادامه به تعدادي از آن ها اشاره مي گردد:

رفع ناهمواري هاي كف ساختمان يا هر منطقه ي ديگر: گاها پس از اتمام ساخت ساختمان با سنگ هايي مواجه مي شويد كه روي آن ها با مصالح ساختماني پر شده است و ديگر جلوه اي از آن ها باقي نمانده، در اين موارد مي توانيد از خدمات كفسابي بهره گرفته و پوشش كف را كاملا تميز نماييد، در جهت بهره گيري از اين خدمت هر گونه پستي و بلندي كه در كف مشاهده مي شد نيز از بين مي رود و ديگر اثري از آن بر جاي نمي ماند. البته ناگفته نماند كه اين مزيت براي نوسازي و ساختمان هاي كار كرده نيز در نظر گرفته مي شود و فقط مربوط به ساختمان هاي نوساز نيست.

  • براق شدن سنگ: تحقق اين مزيت فقط با استفاده از دستگاه هاي مخصوص كفسابي ممكن است و از طرق ديگر قادر به انجام اين كار نيستيد. بهره گيري از اين دستگاه ها مي تواند طول عمر سنگ هاي به كار رفته در كف را افزايش دهد و در عين حال از تعويض آن ها جلوگيري كند. براق شدن سنگ جلوه ي بسيار زيبايي به محيط ساختمان شما مي دهد و نوعي نوسازي محسوب مي شود.
  • ترميم ترك ها: اگر سنگ هاي كف قديمي شده اند و يا پر از ترك و خش هستند با بهره گيري از خدمات كفسابي مي توانيد اين مشكل را نيز كاملا رفع كنيد. تيم ما با استفاده از رزين هاي مخصوصي كه در دست دارد همه ي بخش هاي ترك خورده را ترميم مي كند و در عين حال موجب يك رنگ شدن همه ي قسمت هاي كف مي شود كه اين موضوع نيز زيبايي محيط اطرافتان را به دنبال دارد. ناگفته نماند كه در اين بخش نيز از مواد با كيفيت استفاده مي شود به طوري كه مراحل انجام شده طي مدت زمان طولاني بر جاي خواهد ماند.
  • افزايش طول عمر پوشش به كار رفته در كف: اين مورد از برترين مزيت هاي كفسابي است و علت آن نيز در اين جا مطرح مي شود. اگر در زمان مناسب همه ترك ها و بخش هاي آسيب ديده سنگ را ترميم كنيد از خرابي بيش از حد آن ها جلوگيري كرده و مانع نفوذ عوامل تاثيرگذاري چون آب به داخل خرابي ها مي شويد، اين عملكرد مي تواند عمر سنگ را افزايش دهد و از لزوم تعويض آن ها جلوگيري نمايد.

مراحل سنگسابي ساختمان در تهران

مراحل كفسابي در تهران به معيارهايي چون نوع پوشش كف و جنس آن بستگي دارد، اما در اين جا توضيحات كلي را به شما ارائه مي دهيم. اگر پوشش به كار رفته در كف، سنگ است مرحله اول در جهت از بين بردن ناهمواري ها انجام مي شود و براي تحقق اين امر از لقمه سنگ هاي 36 تا 46 استفاده مي گردد. ناگفته نماند كه اگر اين مرحله با دقت و تمركز بالا پشت سر گذاشته نشود ممكن است نتيجه نيز آن چنان كه مي خواهيد نباشد، بنابراين تيم بايد همه ي تمركز خود را براي پايان يافتن هر چه بهتر مرحله اول به كار بگيرد.

در مرحله اول شاهد ايجاد خش هايي روز سطوح هستيد كه مرحله دوم را براي از بين بردن آن ها طي مي كنيد، در مرحله دوم از لقمه سنگ 60 استفاده مي شود و در پايان مي توانيد شاهد پيشبرد بخشي از كار باشيد و تميزي ها را با چشم ببينيد. مرحله سوم نيز با استفاده از لقمه سنگ 120 انجام مي شود، خوب است بدانيد كه همه ي لقمه سنگ هاي ذكر شده در دستگاه هاي مخصوصي گنجانده مي شوند و مورد استفاده قرار مي گيرند.

بعد از پايان مراحل دوم يا سوم شاهد درزهايي در ميان سنگ ها هستيد كه براي رفع آن ها نيز بايد از بتونه كاري كمك بگيريد، بتونه شدن پوشش كف سبب تقويت عايق آن نيز مي شود و همه ي درزها و شكاف ها را مي پوشاند، به طوري كه كاملا هم سطح مي شوند و ديگر قادر به مشاهده ي آن ها نيستيد.

كفسابي در تهرانكفسابي در تهران

زمان مناسب براي كفسابي

در صورت مشاهده ي هر كدام از موارد زير بلافاصله با خدمات كفسابي در تهران تماس حاصل نماييد و از كارشناسان ما بخواهيد كه امور مربوطه را هر چه زودتر انجام دهند. اين موارد در جهت تشخيص زمان مناسب براي استفاده از خدمات كفسابي مطرح مي شود:

  • اگر هنگام راه رفتن احساس كرديد كه سنگ ها يا پوشش ديگر به كار رفته در كف هم تراز نيست و دچار ناهمواري شده است.
  • اگر جرم هايي را روي كف مشاهده كرديد كه با استفاده از هيچ ماده اي از بين نرفته اند.
  • اگر بخشي از پوشش كف آسيب ديده باشد و يا به اصطلاح پريده باشد.

براي حل هر كدام از مشكلات بالا از روش ها و دستگاه هاي مخصوصي استفاده مي شود.


ويژگي هاي شركت خدمات كفسابي در تهران

تيم ما را مجموعه اي از كف ساب هاي حرفه اي تشكيل داده اند كه رضايت مشتري را در راس كار خود قرار مي دهند، برخي از ويژگي هاي افراد تيم كه مي توان به آن ها اشاره كرد اين است كه همه ي مراحل كار را به درستي و با دقت زياد انجام مي دهند و كار آن ها زماني پايان مي يابد كه بتوانند تصوير خود را در سنگ هاي كف مشاهده كنند.

خدمات كفسابي در تهران موجب افزايش طول عمر سنگ ها و همچنين زيبايي آن ها مي گردد بنابراين اين نوع خدمت در سال هاي اخير مورد توجه قرار گرفته و در مراحل ساخت و نوسازي حرف اول را مي زند.

سنگسابي گرانيت

سنگ گرانيت يكي از زيباترين و گران ترين سنگ هايي است كه در ساختمان سازي مورد استفاده قرار مي گيرد، اين سنگ علاوه بر كف ، براي ساخت نما نيز كارايي دارد و مورد توجه قشر خاصي از جامعه است. خدمات كفسابي در تهران مسئوليت براق كردن اين نوع پوشش را نيز بر عهده گرفته و مراحل آن را به بهترين نحو ممكن طي مي كند. اين سنگ ذاتا براق است و براي تميز كردن آن بايد وقت زيادي صرف شود، تعداد مراحلي كه براي كفسابي اين نوع پوشش تخمين زده شده است ،12 مرحله است چون در دسته سنگ هاي سخت قرار دارد و ساب زدن آن انرژي زيادي را مي طلبد.

كفسابي راه پله

خدمات كفسابي در تهران مراحل مربوط به ساب زدن پوشش پله ها را نيز انجام مي دهد اما اين نوع كفسابي زحمت بيشتري از نوع عادي آن دارد، چرا كه دستگاه بايد در جهات متفاوتي جا به جا شود. ناگفته نماند كه براي ماندگار بودن اين عمليات از نانو سابريا، مواد ضد جرم و ضد آب نيز استفاده مي شود تا سنگ ها به راحتي كثيفي را به خوب جذب نكنند و مدت زمان طولاني براق بمانند.

كفسابي راه پله در تهران

سنگ دهبيد

خدمات كفسابي در تهران مراحل مربوط به براق سازي اين نوع سنگ را نيز انجام مي دهد. خوب است بدانيد كه دهبيد درجه سختي اي نسبي دارد و از مقاومت بالايي برخوردار است. مراحل كفسابي آن همچون ديگر سنگ هاست با اين تفاوت كه وقت بيشتري را مي طلبد البته اين زمان نسبي ست و در سطح بالايي برآورد نشده است.

سنگ تراورتن

اين نوع سنگ نيز حفره هاي متعددي در سطح خود دارد كه خدمات كفسابي در تهران مسئوليت براق كردن آن ها را نيز بر عهده مي گيرد.

سنگ مرمريت

كفسابي در تهران براي پوشش سنگ مرمريت نيز انجام مي شود. اين سنگ مقاومت بالايي دارد و حدود 9 مرحله كار براي آن پيش بيني شده است. پس از پايان اين 9 مرحله مي توان به بالاترين حد ممكن از تميزي دست يافت.

اگر پوشش مد نظر شما نوع خاصي است با خدمات كفسابي در تهران تماس حاصل نماييد تا مراحل ساب آن برايتان توضيح داده شود.

منبع : خدمات كفسابي و سنگسابي در تهران

بازدید : 238
11 زمان : 1399:2

Best Gaming Mouse 2018 – Updated 2018

Logitech G903 – Best Gaming Mouse

This model of Logitech is the pioneer in the recent generation of the best fps gaming mouse Contrary to another gaming mouse these days, when you open the partition of Logitech G903, you’ll see quite a presentation. I say a presentation because words fail me to describe. Other gaming mice come wrapped in plastic shells, but this one has a different packaging. You should experience it. It’s a real hit. With the mouse comes an additional hardware plus a charger. The essential features of this model include an onboard DPI adjustment between 200 to 12000, accompanying with adjustable G-Keys. The good news is that it has got an ambidextrous design. With these valuable features and some more additional ones, it seems to be expensive. You can purchase it but you may look upon that as an expensive one but it’s worth all the features in addition to a connector and power play. Oh, I forgot to say its distinctive feature which is the light speed; at this rate, the actions happen in milliseconds, highly invisible. The sitting in customizable and you can tailor the mouse for your specific needs. Anyway, you are the owner; the new changes in setting can be saved onto the mouse as well as a computer. As mentioned earlier, the power play system is an important feature for this model. It allows you to charge your mouse wirelessly. It has a lot to display.

These features have made Logitech G903 a unique and expensive product. I think it’s really worth trying; this model is suitable for Pro-gamers, then if you are a Pro; why are you waiting, just go for it and you can check the price to buy it online down here:


Razer Lancehead - Best Gaming Mouse

Razer Lancehead – Best Gaming Mouse

In this price, it can definitely step into its rivals shoes; it has a hard grey top surface at the sides, the linear maintenance is possible with rubber grips. At the back, is covered with glossy plastic, I’m not trying to be fanatical, but it’s perfect when your hand touches that. The illumination system is perfect. Lightening future consumes a lot of the battery within hours in other models, but this one is different. You can’t believe; it can last about 2 to 3 days with the illumination system on!!! If you turn it off then you can use for about one week. Like cell phones; if the battery reaches the threshold of 15% , there you can see a blinking red light on a scroll wheel; this mouse is ambidextrous; so it’s a good news for lefties because they have difficulty finding such an important feature in the product; which is to their benefit. For small hands, it’s all right to have it in Palm-Grip; but is suits Fingertip-Grip better. The buttons and scroll wheel are comfortable enough not to cause any delay in responding.

You can check the price to buy it online down here:


Havit HV-MS672 - Gaming Mouse

Havit HV-MS672 – Gaming Mouse

This reasonably-priced mouse is suitable for every gamer, who is looking for a mouse with good features and a convenient gaming time and also spending a bit of money on that at the same time. Although, it is not comparable to Pro- best dpi gaming mouse ice but it’s good enough to meet the demands of a gamer including its good features. It’s four-level DPI shifting capability, 5 programmable keys, different lighting colors can easily give the sense of satisfaction for everyone. The weight is about 148 grams, it may seem a bit heavy but its ergonomic, beautiful and aggressive style and its seven breathing colors (you can’t program them, unfortunately) can be satisfactory.

You can check the price to buy it online down here:


Redragon M601 – Gaming Mouse

This best fps gaming mouse is a product of US, produced by a company which is into producing cheap computer peripherals. This product can be an economical purchase. It’s got an eighth level adjustable weight system for more convenience; it’s scroll wheel, left and right buttons are comfortable enough to get it appealed to it; including two extra programmable buttons, as well. Its cable is long enough to meet the demands of a gamer, the convenience that you face while using it is not comparable to its very cheap price.

You can check the price to buy it online down here:


Zelotes T90 Professional - Best Gaming Mouse

Zelotes T90 Professional – Best Gaming Mouse

Another offer to those users who are in search for a cheap and good performing mouse; is the Zelotes T90 Professional. It’s maximum range of DPI (9200) which is eye-catching for a mouse in the price level; including 7 programmable buttons and an aggressive and awesome look which is covered in a nice package; also it’s got a high-quality long wire an; solid plastic and shiny buttons; also its beautiful style (adjustable colors) in the dark; are of other good points of that, and another good point of it is the finger slots that are made to avoid exhaustion of fingers in order to rest them.

You can check the price to buy it online down here:

بازدید : 220
11 زمان : 1399:2

تور صوفيه

صوفيه شهري از دوران نئولتيك است كه در اروپا و كشور بلغارستان واقع شده است. با تور صوفيه به قديمي ترين شهر در قاره اروپا سفر خواهيد كرد كه در عين حال جوان است و با گردش در آن از تاريخ و مدرنيته اين شهر لذت خواهيد برد. با رزرو تور صوفيه و رفتن به اين شهر، با فرهنگ و زندگي مردم بلغارستان آشنا خواهيد شد. در اين مقاله به بررسي تور صوفيه خواهيم پراخت تا سفري لذت بخش را تجربه كنيد و آشنايي كافي از آن داشته باشيد.

راهنماي سفر به شهر صوفيه

پايتخت كشور بلغارستان شهر زيباي صوفيه است . البته اين شهر بزرگ ترين شهر بلغارستان نيز محسوب مي شود. صوفيه را به عنوان يك پايتخت قديمي در اروپا مي شناسند و موقعيت آن در غرب بلغارستان مي باشد. جمعيت اين شهر 1.5 ميليون نفر است و مساحتي به اندازه 492 كيلومتر مربع دارد. از لحاظ بزرگي اين شهر توانسته است رتبه دوازدهم را در قاره اروپا كسب كند.

در شهر صوفيه بناهاي تاريخي، ساختمان ها و خيابان هاي قديمي كه هر كدام براي خود داستان هاي قديمي دارند وجود دارد كه اين شهر را به مقصدي جوان پسند تبديل كرده اند. با رزرو تور صوفيه و رفتن به اين شهر مدرنيته را در بافت هاي تاريخي آن مشاهده خواهيد كرد. بيشتر مردم صوفيه مسيحي ارتدوكس هستند و تنها 10 درصد از آن ها مسلمان مي باشند، 11 درصد از مردم صوفيه بي دين مي باشند. مردم صوفيه به زبان بلغاري- تركي صحبت مي كنند كه يكي از شاخه هاي زبان تركي است. واحد پول در كشور بلغارستان لوا مي باشد.

راهنماي سفر به شهر صوفيه

اطلاعات پرواز شهر صوفيه

در تور صوفيه پرواز از تهران فرودگاه امام خميني (ره) و يا فرودگاه مهرآباد به فرودگاه صوفيه صورت خواهد گرفت. فاصله تهران تا شهر صوفيه 2534 كيلومتر مي باشد كه پروازي به اندازه 3:37 دقيقه خواهيد داشت، اين مدت زمان با توجه به وضعيت آب و هوايي و مسيرهاي هوايي متغير خواهد بود. امكان پرواز از تمام كشورهاي دنيا به شهر صوفيه با پرواز مستقيم وجود دارد. در اين شهر سيستم حمل و نقل عمومي به صورت فعال مسافران را جا به جا مي كنند. اين سيستم پاسخگوي حمل و نقل مسافران در تور صوفيه خواهد بود.

بهترين زمان سفر با تور صوفيه

صوفيه به طور كلي آب و هواي معتدلي دارد كه سبب شده است فصل تابستان گرم و فصل زمستان سرد باشد، گردشگران زيادي در همه فصول به اين شهر سفر مي كنند. بهترين زمان براي رزرو تور صوفيه از لحاظ هزينه فصل زمستان خواهد بود زيرا گردشگران كمتري در اين شهر حضور دارند كه امكان بازديد از جاذبه ها را به صورت بهتري براي شما فراهم خواهد كرد و هزينه اقامت در هتل نيز پايين تر مي شود.

اوج سفر با تور صوفيه در فصل تابستان و ماه هاي ژوئن تا سپتامبر مي باشد كه در آن هزينه اجاره هتل و بليط هواپيما بالا است. در فصل زمستان امكان بازديد در اين شهر به دور از هياهو وجود خواهد داشت و اين فرصت را خواهيد داشت كه به اسكي برويد. در كريسمس نيز گردشگران زيادي به شهر صوفيه مي روند كه سفر در اين زمان مقرون به صرفه نخواهد بود.

بهترين زمان سفر با تور صوفيه

وضعيت آب و هوايي شهر صوفيه

اقليم شهر صوفيه قاره اي مرطوب است و ميانگين دماي ساليانه در آن 10.6 درجه سانتي گراد خواهد بود. در تور صوفيه در فصل زمستان هوا سرد و برفي است و در ماه ژانويه كه سردترين روزهاي صوفيه است دما ممكن است به 15- درجه نيز برسد. كمترين دماي شهر صوفيه كه ثبت شده است 28.3- درجه سانتي گراد مي باشد.

در فصل تابستان هواي اين شهر آفتابي و گرم خواهد بود و از آنجا كه در ارتفاع قرار گرفته است از ديگر شهرهاي بلغارستان هواي خنك تري دارد. در تور صوفيه در ماه تير و مرداد امكان دارد دما به 35 درجه سانتي گراد نيز برسد. بالاترين دمايي كه تاكنون در شهر صوفيه ثبت شده است 41 درجه سانتي گراد بوده است. شهر صوفيه فصل بهار و پاييز كوتاهي دارد و هوا در اين فصل ها متغير است طوري كه گاهي طوفان شديد همراه با موج گرما را در آن خواهيد ديد و گاهي با سرماي ناگهاني روبه رو خواهيد شد.

وضعيت آب و هوايي شهر صوفيه

جاذبه هاي ديدني و تفريحي تور صوفيه

در تور صوفيه براي بازديد از شهر صوفيه در تورهاي پياده روي رايگان شركت كنيد كه با اين تورها از نماهاي تاريخي مختلفي بازديد خواهيد داشت. اين تورهاي پياده روي 2 نوبت در روز اجرا مي شوند و موقعيتي عالي براي گردش در شهر مي باشند.

كليساي اعظم آلكساندر نوسكي صوفيه

يك از بناهايي كه به عنوان سمبل صوفيه و تور بلغارستان شناخته مي شود كليساي اعظم آلكساندر نفسكي است كه ساخت آن در سال هاي 1882 تا 1912 صورت گرفته است. اين كيسا يادبودي براي 200 هزار سرباز روس است كه در جنگ مابين روسيه و عثماني كه نبردي براي استقلال بلغارستان بوده جان خود را از دست دادند. اين كليسا به نام شاهزاده جنگجوي روسي است. طراحي كليساي اعظم به سبك نئوبيزانسي بوده است و معمار آن شخصي به نام الكساندر پومرانستف مي باشد.

در تور صوفيه با رفتن به اين كليسا تزئيناتي از طلا و معرق كاري را در گنبد هاي آن خواهيد ديد. فضاي داخلي كليسا همچون يك غار مي باشد و با ورود به آن بوي عود را استشمام خواهيد كرد و چلچراغ هاي آويزان، نقاشي هاي ديواري و تخت هايي را خواهيد ديد كه تزئيناتي از عقيق و البستر دارند. سرويس روزانه به اين كليسا وجود دارد و گردشگران تور صوفيه به دعاهاي ارتدوكس و سرودهاي آن مي توانند گوش دهند.

كليساي اعظم آلكساندر نوسكي صوفيه

موزه تاريخ صوفيه

در حمام هاي معدني تركيه كه در پشت مسجد قرار گرفته اند 2 طبقه وجود دارد كه مربوط به موزه مي باشد. در اين موزه 8 اتاق وجود دارد كه اشياي مختلفي را در خود جاي داده اند. ديدني ترين اتاق آن مربوط به آثار خاندان سلطنتي بلغارستان است كه مربوط به پايان سده 19 و شروع سده 20 مي باشد. اتاق مربوط به يافته هايي كه از كاوش هاي باستان شناسي به دست آمده است نيز جالب است و تابلوهايي براي راهنمايي مسافران تور صوفيه در اين موزه وجود دارد كه به زبان انگليسي هستند.

در سال 1913 ساختمان هاي حمام معدني به اتمام رسيدند. با رفتن به تور صوفيه و بازديد از اين موزه تزيينات سراميكي و راه راه زيبايي را خواهيد ديد كه طرح كليساهاي قرون وسطي را يادآوري مي كنند و در ساحل درياي سياه و در منطقه اي به نام نصه بار بلغارستان وجود دارند.

موزه تاريخ صوفيه

كاخ ملي فرهنگ صوفيه

در تور صوفيه بازديد از كاخ ملي فرهنگ را از دست ندهيد. در اين كاخ 15 تالار جداگانه وجود دارد كه مجموعه فرهنگي بزرگي در كشور بلغارستان است و نمايش و برنامه هاي مختلفي در فصل تابستان در اين محل برگزار مي شود. بيشتر سالن هاي تئاتر در تابستان بسته هستند و اين كاخ جايگزين خوبي براي بازديد و گردش در اين فصل خواهد بود.

كليساي سنت جورج صوفيه

كليساي سنت جورج يكي از جاذبه هايي است كه به عنوان قديمي ترين بنا در شهر صوفيه محسوب مي شود و مربوط به قرن 4 است. اين كليسا در قرن 6 ساخته شده است و بعدها يعني در قرن 16 به مسجد تبديل شده است. در ديوارهاي داخلي كليسا 3 لايه نقاشي را خواهيد ديد كه مربوط به قرن هاي 14-10 هستند. در تور صوفيه بازديد از اين كليسا را از دست ندهيد.

كليساي سنت جورج صوفيه

بناي يادبود ۱۳۰۰ ساله صوفيه

بناي يادبود ۱۳۰۰ ساله كه در سال 1981 ساخته شده است و به يكي از جاذبه هاي اين شهر تبديل شده است يادبودي براي تاسيس اولين امپراطوري در كشور بلغارستان مي باشد. اين بناي يادبود كم كم دچار فرسايش شده ولي همچنان زيبا است و در تور صوفيه مكان خوبي براي بازديد خواهد بود.

كوه ويتوشا صوفيه

كوه ويتوشا كه از جاذبه هاي گردشگري صوفيه است در جنوب غرب صوفيه قرار دارد كه 2200 متر مي باشد. اين قله با قرار گرفتن در پاركي طبيعي جاذبه خوبي در صوفيه به شمار مي آيد. پيست اسكي آلكو براي رفتن به بالاي اين كوه مسير آساني است و از آنجا تله كابين براي بالا بردن مسافران وجود دارد. در تور صوفيه بازديد از اين كوه هيجان انگيز را از دست ندهيد.

كوه ويتوشا صوفيه

بهترين مراكز خريد شهر صوفيه

در تور صوفيه براي خريد سوغاتي عجله نكنيد و آن را از مغازه هاي كوچكي كه در ايستگاه مترو هستند خريداري نماييد. در موزه مردم شناسي صوفيه مغازه فروش سوغاتي وجود دارد كه خريدهاي مناسبي در آن خواهيد داشت. ميدان اكساندر نوسكي نيز براي خريد سوغاتي محل مناسبي است.

مركز خريد سنترال مال در تور صوفيه

سنترال مال يكي از مراكز خريد در صوفيه است كه در سپتامبر 2006 افتتاح شده است و در تور صوفيه امكان رفتن به اين مركز خريد و بازديد از رويدادهاي هنري آن را خواهيد داشت. درون اين مركز سقف شيشه اي، حياط دروني و آب نما را خواهيد ديد. همه اين ها در كنار هم مدرن بودن مركز خريد سنترال مال را به نمايش مي گذارد. در سنترال مال هدايايي نيز به مشتري ها ارائه مي شود و در طبقه چهارم آن سرگرمي هاي مختلفي در اختيار مشتري ها قرار مي گيرد. سادگي و راحتي موجود در اين مركز خريد باعث شده است گردشگران تور صوفيه به بازديد و خريد از اين مركز تمايل نشان دهند.

مركز خريد سنترال مال در تور صوفيه

مركز خريد سيتي سنتر در تور صوفيه

مركز خريد بزرگ در صوفيه به نام سيتي سنتر وجود دارد كه تعداد زيادي رستوران و فروشگاه به تعداد بيش از 100 مورد در آن وجود دارد. از جمله برندهايي كه در اين مركز خريد يافت مي شود مي توان به برندهاي بلغاري، Puma، Nike، Adidas، Swatch، Miss Sixty، Geox، Samsonite وKookai اشاره كرد. سوپرماركتي در سيتي سنتر وجود دارد كه براي تهيه خواربار مناسب است.

سينماي 6 پرده اي در آن براي تماشاي آخرين فيلم پر فروش وجود دارد كه در تور صوفيه با دوستان و خانواده به آنجا مي توانيد برويد. موقيعت اين مركز خريد در منطقه تجاري صوفيه است و در نزديكي پارك جنوبي قرار دارد. در سيتي سنتر علاوه بر خريد تفريحات شادي نيز مي توانيد داشته باشيد و تجربه هاي جالبي مي توانيد به دست آوريد.

مركز خريد بهشت (پارادايز سنتر) در تور صوفيه

در صوفيه مركز خريدي به نام پارادايز سنتر قرار دارد كه آن را غول مراكز خريد در صوفيه مي دانند. موقعيت اين مركز خريد بخش مركزي شهر صوفيه است و در بلوار چرنيورا واقع شده است كه در تور صوفيه از طريق وسايل حمل و نقل عمومي به راحتي به آنجا مي توانيد برويد. بزرگ ترين مركز خريد در صوفيه كه سرگرمي هاي مختلفي نيز در آن وجود دارد همين پارادايز سنتر مي باشد كه در گاراژ آن جاي پارك زيادي وجود دارد و پاركينگ آن براي عموم رايگان است.

فروشگاه هاي اين مركز خريد در ساعت 22 كار خود را تعطيل مي كنند اما رستوران، سينما و زمين بازي آن تا 2 هکر نست مشغول فعاليت هستند. عاملي كه باعث شده است اين مركز خريد جلب توجه كند تركيب طبيعت و شهر مي باشد يعني درياچه مصنوعي، خيابان هاي پهن، ديوارهاي صخره اي، چشمه آب گرم و حياط دروني را در فضاي مركز خريد مشاهده خواهيد كرد. علاوه بر اين ها باغ هاي معلق و آبشارهاي چند طبقه درون آن وجود دارد كه باعث شده است مشتريان آن تحت تاثير قرار بگيرند و علاوه بر خريد به سرگرمي بپردازند.

مركز خريد بهشت (پارادايز سنتر) در تور صوفيه

رزرو تور ارزان قيمت و لحظه آخري صوفيه

براي رزرو تور صوفيه از طريق سايت مي توانيد اقدام كنيد و آن را به صورت اينترنتي رزرو نماييد. براي رزرو تور صوفيه بايد مبدا و مقصد سفر را در سايت مشخص كنيد كه مقصد در اينجا شهر صوفيه خواهد بود و مبدا شهر محل زندگي تان و يا شهري است كه تمايل داريد سفر خود را از آنجا آغاز كنيد. بعد از مشخص كردن تعداد مسافران و تاريخ حركت، ليستي از تورها براي شما به نمايش در خواهد آمد. با كليك روي هر تور جزئيات آن نشان داده خواهد شد و مواردي چون قيمت، ساعت حركت، هتل و نوع ايرلاين مشخص خواهد شد.

اين امكان وجود دارد كه تور صوفيه را بر اساس موردي انجام دهيد كه براي شما مهم تر است مثلا اين تور را بر اساس نوع ايرلاين مي توانيد جستجو كنيد و بدين ترتيب تنها تورهايي كه با ايرلاين مورد نظر شما مطابقت دارد به نمايش در خواهد آمد. با اين روش در زمان كمتري تور صوفيه را رزرو خواهيد كرد. با رزرو تور صوفيه خدماتي به مسافران ارائه خواهد شد. خدماتي كه در اين تور ارائه مي شود شامل دريافت ويزا، بيمه مسافرتي، رزرو بليط هواپيما رفت و برگشت، رزرو هتل همراه با صبحانه، گشت شهري، ليدر فارسي زبان، ترانسفر فرودگاهي و … خواهد بود كه با توجه به بودجه اي كه در نظر داريد اين خدمات را مي توانيد خريداري نماييد.

رزرو تور ارزان قيمت و لحظه آخري صوفيه

نكات مهم براي رفتن به تور صوفيه

  • براي سفر به تور صوفيه نياز به ويزاي بلغارستان داريد كه قبل از دريافت ويزا نياز به دريافت وقت سفارت بلغارستان داريد تا بوانيد يك سفر راحت و خوبي داشته باشيد.
  • در تور صوفيه براي كاهش هزينه ها غذاهاي ارزان و بيرون بر را خريداري كنيد طوري كه با پرداخت 7.2 لوا هات داگ، ساندويچ و يا يك تكه پيتزا را مي توانيد سفارش دهيد.
  • در تور صوفيه اجاره دوچرخه براي گشت و گذار در اين شهر در ازاي 3 ساعت 18 لوا خواهد بود. از سيستم حمل و نقل عمومي چون مترو، واگن هاي برقي، تراموا و اتوبوس مي توانيد استفاده كنيد كه از 5 صبح تا 12 شب مشغول خدمت رساني هستند. تنها وسيله نقليه در شب ها تاكسي خواهد بود.
  • شماره تماس اضطراري جهت برقراري تماس با آمبولانس، آتش نشاني و پليس در شهر صوفيه 112 مي باشد.
  • در اين شهر از درگيري با افراد محلي به خصوص در تاريكي شب و پارك ها بپرهيزيد.
  • از حمل مواد مخدر و مشروبات الكلي در شهر پرهيز نماييد.

منبع : تور ارزان قيمت صوفيه

بازدید : 228
11 زمان : 1399:2

تور نروژ

تور نروژ يكي از بهترين و محبوب ترين تور ها براي سفر است اگر قصد سفر با تور را داريد تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد، اطلاعاتي كامل و جامع در باره تور نروژ براي شما داريم .نروژ يكي از كشور هاي بسيار خوب جهان است چرا كه طبيعت زيبا و سيستم مديريتي و مردمان آن بسيار شاد و داراي زندگي سالمي مي باشند. جالب است بدانيد كه نروژ شاد ترين مردم جهان را در خود پرورش داده است و بيشتر زندان هاي آن خالي مي باشند.

آشنايي با كشور نروژ

اين كشور زيبا داراي 5 ميليون جمعيت است كه اين جمعيت شامل مرفه ترين مردم مي باشد و رضايت زندگي در اين كشور در سطح بسيار بالايي قرار دارد. ثروت بالاي كشور نروژ به علت داشتن منابع زياد نفت، گاز، آب، و مواد معدني مي باشد كه رتبه ي چهارم در زمينه درآمد سرانه جهاني را به خود اختصاص داده است. نروژ در سال 2014 رتبه اول را در جهان از نظر شاخص سلامت و ثروت در جهان دريافت كرد.دانشگاه هاي دولتي زيادي در اين كشور پيشرفته وجود دارد كه به صورت رايگان در اختيار تمام دانشجويان جهان است.

نروژ به علت سطح درآمد بالاي خود از نفت حداكثر امكانات رفاهي تحصيلي و اشتغال را براي مردم كشورش فراهم كرده است.به طوري كه نرخ بي كاري در اين كشور زير 4 درصد است. با انتشار يك كتاب جديد توسط ناشران داخلي نروژ دولت بيش از 1000 جلد از آن را مي خرد و بين تمام كتابخانه هاي كشور تقسيم مي كند.

براي حمل و نقل درون شهري و برون شهري بيشترين امكانات رفاهي براي شهروندان وجود دارد همين موضوع سبب مي شود تا بيشتر مردم از وسايل عمومي استفاده كنند حتي پادشاه فقيد نروژ از وسايل نقليه براي رفت و آمد استفاده مي كند و همانند ساير مردم اين كشور بليط خود را پرداخت مي كند. پايتخت آرام و زيباي اين كشور شهر اسلو مي باشد كه طبيعت بي نظيري دارد. نرخ بي كاري در اين كشور زير 4 درصد است و سن بازنشستگي در آن بالاست.

آشنايي با كشور نروژ

راهنماي سفر به نروژ

نروژ در غرب شبه جزيره ي اسكانديناوي واقع شده است.اين كشور از شمال شرقي در مجاورت كشور فلاند و روسيه قرار دارد و از شرق با كشور سوئد همسايه است. وجود جزيره هاي كوچك و بزرگ در شمال و جنوب اين كشور بر جذابيت توريستي آن افزوده است. يكي از اين جزيره ها به صورت كاملا منجمد است و خالي از مردم است اين جزيره بين آفريقا و و قطب جنوب واقع شده است. نروژ از دو طرف توسط دريا احاطه شده است و مساحت كلي آن برابر با 385 هزار كيلومتر است و اين يعني نروژ تقريبا يك چهارم كشور ايران است.

اگر شما هم قرار است در تور نروژ شركت داشته باشيد بهتر است به نكاتي كه براي شما شرح مي دهيم توجه داشته باشيد.همانطور كه گفته شد اسلو پايتخت كشور نروژ است كه فاصله زماني آن با كشور ما دو ساعت و نيم اختلاف دارد، واحد پولي مردم اين كشور كرون است و رانندگي از سمت راست انجام مي شود. شماره تلفن هاي ضروري و مهم اين كشور براي پليس 112 براي اورژانس 113 و براي آتش نشاني 110 است. كد اين كشور 47+ است.زبان مردم نروژي و سامي مي باشد.

راهنماي سفر به نروژ

فرهگ و زبان مردم نروژ

مردم نروژ به زبان نروژي صحبت مي كنند. مردم نروژ بسيار آرام و بدون هيجان هستند به ندرت ديده مي شود كه شما در خيابان دعوا ببينيد. مردم مهربان نروژ به ندرت روابط گرمي با غريبه ها بر قرار مي كنند به طور خلاصه مردم نروژ كاري به كسي ندارند مگر براي آن ها مزاحمتي ايجاد كنند. مردم روزانه بيش تر وقت خود را به ورزش كردن مي پردازند ورزش هاي محبوب مردم نروژي قايق راني، دوچرخه سواري، شنا، پياده روي، دويدن و اسكي است. اگر به دنبال قنادي و كيك و شيريني در اين كشور هستيد بايد بگويم به ندرت قنادي پيدا مي شود. تغذيه مردم نروژ بيشتر گوشت و ماهي است. 83 درصد از مردم نروژ داراي دين مسيحيت مي باشند.

فرهگ و زبان مردم نروژ

آب و هواي كشور نروژ

آب و هواي كشور نروژ در بيش تر ايام سال سرد و باراني مي باشد به طور كلي مي توان گفت براي همراهي تور نروژ بايد لباس هاي گرم به همراه داشته باشيد. باران تقريباً در تمام ايام سال در كشور نروژ وجود دارد اما در نيمه دوم سال كه هوا سردتر مي شود باران جاي خود را به برف مي دهد. در برخي از شهر هاي اين كشور نيمي از سال هوا كاملاً تاريك و سرد است. بهترين زمان براي رفتن به نروژ در ايام گرم و تابستاني مي باشد در اين ايام بيشتر و راحت تر مي توان از زيبايي هاي نروژ استفاده كرد.

آب و هواي كشور نروژ

بهترين زمان سفر به نروژ

اگر شما جزء تور نروژ در ايام گرم هستيد مي توانيد از آفتاب گيري هاي كنار ساحل، قايق راني، دوچرخه سواري كنار ساحل يا جنگل، واليبال هاي ساحلي، شنا و… لذت ببريد. قابل توجه است كه اگر به فكر هزينه هستيد بايد بدانيد كه تور ارزان نروژ در ايام سرد سال از تخفيفات ويژه اي برخوردار است كه شما مي توانيد با صرف هزينه كمتر از كشور نروژ ديدن نماييد.

اگر جزء افرادي هستيد كه دوست داريد شفق هاي زمستاني نروژ را تماشا كنيد بهتر است برنامه تور نروژ را به ماه هاي ژانويه و فوريه موكول كنيد. علاوه بر شفق هاي زيبا شما مي توانيد در ايام سرد سال شاهد ورزش هاي زمستاني مثل اسكي باشيد و از آن لذت ببريد.به ياد داشته باشيد تا لباس هاي گرم و زمستاني به همراه خود ببريد.

اگر به قصد طبيعت گردي و ديدن مناطق بكر در تور توريسني نروژ شركت مي كنيد بهترين زمان سفر براي شما و شركت در تور نروژ در ماه هاي آگوست، ژوئن و جولاي است در اين ماه ها هوا گرم تر است و طبيعت زيباي نروژ ديدني تر است. به ياد داشته باشيد كه تور تفريحي نروژ در اين ايام از هزينه ها و قيمت بالاتري برخوردارند چون ورود بيشتر توريست ها و گردش گران در اين ماه هاي سال است.

بهترين زمان سفر به نروژ

اطلاعات پرواز و فرودگاه هاي نروژ

نروژ داراي فرودگاه هاي مجهز و بسيار زيادي است از جمله اين فرودگاه ها براي تور نروژ مي توان به:

  • فرودگاه ويگرا آلسوند
  • فرودگاه فلسلند برگن
  • فرودگاه هاوگسوند
  • اسلو – فرودگاه ترپ سندفجرد
  • اسلو – فرودگاه موس ريگ
  • فرودگاه گاردرموئن اسلو
  • فرودگاه سولا استاوانگر
  • فرودگاه ترومسا

تور نروژ با توجه به برنامه و مدت اقامت شما و زمان و تاريخ ورود شما از اين فرودگاه ها استفاده مي كند. رزرو اينترنتي تور لحظه آخري نروژ براي همه افراد ميسر و آسان مي باشد تنها با مراجعه به سايت و تكميل اطلاعات و فرم مربوط به تور نروژ مي توانيد بدون صرف زمان زيادي برنامه يك سفر خاطر انگيز را براي خود و خانواده محيا كنيد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه هاي نروژ

بليط ارزان تور نروژ

هزينه پرواز شما براي تور نروژ بستگي به عوامل زيادي دارد. اگر شما از ايران به نروژ پرواز مي كنيد هزينه بليط شما بسته به استفاده شما از امكانات هوايي و درجه هواپيماست، مدت اقامت و امكاناتي كه در طول سفر براي شما در نظر گرفته مي شود از عواملي مي باشند كه تاثير چشم گيري بر قيمت و هزينه هاي شما خواهد گذاشت.

بهترين جاذبه هاي ديدني و تفريحي تور نروژ

اگر جزء افرادي هستيد كه از طبيعت گردي و ديدن مناظر طبيعي لذت مي بريد بايد بدانيد كه نروژ يكي از كشور هاي زيبا و بكر در زمينه طبيعت گردي مي باشد .اين كشور با دشت هاي وسيع و سر سبز و پوشش گياهي خاص به همراه آبدره ها و آبشار هاي زيبا و تنگه هاي بلند و منحصر به فرد زيبايي خيره كننده اي دارد. تور نروژ براي شما هر روزه برنامه هاي مختلفي در ايام سفر دارد .هزينه اين تفريحات با توجه به مكان و امكانات آن از 600 كرون تا 1000 كرون براي 24 ساعت در نظر گرفته مي شود.ديدن طبيعت نروژ يكي از بهترين تجربيات شما در تور تفريحي نروژ خواهد بود.

شهر برگن نروژ

شهر “برگن” يكي ديگر از جاذبه هاي كشور نروژ است اين شهر بندري يكي از مهم ترين شهر هاي نروژ است كه در واقع نماد فرهنگ و سنت مردم اين كشور مي باشد بافت زيباي شهر و بنادر و سواحل چشم نواز آن يكي ديگر از جاذبه ها براي تور نروژ مي باشد.از بازار ماهي فروشان شهر برگن حتما ديدن نماييد.

شهر  برگن نروژ

موزه هاي معروف تور نروژ

نروژ داراي موزه هاي بسيار زيبا و تاريخي زيادي مي باشد از جمله معروف ترين اين موزه ها موزه كان تيكي مي باشد اين موزه ديدني موقعيت هاي دريايي و ماجراجوهاي افراد سازنده آن را به نمايش مي گذارد. موزه ي مردم شناسي نروژي يكي از بزرگترين موژه هاي اروپا است كه بسيار جالب و آموزنده است. (براي بازديد از اين موزه كفش مناسب براي پياده روي به همراه خود داشته باشيد) . شما مي توانيد با صرف هزينه اي ناچيز به همراه تور نروژ از اين مكان هاي ديدني ديدن نماييد. از ديگر موزه هاي كشور نروژ مناسب براي تور كشور نروژ مي توان به موزه هاي زير اشاره داشت :

  • قلعه‌ آكرشوس
  • آبدره اسلو
  • موزه‌ اسكي هولمن كولن
  • موزه ملي اسلو
  • موزه كشتي‌هاي فرام
  • خانه اپرا اسلو
  • پارك ويگلند
  • موزه كشتي‌هاي وايكينگ

پارك ملي يوستدالسبرين نروژ

پارك ملي ” يوستِدالسبِرين” و ديدن آن براي تور نروژ حتما جالب خواهد بود اين پارك از طبيعت و جانوران بومي خاصي برخوردار است و بزرگترين يخچال هاي طبيعي كل اروپاي شمالي را در خود جاي داده است.

پارك ملي يوستِدالسبِرين نروژ

بهترين بازارها و مراكز خريد كشور نروژ

بهترين مراكز خريد براي مسافران تور نروژ در شهر اسلو را براي شما از ميان صدها مغازه جمع آوري كرده ايم تا به راحتي و بدون اتلاف وقت يك خريد خوب را تجربه كنيد.نكته قابل توجه براي مراجعه به مراكز فروش و فروشگاه هاي شهر اسلوايت است كه در ايام معمولي هفته اين مراكز فروش از ساعت 10 صبح الي 5 بعداز ظهر فعاليت دارند.اما روز شنبه از ساعت 9 صبح الي 2 باز هستند، هرچند كه با توجه به فصل ورود شما به اسلو ممكن است اين تايم بيشتر بشود.

خيابان كارل يوهان گيت در تور نروژ

خيابان”كارل يوهان گيت” اين خيابان عريض و پهن در خود بسياري از كافه ها و رستوران ها را جاي داده است علاوه بر آن يك كتاب فروشي بزرگ به نام “تانيوم” و مركز خريد “پاليه” در اين خيابان است.

خيابان كارل يوهان گيت در تور نروژ

مركز خريد گلاس ماگازينه در تور نروژ

مركز خريد “گلاس ماگازينه” يكي از بهترين مراكز خريد انواع لوازم خانگي، پوشاك، لوازم آرايش، كفش، اسباب بازي، لوازم كادويي و … مي باشد.

فروشگاه نوروي ديزاين در تور نروژ

“نوروي ديزاين” يكي از فروشگاه هاي ديدني و محبوب در نروژ است كه در سراسر دنيا طرفداران زيادي دارد، اين فروشگاه وسايل شيشه اي و سفالي زيبايي دارد.

از ديگر مراكز خريد شهر اسلو مي توان به: استين و استروم، اسلو سيتي، بارومز ورك، پاليه، بيپورتن شاپينگ، آكر بريگه، سه سه وست، استورو استورشنتر و بازار دست دوم و عتيقه وستكانتورگه اشاره كرد.

فروشگاه نوروي ديزاين در تور نروژ

معروف ترين غذاهاي كشور نروژ

اگر به نروژ مي رويد حتماً غذاهايي مثل “برونست” يا همان پنير قهوه اي را امتحان كنيد. “ترشي ماهي” يكي ديگر از خوراكي هاي جالبي است كه براي هر مسافر پيشنهاد مي شود.”وافل نروژي” براي مربا دوستان و عاشقان شيريني، “لوته فيسك” از غذاهايي است كه از ماهي تهيه مي شود اگر به ماهي علاقه داريد حتما اين ماهي را امتحان كنيد. ” سيب زميني لفسه” يكي از وعده هاي خوشمزه صبحانه است.هات داگ ها و ماهي سالمون نيز از غذاهاي معروف و لذيذ نروژ است.

هزينه هاي تور نروژ

همان طور كه گفته شد نروژ جزء كشور هايي است كه از بيشترين و بهترين امكانات رفاهي برخوردار است از هزينه سفر بالايي برخوردار است و معمولاً جزء پر هزينه ترين سفر هاي دنيا براي توريست ها محسوب مي شود. واحد پولي نروژ كرون است، هر 10 كرون يك يرو مي شود. در نروژ بيشتر هزينه ها صرف وسايل نقليه و رفت و آمد ها مي شود. عوارضي هاي جاده هاي كشور بسيار زياد است.

هزينه اقامت و هتل تور نروژ بعد از هزينه هاي رفت و آمد دومين هزينه ي سنگين سفر شما خواهد بود، اين هزينه معمولا در كشور نروژ نسبت به ساير كشور هاي اروپايي بيش تر است. قابل توجه است كه اين هزينه در نروژ نسبت به انتخاب شما براي درجه هتل و يا انتخاب خانه هاي ويلايي با امكانات مختلف، متفاوت خواهد بود. همه افراد از حق و حقوق يكسان برخوردار هستند. هزينه خورد و خوراك و تغذيه در تمامي سطح شهر يكسان است گوشت و ماهي و فرآورده هاي لبني نسبت به ساير كشور ها ارزان است. اگر شما هم جزء تور نروژ مي باشيد بيش ترين هزينه سفر را بايد براي حمل و نقل و جابه جايي اختصاص دهيد.

هزينه هاي تور نروژ

اگر دوست داريد كه به كشور نروژ سفر كنيد و در عين حال هزينه هاي آن براي شما سنگين است چند راه حل براي شما پيشنهاد مي كنيم تا با صرف هزينه كمتر از اين كشور ديدن نماييد. سعي كنيد زمان تور نروژ را به ماه هاي ژانويه و فوريه موكول كنيد. سعي كنيد خودتان غذا بپزيد با صرف زمان اندكي مي توانيد از صرف هزينه زياد براي رستوران رفتن جلوگيري كنيد. اگر با مواد غذايي اين كشور خيلي آشنا نيستيد با يك پرسوجوي ساده به آدرس يك سوپرماركت تركي را بيابيد تا مواد غذايي دلخواه خود را راحت تر پيدا كنيد.به جاي استفاده از هتل هاي گران قيمت مي توانيد از سوئيت هايي كه معمولا بخشي از خانه ي مردم محلي است بسياري از هزينه ي خود را كاهش دهيد.

منبع: تور ارزان قيمت و لحظه آخري نروژ

بازدید : 276
11 زمان : 1399:2

تور مونترال

مونترال يكي از شهرهاي كانادا است كه داراي جاذبه هاي بسيار براي توريست هايي است كه به دنبال يك سفر هيجان انگيز مي باشند. مونترال در استان كبك قرار دارد. در تور مونترال مي توان از مكان هاي مختلف شهر بازديد كرد و لحظات خاطره انگيزي را ثبت كرد. وجود رستوران هاي مختلف، پارك هاي تفريحي و كليساها و بناهاي تاريخي شهر مونترال سبب شده است تا گردشگران ايراني با كمك تور توريستي مونترال اين شهر را براي مقصد سفر خود انتخاب كنند. در شهر مونترال به دليل وجود موزه هاي متعدد و باغ هاي گياه شناسي بزرگ و همچنين وجود پارك هاي با شكوه و ديدني هر ساله گردشگران بسياري براي بازديد از اين شهر به كمك تور مونترال عازم اين شهر مي شوند. در تور مونترال مي توان از ساختمان هاي قديمي شهر، مكان هاي تاريخي، رستوران هاي مجلل و كلوب هاي موسيقي ديدن كرد و از سفر خود نهايت لذت را برد.

منبع : تور ارزان قيمت و لحظه آخري مونترال

راهنماي سفر به شهر مونترال

يكي از شهرهايي كه در شرق كانادا قرار دارد و در استان كبك واقع شده است شهر مونترال مي باشد. اين شهر در فاصله 539 كيلومتري تورنتو مي باشد. مونترال به عنوان يك مركز تجاري صنعتي و فرهنگي در استان كبك به شمار مي آيد. شهر مونترال داراي دسترسي بسيار خوبي به آب هاي آزاد مي باشد. 67 درصد از اهالي اين شهر فرانسوي زبان هستند. در شهر مونترال فرهنگ هاي مختلف وجود دارد. اين شهر از مراكز مهم براي مهاجران ايراني است كه مي خواهند كانادا را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب كنند. يكي از شهرهايي كه براي المپيك تابستاني در سال 1976 در نظر گرفته شد مونترال بود.

راهنماي سفر به شهر مونترال

وضعيت آب و هوايي مونترال

آب و هواي شهر مونترال قاره اي و مرطوب است و گردشگران تور مونترال از گشت و گذار در اين شهر لذت خواهند برد. در فصل تابستان دماي روزانه اين شهر 26 تا 27 درجه سانتي گراد است و در برخي روزها دماي اين شهر به 30 درجه سانتي گراد خواهد رسيد. در اواخر فصل تابستان دماي شهر مونترال سرد و خشك مي شود. در بهار و پاييز دماي شهر مونترال بسيار ملايم مي شود و در آن تغييرات دما رخ مي دهد. در فصل زمستان هواي شهر سرد و برفي خواهد شد و در آن احتمال طوفان رخ مي دهد. در اين فصل آب و هواي شهر به 9- درجه خواهد رسيد. با تور تفريحي مونترال مي توان از اين شهر ديدن كرد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه هاي شهر مونترال

اگر مي خواهيد در تور مونترال شركت كنيد مي توانيد بليط پرواز به اين شهر را از طريق سايت هايي كه فروش بليط پرواز خارجي را انجام مي دهند تهيه كنيد. شهر مونترال داراي 3 فرودگاه بين المللي مي باشد. از تهران مي توان به صورت مستقيم يا غير مستقيم به اين شهر سفر كرد. فرودگاه هاي بين المللي مونترال پيير اليوت ترودو ،فرودگاه -ميرابل و فرودگاه سنت لمبرد ريل نام دارند.

بهترين جاذبه هاي ديدني و تفريحي تور مونترال

موقعيت شهر مونترال به گونه اي است كه به خوبي مي توان با پياده روي در شهر از مكان هاي مختلف و ديدني شهر ديدن كرد و لذت بسيار برد. با تور مونترال با پياده روي در شهر مي توان با قيمت ارزان تري از مكان هاي ديدني شهر بازديد كرد. براي بازديد بهتر از شهر و ديدن مناظر طبيعي شهر مونترال مي توان با عبور از كنار كانال پياده روي را انجام داد. در اين مسير مناظر طبيعي و ساختمان هاي قديمي شهر مونترال داراي زيبايي هاي بسيار براي گردشگران تور مونترال هستند.

مراكز هنري شهر مونترال

يكي از مكان هايي كه مسافران تور مونترال از ديدن آن لذت بسيار مي برند، موزه هاي هنري اين شهر است. هزينه بليط ورودي موزه هنر معاصر در شهر مونترال براي روزهاي چهارشنبه عصر نيم بها است و گردشگران تور توريستي مونترال در سفر خود مي توانند اين زمان را براي بازديد ارزان تر از اين موزه انتخاب كنند. در روزهاي عادي هزينه اي كه براي بازديد از اين موزه بايد پرداخت كرد 14 دلار مي باشد.

يكي ديگر از مراكزي كه مي توان از آن ديدن كرد و بازديد از آن رايگان مي باشد، مركز طراحي دانشگاه مونترال است. در اين مركز آثار مختلفي از طراحان كانادا و استان كبك و طراحان بين المللي وجود دارد. روزهاي چهارشنبه تا يكشنبه از ساعت 12 ظهر تا 6 عصر بازديد از اين مركز رايگان مي باشد. يكي ديگر از مراكز شهر مونترال كه بازديد از آن رايگان است مركز كانادايي معماري است.

موزه هاي مونترال

در يكشنبه آخر از ماه مه 30 موزه از شهر مونترال به صورت رايگان درهاي خود را به روي بازديد كنندگان باز مي كنند. همچنين 6 خط اتوبوس در اين روز وجود دارد كه مردم را به صورت رايگان در ميان موزه ها جابه جا مي كنند.

كليساي نوتردام در تور مونترال

در شهر مونترال كليسايي وجود دارد كه ساخت اين كليساي قديمي به سال 1675 باز مي گردد. در سال 1824 اين ساختمان با معماري امريكايي مجددا بازسازي شد. يك معمار كبكي به نام ويكتور بورگو دكور اين كليسا را انجام داد. اما سال ها بعد به دليل آتش سوزي به معماري اين كليسا خسارت هايي وارد شد. سال ها بعد به كمك معماران فرانسوي كليساي نوتردام به شكل امروزي ساخته شد. در بين كليساهاي شهر مونترال اين كليسا به عنوان يكي از مقاصد مهم گردشگري براي مسافران تور مونترال به شمار مي آيد.

كليساي نوتردام

بندر قديمي مونترال

رودخانه سن لارنس در كنار شهر مونترال قديم واقع شده است و برج هاي اين شهر در حوالي جنوب جزيره آن قرار گرفته است. در اين بندر خيابان هاي باريك سنگ فرش شده اي وجود دارد كه با داشتن كافه ها و بيستروهايي كه در پياده روها هستند محل خوبي براي توريست هايي است كه با تور توريستي مونترال به اين شهر سفر مي كنند. در فصول گرم سال هنرمندان اين شهر با برگزاري موسيقي و انجام حركات آكروبات گردشگران تور مونترال را شاد مي كنند. بندر قديمي جزو بخش هاي جنوبي شهر مونترال به شمار مي آيد. يك مركز علمي در اين بندر وجود دارد كه با اجراي نمايشگاه هاي مختلف كودكان و نوجوانان را سرگرم مي كند.

پارك المپيك در تور مونترال

در سال 1976 براي اجراي المپيك پاركي در مونترال ساخته شد كه پارك المپيك ناميده مي شود. در اين پارك استاديومي قرار دارد كه مشابه يك صدف ساخته شده است. اين استاديوم مكاني تماشايي براي گردشگران تور توريستي مونترال و افرادي است كه براي ديدن به اين پارك مي آيند. يك مركز بسيار بزرگ و مجهز در اين پارك ساخته شده است كه براي ورزش هاي آبي مناسب مي باشد. در اين مركز استخرهاي واترپلو و استخر مخصوص مسابقات قرار دارد. در نزديكي اين پارك باغ گياه شناسي و جانورشناسي وجود دارد كه در آن حشرات نگهداري مي شوند. در تور مونترال مي توان از اين باغ ها ديدن كرد.

مركز شهر مونترال

اگر با تور مونترال به اين شهر سفر كنيد خواهيد ديد كه مركز اين شهر از جاذبه هاي ديدني آن به شمار مي آيد. مراكز تجاري و كاري شهر در مركز شهر واقع شده است. در خيابان سن ماترين كه در حوالي شهر قرار دارد مراكز خريد مختلفي براي دوست داران خريد وجود دارد. در مركز شهر مونترال بيشترين ميزان سرانه رستوران آمريكاي شمالي وجود دارد به طوري كه تعداد رستوران ها نسبت به جمعيت شهر بيشتر بوده و غذا خوردن در اين رستوران ها براي افرادي كه از طريق تور مونترال به اين شهر مي آيند بسيار ديدني خواهد بود.

بهترين مراكز خريد و بازارها در شهر مونترال

براي گردشگراني كه از طريق تور تفريحي مونترال به اين شهر مي آيند فرآيند خريد امري بسيار خوشايند خواهد بود. مراكز خريد متنوعي كه در شهر مونترال وجود دارد سبب شده تا خريد براي مسافران تور تفريحي مونترال بسيار هيجان انگيز باشد به طوري كه اكثر افرادي كه به مونترال مي روند با هدف خريد به اين شهر وارد مي شوند. مونترال بزرگترين مركز خريد در آمريكاي شمالي است. در اين شهر مراكز خريد مدرن و خيابان هايي دلباز كه پر از فروشگاه هاي شيك مي باشند وجود دارد. اهالي شهر مونترال براي خريد اهميت زيادي قائل هستند و در زمستان هاي سرد اين شهر خريد در فروشگاه ها و پاساژهاي مدرن براي آن ها يك تفريح محسوب مي شود.

مر كز خريد پلازا سن هوبرت

اگر در تور مونترال به دنبال خريد اجناس با كيفيت و قيمت مناسب هستيد مي توانيد به مركز خريد پلازا سن هوبرت سر بزنيد. در اين مركز فروشنده هاي زيادي در زير سايه بان گرد آمده اند و به امر فروش مي پردازند. سن هوبرت از خيابان هاي معروف شهر است كه شمال و جنوب شهر را به هم وصل مي كند. در اطراف اين خيابان كافه ها و رستوران هاي متعددي وجود دارد كه پس از خريد مي توان در آن جا تجديد قوا كرد.

در اين خيابان مي توان بهترين لباس هاي شب يا پيراهن هاي مهماني را پيدا كرد. كفش، جواهرات، عطر و شلوار جين از اجناسي هستند كه در بازارهاي اين خيابان توسط فروشنده هاي محلي عرضه مي شود. توريست هايي كه با تور ارزان قيمت مونترال سفر مي كنند در پلازا سن هوبرت مي توانند معامله خوبي با دلارهاي خود انجام دهند. مد پرستان مي توانند در اين خيابان پوشاك مورد علاقه خود را به راحتي پيدا كنند.

بوتيك هاي خيابان سن كاترين

يكي از خيابان هاي اعجاز انگيز مونترال در زمينه خريد خيابان سن مكاترين است. در خيابان سن كاترين فروشگاه ها و بوتيك هاي مختلفي وجود دارد كه اين خيابان را به مكان بسيار مهمي تبديل كرده است. در اين خيابان بوتيك هاي بسيار شيك و مدرن و برندهاي برتر جهان را مي توان پيدا كرد. توريست هايي كه با تور مونترال سفر مي كنند و همچنين شهرونداني كه انگليسي زبان هستند علاقه خاصي به خيابان سن كاترين دارند.

فروشگاه هاي مدهاي معروف اين شهر اوژيلوي، لابي و مركز خريد ايتون و پلاز از شهرت زيادي در مونترال برخوردار هستند. برندهاي معروف امريكايي و فرانسوي در اين خيابان به فروش مي رسند. در اين خيابان يك مركز خريد فوت كورت به نام فوبورگ وجود دارد كه غذاهاي بين المللي درست مي كند. در تور ارزان قيمت مونترال مي توان در خيابان سن كاترين كه يك خيابان جادويي است، خريد خود را انجام دهيد و تماشاي مغازه ها و فروشگاه هاي اين خيابان لذت ببريد.‌

بوتيك هاي خيابان سن كاترين

مراكز خريد شهر زيرزميني مونترال يا رزو

در شهر مونترال زمستان ها بسيار طولاني و سرد است و همچنين در فصل تابستان دماي شهر گرم مي باشد و مردم روز كوتاهي خواهند داشت بنابراين براي اين قضيه تدبيري انديشيده اند و آن انتقال دادن تفريح، خريد و خوشي ها به زير زمين مي باشد. مونترال داراي يك شهر زير زميني است كه به آن لاويل سوتقين يا رزو گفته مي شود. در اين شهر شبكه هاي بسيار طولاني از تونل در مركز مونترال درست كرده اند كه مجموعه هاي مسكوني و تجاري را به هم در زير زمين متصل كرده اند. تعداد مجموعه هاي تجاري و مسكوني متصل شده در رزو بيشتر از 60 مجموعه مي باشد.

شمار جمعيتي كه با استفاده از شهر زير زميني به ساير نقاط شهر مانند بانك ها، مراكز خريد، موزه ها و ايستگاه ها دسترسي دارند تقريبا به نيم ميليون نفر مي رسد. تعداد. ورودي هايي كه از سطح خيابان هاي شهر به شهر زير زميني راه پيدا كرده اند تقريبا 120 ورودي است. شهر زير زميني رزو براي دوستداران خريد يك بهشت خريد به شمار مي آيد. در طبقات زيرين شهر زير زميني مونترال فست فودهاي زنجيره اي وجود دارد و در طبقات بالايي آن مي توان فروشگاه هايي از برندهاي معروف دنيا مانند ديزل و برندهاي كانادايي را پيدا كرد. پوشاك زمستاني با برند مرغوب توبوگان در اين مركز به فروش مي رسند. در تور لوكس مونترال با بازديد از اين شهر لذت بسيار خواهيد برد.

هزينه هاي توريست در تور مونترال

ميانگين هزينه اقامت در هتل ها در مونترال

مونترال يكي از شهرهاي گران قيمت دنيا به شمار مي آيد. بنابراين هزينه هاي اقامت در اين شهر تقريبا گران مي باشد. ممكن است اقامت كردن در هتل هاي ارزان قيمت مونترال نيز براي بسياري از مسافران اين شهر گران باشد. اگر مي خواهيد از اين شهر ديدن كنيد و هزينه هاي كمتري را بپردازيد بهتر است سفر با تور مونترال را انتخاب كنيد، زيرا هزينه هاي سفر با تور مونترال بسيار كمتر از سفر فردي و شخصي خواهد بود. اقامت در هتل هاي ارزان قيمت اين شهر كه به صورت يك تخته هستند تقريبا شبي 40 دلار خواهد بود و براي اتاق هاي 2 تخته اين هزينه شبي 60 دلار مي باشد. با انتخاب تور توريستي مونترال تجربه اي بسيار لذت بخش را تجربه خواهيد كرد.

ميانگين هزينه خورد و خوراك در مونترال

از آن جايي كه هزينه هاي سفر در مونترال گران است و اين شهر از شهرهاي گران قيمت به شمار مي آيد. اگر بخواهيد در تور مونترال يك وعده شام را در رستوران به همراه نوشيدني ميل كنيد، تقريبا بايد 40 دلار هزينه كنيد. البته در مونترال مكان هايي براي سرو غذا با قيمت ارزان تر نيز وجود دارد. در برخي از غذا خوري هاي اين شهر غذاهايي به فروش مي رسد كه هزينه آن 13 دلار خواهد بود. مي توان در سفر با تور مونترال تهيه و تدارك غذا را خود به عهده گرفت كه هزينه تهيه مواد غذايي براي مدت زمان 7 روز بين 65 تا 100 دلار خواهد بود.

ميانگين هزينه خورد و خوراك در مونترال

هزينه هاي حمل و نقل در مونترال

در تور مونترال براي گشت و گذار در شهر روش هاي مختلف و وسايل نقليه مختلفي وجود دارد. مي توان با خريداري بليط هاي اتوبوس و مترو به گشت و گذار در شهر پرداخت. هزينه بليط اتوبوس و مترو براي هر نفر 3.25 دلار خواهد بود. همچنين مي توان با تهيه كارت هاي گردشگري كه 1 روزه و 3 روزه هستند به صورت نامحدود از اتوبوس ها و متروهاي شهر استفاده كرد. هزينه كارت هاي گردشگري براي 1 روزه 10 دلار و براي كارت 3 روزه 18 دلار خواهد بود. همچنين مسافران تور ارزان قيمت مونترال مي توانند با خريد بليط هاي شبانه كه به صورت نامحدود هستند از ساعت 6 عصر تا 5 صبح در شهر گشت و گذار كنند. هزينه بليط هاي شبانه 5 دلار مي باشد. از روش هاي ديگر براي تهيه بليط مترو و اتوبوس براي تور مونترال، بليط هاي هفتگي هستند.

بازدید : 244
11 زمان : 1399:2

توضيحاتي در خصوص وقت سفارت يونان

در اين مطلب سعي داريد در خصوص ويزاي يونان و همينطور مراحل اخذ وقت سفارت يونان بپردازيم. اگر قصد سفر به يونان داريد مي توانيد پاسخ تمامي سوالات خود را در اين مقاله پيدا كنيد.

يونان از دسته كشورهاي توسعه يافته است و داراي جايگاه قابل توجهي در بين ساير كشورهاي اروپايي است بنابراين برخورداري از جايگاه نسبتا قوي و اقتصادي و سياسي آن سبب شده است كه افراد بسياري با اهداف مختلفي به اين منطقه سفر كنند.

وقت سفارت يونان

مي دانيم كه براي سفر به يونان نياز به اخذ ويزا است و اين موضوع در نهايت به به تعيين وقت سفارت يونان و مصاحبه ختم مي شود. گرفتن وقت سفارت يونان مستلزم انجام مراحل دقيق و بسيار معيني است كه بايد به طور دقيق رعايت شود. قطعا بدون آگاهي از اين بخش موفق به رزرو وقت سفارت يونان نخواهيد شد. عموما در مرحله اول سفر خود به يونان بايد مدارك مورد نياز را به دقت تهيه كنيد، هر كدام از مدارك لازم در روز مصاحبه ترتيب اثر داده مي شود. سپس نوبت به تعيين وقت سفارت يونان است كه داراي اصول مشخص و مربوط به خود است. تمامي مدارك تهيه شده توسط شما بايد در روز مصاحبه عرضه شود.

وقت سفارت يونان

دريافت وقت سفارت يونان

عموما سفارت يونان در ايران به صورت دوره اي اقدام به تعيين وقت مي كند يعني وقت هاي آزاد براي اين سفارت به صورت مقطعي است و در هر زمان نمي توان اقدام به تعيين وقت سفارت يونان كرد. قبل از پر كردن فرم وقت سفارت يونان خود سعي كنيد از فردي متخصص كمك بگيريد و يا اطلاعات خود را در اين زمينه افزايش دهيد.

توجه كنيد كه تمامي زمان هايي كه از سوي سفارت يونان در نظر گرفته مي شود به شكل كاملا دقيق برنامه ريزي شده است و اگر در زمان مشخص براي مصاحبه آماده نشويد ضرر خواهيد كرد و شانس اخذ ويزاي يونان را از دست مي دهيد. يكي از مسايلي كه شايد براي شما جالب باشد اين است كه در روز مصاحبه سوالات پرسيده شده متفاوت است و اين موضوع كمي كارتان را سخت تر مي كند.

دقت كنيد كه پس از ارسال فرم مخصوص بايد تا ارسال ايميل تاييد از سوي سفارت صبر كنيد. پس از تعيين وقت از سوي سفارت ايميلي براي شما ارسال مي شود در اين ايميل مشخص مي شود كه با زمان اعلام شده از سوي شما موافقت شده و يا خير! در اين بين در صورتي كه تاريخ ديگري براي شما در نظر گرفته شود قطعا اعلام خواهد شد.

اطمينان از تعيين وقت سفارت يونان

اگر ايميلي از سوي سفارت دريافت نكرديد در واقع بايد بدانيد كه با درخواست شما موافقت نشده است و بايد مجددا براي تعيين وقت سفارت يونان اقدام كنيد و تمامي مراحل اعم از پر كردن فرم مذكور و همينطور بررسي زمان هاي آزاد را مجددا طي كنيد.

عموما با درخواست وقت سفارت يونان موافقت مي شود، تنها در زماني كه فرم به درستي پر نشده باشد كمي مشكلات پيش روي شما قرار مي گيرد و شايد مجبور شويد مجدد اقدام به تعيين وقت سفارت يونان كنيد. بنابراين با كد رهگيري كه براي شما ارسال مي شود به صورت روتين با سفارت ارتباط گرفته و شرايط وقت سفارت يونان خود را به دقت بررسي كنيد به اين ترتيب فرصت كافي براي رفع نواقص موجود خواهيد داشت.

مراحل تعيين وقت سفارت يونان

به طور كلي شما دو راه پيش رو داريد، يا خود بايد اقدام به پر كردن فرم درخواست وقت سفارت يونان كنيد و يا تمامي كارهاي اخذ ويزاي خود را به يك فرد متخصص بسپاريد. انتخاب هر يك از اين دو روش به خودتان بستگي دارد. اگر زمانتان آزاد است و اطلاعات كافي در خصوص پر كردن فرم تعيين وقت سفارت يونان داريد مي توانيد با رعايت تمامي شرايط مشخص اقدام به ارسال اين فرم كنيد در صورتي كه فكر مي كنيد ابهامات در اين زمينه زياد است بهترين گزينه استفاده از مشاوريني است كه شما را در اين مسير ياري كنند به طور كلي تمامي افراد بايد از مسير مشخصي اقدام به تعيين وقت سفارت يونان كنند.

در صورت موجود بودن زمان آزاد براي سفارت يونان بايد فرم مربوطه را پر كرده و در بين زمان هاي موجود يك زمان مناسب را انتخاب و يا رزرو كنيد! انتخاب وقت به معني رزرو قطعي آن نيست! در واقع زمان مصاحبه شما زماني تعيين مي شود كه به تاييد سفارت برسد!

وقت سفارت يونان ارزان

مدارك مورد نياز براي وقت سفارت يونان

يكي از مهم ترين مداركي كه بايد در روز مصاحبه عرضه كنيد، اصل و ترجمه رسمي شناسنامه و كارت ملي شما است. سپس بايد فرم تقاضاي ويزاي شنگن يونان را از سايت سفارت و يا بخش صدور ويزا دانلود كرده و به دقت پر كنيد. اين فرم پيش نياز ورود شما به مرحله مصاحبه است. براي اخذ ويزاي يونان دعوت نامه الزامي نيست! اما قطعا شانس شما را صد چندان مي كند. بنابراين بهتر است كه دعوت نامه ايي از سوي اقوام و يا دوستان خود كه در ينان زندگي مي كنند نيز در پوشه مدارك خود داشته باشيد.

تمكن مالي موضوعي بسيار بسيار مهم براي اخذ ويزاي هر كشوري به خصوص يونان است. گواهي حساب بانكي خود را به همراه پرينت گردش حساب 3 ماه اخر بايد به دقت عرضه شود. اگر از گردش حساب قابل توجهي برخوردار نيستيد مي توانيد از پرينت حساب اطرافيان خود استفاده كنيد به هر حال بايد به طور شفافي تيم هاي مصاحبه گر را متقاعد كه كنيد كه مشكل مالي نداريد. سند مالكيت يكي از مسايلي است كه اغلب به ان توجهي نمي شود. در واقع ارائه سند مالكيت سبب مي شود تا مصاحبه كنندگان متوجه انگيزه بازگشت شما به كشور خودتان شود و اين موضوع بسيار مهم است.

روند گرفتن وقت سفارت يونان

مدارك تكميلي براي وقت سفارت يونان

معرفي نامه شغلي از مسايل مهمي است كه حتما به طور دقيق مورد بررسي قرار مي گيرد. اين معرفي نامه بسته به شغل شخص بسيار متفاوت است. به عنوان مثال اگر فرد مورد نظر دانشجو بايد كارت دانشجويي بين المللي خود را ارائه كند. اگر فرد مورد نظر كارمند دولتي و يا بخش خصوصي است بايد حكم كارگزيني و يا فيش حقوقي خود را عرضه كند.

افرادي كه خود صاحبين شركت هاي خصوصي هستند بايد روزنامه رسمي شركت خود را عرضه كنند و اين موضوع در خصوص اساتيد دانشگاه به ارائه كارت هاي بين المللي عضويت در هيئت علمي ختم مي شود.

در ارائه مدارك لازم وجود بيمه نامه مسافرتي بسيار مهم و ضروري است. ارزش بيمه نامه شما بايد سي هزار يورو باشد و اين بيمه براي هزينه هاي اضطراري سفر در نظر گرفته شده است. در نظر داشته باشيد كه علاوه بر مدارك ذكر شده امكان دارد كه سفارت بر اساس نوع ويزاي درخواستي شما مدارك ديگري نيز درخواست كند. فرض كنيد فردي مي خواهد ويزاي توريستي يونان بگيرد، چنين فردي بايد واچر رسمي هتل و همينطور رسيد بليط رفت و برگشت را نيز عرضه كند.

مدارك وقت سفارت يونان

وقت سفارت كشور يونان براي انواع ويزاها

به طور كلي ويزاي يونان و تعيين وقت سفارت يونان در ايران طرفداران نسبتا زيادي دارد.به طور كلي ايرانيان اغلب به دنبال ويزاي توريستي يونان هستند و ترجيح مي دهند كه اين كشور را براي تفريح انتخاب كنند. اما گاه ويزاهاي تحصيلي و همينطور تجاري يونان نيز طرفداران مخصوص به خودش را دارد.

وقت سفارت يونان براي ويزاي توريستي

شرايط هر كدام از ويزاهاي يونان متفاوت از هم است. به عنوان مثال فردي كه داراي ويزاي توريستي يونان است مي توانيد حداكثر سه ماه در خاك يونان بماند و در اين دوره حق ندارند در اين كشور به كاري مشغول شوند.

وقت سفارت يونان براي ويزاي تحصيلي

به طور كلي ويزاي تحصيلي يونان بسيار مشهور و پرطرفدار است. در يونان مراكز آموزش عالي وجود دارد كه بسيار معتبر هستند و اين ويزا براي افرادي صادر مي شود كه قصد تحصيلات عالي در يونان دارند. به جرات مي توان گفت كه بهترين ويزايي كه براي جوانان در خصوص سفر به يونان در نظر گرفته است ويزاي تحصيلي است. در اين مسير در ابتدا بايد مشخص شود كه شما در چه مقطعي قرار است كه مشغول به تحصيل شود. تحصيل در يونان در مقاطع تحصيلات تكميلي و همينطور دكترا به مراتب آسانتر و ارزانتر از مقاطع پايين تر است. در اين خصوص در ابتدا بايد مدارك خود را آماده كنيد، ريز نمرات و مدرك ديپلم شما به همراه ساير مدارك شخصي در پرونده مدارك قرار بگيرد. براي اخذ وقت سفارت در اين مسير زماني كه فرم مربوطه را پر مي كنيد. بايد مشخص كنيد كه هدف شما از سفر تحصيل در يونان است. در روز مصاحبه سوالاتي در زمينه رشته تان پرسيده مي شود كه در صورت پاسخ صحيح مي توانيد ويزاي تحصيلي يونان را دريافت كنيد.

وقت سفارت يونان براي ويزاي تجاري

اما افرادي كه ويزاي تجاري يونان را اخذ كرده اند مي توانند بيش از 3 ماه در اين كشور اقامت كنند و به حرفه اي مشخص مشغول شوند. اين ويزا به افرادي تعلق مي گيرد كه در اين كشور و در شركتي خاص استخدام شده اند و دعوت نامه اي از سوي كارفرما براي آن ها صادر شده است.

وقت سفارت يونان براي پرطرفدارترين ويزا

قوانين دريافت وقت سفارت از يونان

براي تعيين وقت سفارت يونان بايد به قوانين مذكور به دقت توجه شود. در واقع هر گونه سهل انگاري سبب مي شود تا از اخذ ويزاي يونان دور شويد.

به عنوان مثال فردي كه به دنبال ويزاي تحصيلي يونان است بايد در فرم وقت سفارت يونان و بخش مربوطه نامه پذيرش و اسم دانشگاهي كه قرار است در يونان در ان مشغول به تحصيل شود را اعلام كند. اين فرد علاوه بر اين نامه بايد مشخص كند كه از سلامت جسمي و روحي برخوردار است و همينطور مدرك زبان خود را نيز اعلام كند.

اگر فردي به دنبال اخذ ويزاي تجاري است و با هدف كار به يونان سفر مي كند بايد دعوت نامه كاري از طرف يك كارفرماي مقيم يونان را عرضه كند اين مسايل بسيار مهم و ضروري است و در صورتي كه رعايت نشود قطعا شما را از اخذ ويزاي يونان دورتر خواهد كرد.

تعيين وقت سفارت فوري يونان

عموما افرادي كه نياز به سفر سريع و فوري به يونان دارند بايد فرم وقت فوري سفارت يونان را دانلود كرده و اطلاعات و شرايط خود را به طور دقيقتري در اين فرم اعلام كنند. توجه كنيد كه عموما چنين فرمي بارها مورد بررسي قرار مي گيرد و هيچ گونه سياه نمايي پنهان نمي ماند، در صورتي كه براي درمان به يونان سفر مي كنيد دليل اصلي اينكه چرا يونان را انتخاب كرديد بايد به صورت دقيقي توضيح داده شود. تمامي مدارك پزشكي و وضعيت بحراني بيمار نيز بايد به طور دقيق در قسمت مربوطه پيوست شود. توجه كنيد كه تمامي مسايل در روز مصاحبه مورد بررسي قرار مي گيرد و هيچ گزينه اي از قلم نخواهد افتاد.

تعيين وقت فوري سفارت يونان

وقت سفارت ارزان يونان

اگر مي خواهيد درگير هزينه هاي اضافي نباشيد خودتان دست بكار شويد. در صورتي كه حس مي كنيد خود از عهده اين كار بر نمي آييد. بهتر است كه از تيم هاي مشاوره خبره و منصف استفاده كنيد. قطعا هزينه هايي كه در اين مسير ديده مي شود متفاوت است اما مي توانيد با انتخاب درست بهترين گزينه را انتخاب كنيد. يكي از موضوعات بسيار مهمي كه بارها پرسيده مي شود در خصوص تكميل چندباره فرم وقت سفارت يونان است. در واقع پس از سه بار پر كردن فرم وقت سفارت يونان و عدم تاييد آن حساب كاربري شما بسته مي شود و بايد مجدد تعيين حساب كنيد.

هزينه تعيين وقت سفارت يونان و اخذ ويزا

براي اخذ ويزاي يونان به طور كلي دو بار نياز به پرداخت هزينه است. مرحله اول زماني است كه فرم را ارسال مي كنيد كه تنها سه ساعت زمان براي پرداخت هزينه داريد و در مرحله دوم نيز زماني است كه مي خواهيد براي مصاحبه حاضر شويد. هزينه هاي پرداخت شده حتي در صورت رد شدن ويزاي شما قابل بازگشت نخواهد بود.

هزينه تعيين وقت سفارت يونان

وقت سفارت يونان و روز مصاحبه

عموما روز مصاحبه روز پر از استرسي است بنابراين كمي زودتر در سفارت حاضر شويد و آرامش نسبي خود را حفظ كنيد. در نظر داشته باشيد كه روز مصاحبه بايد تمامي افرادي كه تعيين وقت سفارت يونان كردند بايد به صورت جداگانه مصاحبه شوند و سوالات پرسيده شده نيز متفاوت از هم است.

مدارك خود را در پوشه هاي مختلف طبقه بندي كنيد اين موضوع سبب مي شود كه خود را آماده تر نشان دهيد. اولين و مهمترين گزينه اي كه در روز مصاحبه مورد بررسي قرار مي گيرد هدف از سفر شما است بنابراين هدف خود را به دقت و با حوصله توضيح دهيد حتي اگر بارها پرسيده شود!

نكات مهم در تعيين وقت سفارت يونان

در صورتي كه زمان اعلام شده از سوي سفارت براي شما مناسب نيست اقدام به تاييد نكنيد، قطعا عدم حضور شما شانس قبولي در اخذ ويزاي يونان را بسيار كاهش مي دهد. سعي كنيد زماني اقدام به تعيين وقت سفارت يونان كنيد كه از خودتان مطمئن هستيد. در نظر داشته باشيد كه در صورت ارائه مدارك غير معتبر احتمال اعلام اسم شما در ليست سياه بسيار زياد است. اين موضوع سبب مي شود كه هرگز شانس دوباره اي براي شما فراهم نشود.

وقت سفارت يونان و روز مصاحبه

جمع بندي در خصوص وقت سفارت يونان

اگر مي خواهيد به اخذ ويزاي يونان نزديكتر شويد بهتر است كمي زودتر به سراغ تعيين وقت سفارت يونان برويد. به اين صورت مي توانيد هر گونه ايراد در خصوص مدارك و ساير موارد را به سادگي برطرف سازيد. توجه كنيد كه تمامي افراد بالاي 12 سال بايد به صورت جداگانه اقدام به رزرو وقت سفارت يونان كنند و هر فرد بايد به طور شخصا در روز مصاحبه حضور داشته باشد. قطعا افرادي كه نماينده اي از طرف خود مي فرستند ترتيب اثر داده نخواهند شد.

منبع : درخواست و اخذ وقت سفارت يونان

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 264
  • بازدید کلی : 5697
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی